//

"Cannot connect to Youtube" error na quickpwn

"Cannot connect to Youtube" error na quickpwn discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal. Heb echt gezocht op de forum naar de oplossing, maar ik kan het echt niet vinden. Daarom open ik een nieuwe topic. Ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-09-08, 01:51
X_chinese X_chinese is offline
• iOS 8.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard "Cannot connect to Youtube" error na quickpwn

Hallo allemaal.

Heb echt gezocht op de forum naar de oplossing, maar ik kan het echt niet vinden. Daarom open ik een nieuwe topic.

Ik heb een Iphone 3G gejailbreakt doormiddel van quickpwn met winpwn 2.5 Alles werkt, maar in Youtube krijg ik de melding: "Cannot connect to Youtube". Als ik op "Feature" klikt en een filmpje opent dan speelt het wel gewoon af. Ook de bookmarkfilmpjes speelt het gewoon af. Maar met zoeken krijg ik telkens de error.
Dit gebeurd zowel met 3G als met Wi-Fi. Internetten met Safari is geen probleem. Voor de jailbreak werkte Youtube wel goed.

Er zit gewoon een t-mobile simkaart in. Maar ik heb een tijdelijke gewone internetabonnement in plaats van een snelle. Saturn heeft een verkeerde abo afgesloten. (lang verhaal )
Alles wat ik na het jailbreaken heb geinstalleerd is: BossPrefs, NES en OpenSSH.

Ik heb begrepen dat ik de youtube-fix kan aanvinken in winpwn, maar met quickpwn heb ik die optie niet gehad. En helpt die fix wel? Wat doe ik fout en hoe kan ik het oplossen?

Hopelijk kan iemand mij helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-09-08, 14:08
Raggamannn Raggamannn is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 120
Standaard

die probleem had ik ook, als ik hem zou pwnen met een custom dan had ik geen service meer maar wel youtube.

met de quickpwn optie van winpwn 2.5 kon ik de youtube ook niet gebruiken maar had ik wel weer bereik.

wat voor mij heeft gewerkt is QuickPwnGUI120 (verkrijgbaar op de dev team blog). hiermee pwnen en alles zou het moeten doen.
  #3  
Oud 08-09-08, 15:21
X_chinese X_chinese is offline
• iOS 8.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 2
Standaard

Raggamannn,

Vreemd. Ik heb wel service. Ik kan gewoon bellen, internetten enz... Maar alleen bij Youtube staat er dat ik niet kan verbinden.
Kan je wel de youtube-filmpjes afspelen die is opgeslagen in je bookmarks? Die kan ik namelijk wel afspelen. Maar als ik de zoekfunctie gebruik, dan krijg ik meteen de error..
Ik heb quickpwn gebruikt die in Winpwn 2.5 beta 2 zit. Is dat niet de nieuwste versie?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3gs 16g vast in "connect to itunes" Trebor13 iTunes 10 06-12-10 10:21
Tunes could not connect to the iPod "iPod touch" because an unknown error occured (0x Funnyplay Archief 4 16-05-09 23:14
Foto: "this movie can not be played" error youtube Maxman Muziek, foto & video 8 05-03-08 23:49
"Cannot connect to youtube" thomba123 iPhone algemeen 5 03-02-08 16:55
iPhone vast in "connect to itunes" Arcadium Archief 2 12-10-07 02:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:11.