iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: laatste kans, anders fabrieksgarantie? (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/19918-laatste-kans-anders-fabrieksgarantie.html)

stijnjasper 24-08-08 23:46

laatste kans, anders fabrieksgarantie?
 
hey Mensen, ten eerste wil ik zeggen dat ik het super aardig vind dat jullie me met van alles en nog wat geholpen hebben. Oke, nu to-the-point.

Zoals jullie waarschijnlijk allemaal al weten heb ik al sinds dat ik mijn iPhone heb gekocht last van het: slide to unlock probleem.
Voor de mensen die het niet weten, mijn iPhone blijft hangen bij het beginscherm, dus dat balkje dat je moet verschuiven. Vreemd genoeg gebeurt dit at random.
Dus af en toe wel en af en toe niet.

Ik heb echt alles al geprobeert, van up en downgraden tot soft en hard resets, maar niets heeft gewerkt.

Nu heb ik nog twee kleine vraagjes:
1. De iPhone heeft toch fabrieks garantie? Hoe zit dat, kan ik mijn iPhone misschien opsturen?

2. Als je misschien nog een oplossing weet, "give it a shot"

Blijkbaar had ik toevallig een rotte appel.

Groeten van Stijn... :'(

ButcherJF 25-08-08 08:14

Daar zijn al heel wat bomen over opgezet. Ik weet niet hoe je aan je iPhone komt, maar ga er maar vanuit dat je geen garantie hebt.

EDIT
Link was kennelijk niet goed. Met opzet 'achteraan' in de zoekresultaten gelinkt, daar staan de topics die juist alleen over de garantie gaan.


stijnjasper 25-08-08 11:11

ButcherJF, je link zegt dit: Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm.

...

King1987 25-08-08 12:04

nou heb ik niet heel de "soap" al gevolgd, maar i give it a try

waarom doe je niet updaten naar 2.0 of hoger? miss dat het dan weg is....
*tis maar een idee*

stijnjasper 25-08-08 16:19

whoeps, profiel vergeten aan te passen :P Ik zit op 2.0.1 en update van de week naar 2.0.2 (toch bedankt)

Ik heb ongeveer 9x geprobeerd te updaten. Maar het heeft geen effect op mijn probleem.

Nikooos 25-08-08 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF (Bericht 177146)
Daar zijn al heel wat bomen over opgezet. Ik weet niet hoe je aan je iPhone komt, maar ga er maar vanuit dat je geen garantie hebt.

EDIT
Link was kennelijk niet goed. Met opzet 'achteraan' in de zoekresultaten gelinkt, daar staan de topics die juist alleen over de garantie gaan.


zoekresultaten zijn persoonlijk ;)

stijnjasper 25-08-08 16:31

Verklaar u nader? waar kan ik dit vinden? Ik heb wel een keertje bij de wiki gekeken naar garantie, maar daar schoot ik ook niet echt iets mee op :(

ButcherJF 25-08-08 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 177443)
zoekresultaten zijn persoonlijk ;)

Oow, oké, weer wat geleerd, waarvoor dank.
@stijnjasper: ga naar 'Zoeken' op dit forum en typ 'garantie'. Begin dan op de laatste van de 13 (!) pagina's die je als resultaat krijgt (ik wel tenminste, hangt van je instellingen af).
Er wordt een hoop over gezegd, niets is zeker, maar de kans is zo goed als nihil dat je garantie krijgt.

Hoe kom je er trouwens aan, aan de iPhone bedoel ik? Misschien toch min of meer officiëel aangeschaft?

stijnjasper 25-08-08 23:01

nee totaal niet. Ik heb hem via marktplaats. Ik denk dat ik hem op MP ga zetten en dan misschien later wel de acht GB kopen.

Maar ik durf niet zo goed. Misschien doet die andere het straks ook niet. Misschien heb ik wel iets fout gedaan met de Computer ofzo. Ik snap gewoon het probleem nog niet goed. Dus, iemand een suggestie waar ik mijn oude iPhone kan verkopen of waar ik mijn nieuwe goedkoop kan halen. Maar waar ik wel garantie heb ofzo?

Bedankt

King1987 25-08-08 23:05

hej stijn

ik heb ergens op het forum gelezen over een iphone reparatie shop (!) miss ff zoeke, maar miss dat die raad hebbe, miss dat je iphone wel egt kapot is. of heb je je iphone al wel eens aan een andere pc gekoppelt en dan gerestored? tzijn maar ideeen...

het zou zonde zijn als je je iphone weg doet...miss dat deze dingen wel helpe, of iemand anders komt nog met un briliant idee...

stijnjasper 26-08-08 19:07

hey, dat is eigenlijk best een goed idee. Ik kan het ff proberen op de pc van m'n pa. Hij heeft btw een iPhone 3G ^^

King1987 26-08-08 19:29

hehe, succes maat
hope dat het lukt...

stijnjasper 26-08-08 19:35

jep ^^

Achja. Hij loopt nu ongeveer een week. En hij is maar 1x vast gelopen. Dus ik kijk het nog even aan ;)
Want ik wil hem écht niet kwijt. I <3 iPhone ;)
Als iemand nog een ander idee heeft. Zeg het maar, ik ben een en al oor :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:11.