iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Help, dooie Iphone? 1 gen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/20344-help-dooie-iphone-1-gen.html)

bass 30-08-08 12:55

Help, dooie Iphone? 1 gen
 
Beste Iphoners,

Na het bijzonder langzaam worden van mijn iphone 1gen heb ik "alle instellingen gewist" in het iphone menu. Nadien gaf hij alleen het pwn logo, de ananas, weer. Nu krijg ik hem niet meer aan de praat, hij geeft alleen een batterij indicator weer die zo goed als leeg is. Volgens mij laadt hij hem ook niet op. Vescheidene pogingen gedaan om via winpwn, itunes 7.5 etc etc er terug in te komen maar of hij geeft een foutmelding of itunes doet er veeeels te lang over. Is er een manier om de iphone compleet te restoren, installeren oid??

gr & tnx

Pascal717 30-08-08 13:02

Welke error geeft hij dan? Is wat gemakkelijker voor ons :)

bass 30-08-08 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 (Bericht 180879)
Welke error geeft hij dan? Is wat gemakkelijker voor ons :)

Meestal geeft ie geen error, eenmaal kreeg ik een 13 en die andere weet ik niet precies, ik zag hem iig niet terug in het overzicht (geloof iets van 2003)

Bounce 30-08-08 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bass (Bericht 180883)
Meestal geeft ie geen error, eenmaal kreeg ik een 13 en die andere weet ik niet precies, ik zag hem iig niet terug in het overzicht (geloof iets van 2003)


Als je error 13 krijgt dan is dat waarschijnlijk omdat je iphone aan het synchroniseren en/ of backuppen is in itunes. Probeer dan het synchroniseren en/of backuppen te stoppen. ;) Probeer daarna te updaten naar FW 2.02. Handleiding hier...

bass 30-08-08 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bounce (Bericht 180913)
Als je error 13 krijgt dan is dat waarschijnlijk omdat je iphone aan het synchroniseren en/ of backuppen is in itunes. Probeer dan het synchroniseren en/of backuppen te stoppen. ;) Probeer daarna te updaten naar FW 2.02. Handleiding hier...

Het rare is, hij wil helemaal niet opstarten dus kan hij toch niet synchen of backuppen???


Weer een 2003 melding ..???

Via een ge pwnde iTunes Michaels restore teruggezet, hij doet er alleen ontzettend lang over en blijft nu staan bij Iphone op herstel voor bereiden.. duurt dit altijd zolang of moet ik het opnieuw proberen?

Bounce 31-08-08 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bass (Bericht 180939)
Het rare is, hij wil helemaal niet opstarten dus kan hij toch niet synchen of backuppen???


Weer een 2003 melding ..???

Via een ge pwnde iTunes Michaels restore teruggezet, hij doet er alleen ontzettend lang over en blijft nu staan bij Iphone op herstel voor bereiden.. duurt dit altijd zolang of moet ik het opnieuw proberen?


Ik denk dat je iphone in recovery mode blijft (wit scherm) i.p.v. DFU mode. Doe het volgende:

Probeer met Itunes 7.5 te restoren naar de originele FW 1.1.4. Zet vervolgens de Iphone in DFU mode en restore naar custom 2.0 ipsw. Dat zou het moeten doen..! ;) Succes...

bass 31-08-08 14:26

Gelukkig na een aantal pogingen de telefoon kunnen restoren. TNX allemaal.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:24.