//

Jailbreak met Quickpwn voor Mac!

Jailbreak met Quickpwn voor Mac! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik heb mijn iPhone 3G (T-Mobile) gejailbreaked met het onlangs verschenen "Quickpwn" voor de Mac. Nu heb ik nadien een paar artikelen gelezen, ook ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-09-08, 16:57
Vienna-Dutchman Vienna-Dutchman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Wenen (A)
Berichten: 76
Standaard Jailbreak met Quickpwn voor Mac!

Hoi ik heb mijn iPhone 3G (T-Mobile) gejailbreaked met het onlangs verschenen "Quickpwn" voor de Mac.
Nu heb ik nadien een paar artikelen gelezen, ook over het Pwnagetool.
Klopt het dat ik nu nooit meer de mogenlijkheid zal hebben om mijn 3G te unlocken omdat ik gejailbreaked heb met quickpwn en niet met pwnagetool???

Of kan ik toch alles weer in de originele staat terug brengen, pwnagetool gebruiken en dan later een unlock uitvoeren??

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-08, 18:39
Vienna-Dutchman Vienna-Dutchman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Wenen (A)
Berichten: 76
Standaard

nog een vraagje:
Kan ek een evt. Toekomstige nieuwe firmware gewoom in itunes met restore installeren en is de iphone dan weer precies zoals voor de jailbreak?
  #3  
Oud 08-09-08, 20:20
Tijn1's schermafbeelding
Tijn1 Tijn1 is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: IK DEEL SOEST MET MEZELF!
Berichten: 753
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vienna-Dutchman Bekijk bericht
Hoi ik heb mijn iPhone 3G (T-Mobile) gejailbreaked met het onlangs verschenen "Quickpwn" voor de Mac.
Nu heb ik nadien een paar artikelen gelezen, ook over het Pwnagetool.
Klopt het dat ik nu nooit meer de mogenlijkheid zal hebben om mijn 3G te unlocken omdat ik gejailbreaked heb met quickpwn en niet met pwnagetool???

Of kan ik toch alles weer in de originele staat terug brengen, pwnagetool gebruiken en dan later een unlock uitvoeren??

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!
Het gaat erom dat je een baseband update hebt gehad en die zou bij de software matige unlock misschien een probleem kunnen opleveren, maa tegen de tijd dat er een unlock mogelijkheid is zal daar ook wel een oplossing voor zijn!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vienna-Dutchman Bekijk bericht
nog een vraagje:
Kan ek een evt. Toekomstige nieuwe firmware gewoom in itunes met restore installeren en is de iphone dan weer precies zoals voor de jailbreak?
Als je de orginele firmware erop zet dan is je 3g weer helemaal volgens de fabrieks instellingen, stel er komt morgen de firmware 2.1 uit(volgens de geruchten) dan kan je die in itunes instaleren en dan heb je alleen geen jailbreak meer!
__________________
US 2G 8GB 3.1.3, Nl 3G 8GB Ios 4.0, Nl 4 32GB Ios 4.0.1
" Fresh heeft het laatste woord " leuk spelletje!
  #4  
Oud 08-09-08, 20:38
Vienna-Dutchman Vienna-Dutchman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Wenen (A)
Berichten: 76
Standaard

Ok bedankt voorje antwoord, ik zit sowieso nog 23 maanden aa t-mobile vast, tegen die tijd zal er wel een oplossing voor het unlocken zijn!!
  #5  
Oud 09-09-08, 10:06
joopvg joopvg is offline
• iOS 13.0 beta
• iPadOS 13.0 beta
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Assen
Berichten: 3
Standaard

Na 12 maanden is dat kostenloos bij TMO
  #6  
Oud 09-09-08, 10:55
Vienna-Dutchman Vienna-Dutchman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Wenen (A)
Berichten: 76
Standaard

Jammer genoeg kann dit niet in Oostenrijk, en ik heb de mijne hier bij T-Mobile in Oostenrijk aangemeld! Gelukkig is het tarief hier wel veel goedkoper!! (35,-- voor 1000 vrijminuten en 3 Gb Internet!)
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wanneer QuickPwn 2.2.1 voor de Mac / DFU problemen op de Mac Gilliam Archief 5 30-01-09 13:12
iPhone 3G: Ervaringen met QuickPwn voor de Mac OS X defolio Unlock 6 06-09-08 14:14
Alle iDevices: Quickpwn voor Mac Michael Jailbreak 3 30-08-08 16:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:14.