//

Jailbreak iPhone zomaar updaten?

Jailbreak iPhone zomaar updaten? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door remix999 ik heb ook jailbroken iphone geupdate maar na de update had ie alle apps en games er gewoon op. Is ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 15-09-08, 11:15
endymion endymion is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door remix999 Bekijk bericht
ik heb ook jailbroken iphone geupdate maar na de update had ie alle apps en games er gewoon op. Is dit normaal? Installer en cydia ben ik wel kwijt.

Heb je een gejailbreakte 2.0.2 via itunes geupdate naar 2.1? dat lukte gewoon zonder problemen? en alles werkt nog appstore apps , cracked apps en ook itunes muziek nog aanwezig in je ipod?

je bent dus alleen cydia en installer kwijt....al een manier gevonden om die terug te halen?

hoe heb je je iphone daarvoor gejailbreaked? Ook via mac , QuickPwn 2.0.3 tool gebruikt?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 15-09-08, 11:39
RoniSize RoniSize is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veghel
Berichten: 15
Stuur een bericht via MSN naar RoniSize
Standaard

Help!!!

Ik heb mijn eerste generatie iphone met 2.02 en unlock en jailbreak volgens de bekende tutorial geupdate, nu is dat vastgelopen aan het eind van de update naar 2.1. Hij blijft met Apple logo hangen en trillen om de zoveel seconden. Itunes geeft melding dat de iphone niet kan koppelen omdat de vereiste informatie voor activering niet kan worden opgevraagd van de iphone. Iemand enig idee? Is ie gebrickt?

Update: hij start ook steeds opnieuw op, het lijkt of ie gewoon zoekt naar een legale simkaart of iets dergelijks?

Na het lenen van een Xsim van een vriend maakt ie wel connectie met Itunes, maar krijg ik een wit groot scherm met de melding: Sim kaart niet wordt ondersteund, Alleen compatible simkaarten van bevoegde leveranciers kunnen worden gebruikt......... De iphone start ook nog niet door, blijft trillen-brommende geluiden geven om de zoveel seconden

Laatst gewijzigd door RoniSize; 15-09-08 om 13:03.
  #23  
Oud 15-09-08, 17:46
RoniSize RoniSize is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veghel
Berichten: 15
Stuur een bericht via MSN naar RoniSize
Standaard

Update, na een herstel is het probleem verholpen. Alleen ben ik niet alleen mijn jailbreak kwijt, maar ook mijn simlock. Ga het forum doorzoeken naar een oplossing hiervoor.....
  #24  
Oud 13-01-09, 21:53
seyfo seyfo is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 12
Standaard

Ik heb een gejailbreakte iphone 3G 16GB met firmware 2.2 als er nu een update komt bv. 2.3 firmware ben ik dan mijn jailbreak weer kwijt als ik die update ?
Reageren

Labels
firmware 2.01, itunes 8.0, jailbreak



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: iPhone 2G updaten zonder verlies jailbreak? steffen123 Jailbreak 0 18-12-10 17:02
iPhone: iPhone updaten naar iOS 4.2 icm een jailbreak Becksteen Jailbreak 49 24-11-10 10:02
iPhone: gejailbreakte iphone updaten naar 4.0 met behoud jailbreak en apps.. Wolfs9 Jailbreak 1 27-06-10 22:59
iPhone: iphone 1.1.3 met jailbreak updaten? timon115 Jailbreak 1 20-06-09 22:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:50.