//

mijn iphone is schijndood. help!

mijn iphone is schijndood. help! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoihoi, ik ben hier nieuw en heb niet echt veel kennis van informatica. Hopelijk kunnen jullie me helpen... Ik heb van een vriend een iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-08-08, 20:15
735310 735310 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard mijn iphone is schijndood. help!

Hoihoi, ik ben hier nieuw en heb niet echt veel kennis van informatica. Hopelijk kunnen jullie me helpen...
Ik heb van een vriend een iphone gekregen, hij wilde 'm niet meer omdat het aan/uitknopje stuk is (werkt niet meer) en de telefoon zelf schijndood is. hij geeft enkel het aansluiten op itunes schermpje aan. Het is een iphone van de eerste generatie, amerikaanse 8GB versie.
Ik heb geprobeerd hem te herstellen via itunes, maar nu krijg ik een aanmeldingsscherm van at& bij itunes waarbij ik informatie moet invullen (simlock dus).
Ik heb geprobeerd hem te unlocken via iDemocracy, dit programma gaf een waarschuwing dat de iphone software van 2.0 gebruikt en dat ik best een ander programma gebruik. Doorzetter als ik ben heb ik dit toch geprobeerd, simlock verwijderen in idemocracy, waarna de iphone afsloot van de computer en terug aansloot, het programma liep verder maar gaf geen iphone aan en in itunes kreeg ik de melding dat de iphone in herstelmodus is, dat hij eerst hersteld moet worden. Moet itunes afgesloten zijn om idemocracy te runnen of maakt dit niets uit?

Hopelijk kan iemand van jullie me helpen. Als ik 'm gewoon als ipod aan de slag kan krijgen is ook al leuk...

Groetjes, een beginner.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-08-08, 20:34
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Als iTunes aangeeft dat hij in herstel modus staat kan je in iTunes via 'shift vasthouden + herstellen klikken' een custom firmware kiezen en deze herstellen op je iPhone.

Er is hier genoeg info over te vinden op dit mooie forum.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 30-08-08, 20:42
735310 735310 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

Heb k net gelezen, ben custom van michael aan het downloaden, probeer het zo even. had even langer moeten rondkijken denk ik - maar waarschijnlijk lukt het me toch weer eens niet. ik hou jullie op de hoogte!

bedankt voor je antwoord trouwens!
  #4  
Oud 30-08-08, 21:09
735310 735310 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

de iphone iphone kan niet worden hersteld. er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (6).

nou, die lukte dus niet. andere suggesties? weet ook niet echt waarmee ik bezig ben, volg gewoon enkele dingen die ik hier vind op het forum... hopelijk kan iemand me helpen?
  #5  
Oud 30-08-08, 21:15
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

volg deze eens
__________________
at your service
  #6  
Oud 30-08-08, 21:20
735310 735310 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

hoe krijg ik 'm in dfu mode? m'n aan/uit knopje werkt niet meer...

itunes is nu aan het herstellen via gedownloade apple software via itunes, maar zie enkel apple logo en voortgangssterretje onderaan verschijnen op m'n schermpje, lijkt gen vooruitgang te boeken... nou is hij helemaal vern**kt volgens mij...
  #7  
Oud 30-08-08, 21:24
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

niet paniekeren en even laten doen.kan altijd opgelost worden.
als itunes nog bezig zeker niet onderbreken
maar je had je iphone al in 2.0 staan? dan moet je iphone in restore gezet worden en niet in dfu

Laatst gewijzigd door truckdiver; 30-08-08 om 21:29.
  #8  
Oud 30-08-08, 21:30
735310 735310 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

hey truckdiver, itunes heeft 'm nu hersteld naar fabrieksinstellingen met update via itunes zelf. maar hoe kan ik in recovery mode gaan, ik lees dat hij uit moet staan en dan knopje ingedrukt houden maar ik kan 'm niet uit zetten...
  #9  
Oud 30-08-08, 21:33
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

powerknop blijven indrukken tot hij uitspringt,zou moeten lukken
nadien iphone afkoppelen,homeknop indrukken en samen de stekker er terug in steken
  #10  
Oud 30-08-08, 21:36
735310 735310 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

zoals ik al zei, mn powerknopje werkt niet meer...
  #11  
Oud 30-08-08, 21:38
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

probeer deze eens,is alleen om te jailbreaken maar unlock zou ook blijven werken als je iphone al unlockt geweest is.
zou moeten lukken met de officeele software erop
zelf niet geprobeert,weet niet of je je powerknop nodig zal hebben

Laatst gewijzigd door truckdiver; 30-08-08 om 21:45.
  #12  
Oud 30-08-08, 21:50
735310 735310 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 7
Standaard

probeer het nu met
""Stap 1: PWN iTunes (Alleen voor Windows gebruikers, MacOSX gebruikers gaan naar stap 2)
  • open iTunes
  • open WinPWN
  • Browse .ipsw aanklikken, blader naar de map waar het ORIGINELE firmware bestand gedownload is, en open dit bestand
  • op iPwner klikken
  • Bladeren naar de map waar de CUSTOM firmware van Michael is gedownload, en deze openen
  • wachten tot iTunes afsluit en je een popup krijgt dat iTunes is "gepwnt" ""
het originele firmware bestand is door itunes gedownload neem ik aan? dit kan ik niet vinden, de knop ipwner raakt dus niet geactiveerd...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
waar kan ik mijn zelfgemaakte ringtone terug vinden op mijn iphone(4)? uncu129 iTunes 2 03-02-11 12:18
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone Rich E. iTunes 0 18-09-10 17:19
mijn iPhone speelt mijn nummers niet meer op album volgorde?? maurice1991 iPhone algemeen 2 27-08-10 19:06
Mobile-Me werkt niet op mijn iPhone, wel op mijn Macbook pro... glow iTunes 9 01-02-10 09:40
Help zit al 12 uur achter mijn Macbook en iPhone krijg mijn iPhone niet aan de praat bruut Unlock [archief] 22 02-12-07 16:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:23.