//

Uitleg: [iPhone 3G] Jailbreak Quickpwn 2.1 (Windows versie)

Uitleg: [iPhone 3G] Jailbreak Quickpwn 2.1 (Windows versie) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Tis mij ook eindelijk gelukt met de hulp van system rob. Danku rob voor de beknopte en perfecte uitleg....



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #81  
Oud 16-09-08, 00:36
pumpeduse pumpeduse is offline
• iOS 9.0.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: As
Berichten: 83
Standaard

Tis mij ook eindelijk gelukt met de hulp van system rob.
Danku rob voor de beknopte en perfecte uitleg.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #82  
Oud 16-09-08, 08:38
osj osj is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: brabant
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fasty Bekijk bericht
Het schijnt idd niet moeilijk te zijn voor windows.. Heb gedaan wat Tijn1 schrijft.

Het hele verhaal voor windows is dat je [wiki=1272]iTunes[/wiki] 8.0 nodig hebt en dan zet je de iphone in [wiki=2442]Recovery mode[/wiki]> shift + herstellen met de custom [wiki=1282]Firmware[/wiki] van micheal en klaar is kees! mits die iphone al een keer gejailbreakt is!

voor de custom firmwares voor de [wiki=2120]3G[/wiki] kijk hier eens:
https://forum.iculture.nl/f14/i...sx-versie.html

Hij moet voorheen wel al een jailbreak hebben gehad!!!

Een half uurtje was ik klaar

Nice nice die ga ik probere als ik thuis ben mijn is 2.0.2 gejailbreakt dus het moet gaan lukken
btw de link werkt niet.. ff aanpassen miss?
  #83  
Oud 16-09-08, 08:46
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

voorzichtig hé, want bij mij werkte het absoluuuuuut niet met itunes 8. I kreeg de melding fout met iphone en zat vast in recovery-mode.

Ik heb itunes 8 helemaal moeten verwijderen, dan itunes 7.7.1 opnieuw installeren en dan alle bibliotheekestanden verwijderen want omgekeerd kan itunes 7 die niet lezen. Dan geprobeerd met winpwn 2.5 maar die liep steeds vast met de dfu-mode dus gewoon m'n kans gewaagd en itunes 7.7 geopend en shift herstel gedaan met een gedownloade custom firmware. Dat heeft gewerkt en daarna kon ik itunes 8 opnieuw downloaden en installeren en alles opnieuw instellen. Even werk gehad. Maar hij loopt wel vlotjes op 2.1 nu, zonder te moeten wachten op winpwn.
  #84  
Oud 16-09-08, 08:50
osj osj is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: brabant
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikfrombelgium Bekijk bericht
voorzichtig hé, want bij mij werkte het absoluuuuuut niet met itunes 8. I kreeg de melding fout met iphone en zat vast in recovery-mode.

Ik heb itunes 8 helemaal moeten verwijderen, dan itunes 7.7.1 opnieuw installeren en dan alle bibliotheekestanden verwijderen want omgekeerd kan itunes 7 die niet lezen. Dan geprobeerd met winpwn 2.5 maar die liep steeds vast met de dfu-mode dus gewoon m'n kans gewaagd en itunes 7.7 geopend en shift herstel gedaan met een gedownloade custom firmware. Dat heeft gewerkt en daarna kon ik itunes 8 opnieuw downloaden en installeren en alles opnieuw instellen. Even werk gehad. Maar hij loopt wel vlotjes op 2.1 nu, zonder te moeten wachten op winpwn.
dus het slimste is itunes 7.7 op me pc te laten staan ik heb namelijk itunes 8.0 nog niet geinstaleerd.
en dan gewoon recovery mode en dan gewoon shift-herstel?
heb nu jailbreak 2.0.2 er op staan dus dan moet het geen probleem zijn is het niet?
  #85  
Oud 16-09-08, 08:57
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

Zo heeft het bij mij ook gewerkt, geen problemen gehad op die manier. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre winpwn 2.5 invloed gehad heeft op itunes maar als je echt op zeker wil spelen, gebruik je winpwn hé, zoals de uitleg zegt, met een firmware 2.0.2 ofzo en kies je shift herstel en dan de custom 2.1.
Volgens mij hoeft dit helemaal niet met itunes 7.7 maar ja, beter safe spelen kan nooit kwaad, wat bij mij niet moest moet misschien wel bij jou.

Daarna best wel je itunes upgraden naar 8, want anders kun je niet syncen en werkt je genius-functie niet. Maar dat geeft geen problemen. Itunes 8 detecteert alleen het pwning-proces, niet al gepwnde iPhones.
  #86  
Oud 16-09-08, 12:48
Drigun Drigun is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

Hallo,
Ik heb op het moment 2.1 (orgineel) op mijn iphone staan, maar wil de gejailbreakte 2.1 er op zetten. Hij is nog nooit gejailbreakt geweest. Wat is de beste manier hier voor? Groeten
  #87  
Oud 16-09-08, 12:54
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

hangt er vanaf wat je hebt thuis. Heb je een mac dan raad ik pwnagetool aan. Heb je windows, kan je eventueel proberen via een custom firmware je iphone the herstellen met itunes. Maar mss best even wachten op winpwn.
  #88  
Oud 16-09-08, 13:05
Drigun Drigun is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

Ik werk gewoon met windows. Dan kan ik denk ik het best een 2.0.2 custom er proberen op te zetten ofniet? En dan de 2.1? Maar ik heb nu itunes 8.0, zou ik dan terug moeten gaan naar 7.7?
  #89  
Oud 16-09-08, 13:06
FleavKe's schermafbeelding
FleavKe FleavKe is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Lommel
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drigun Bekijk bericht
Hallo,
Ik heb op het moment 2.1 (orgineel) op mijn iphone staan, maar wil de gejailbreakte 2.1 er op zetten. Hij is nog nooit gejailbreakt geweest. Wat is de beste manier hier voor? Groeten
Gewoon hetzelfde als ik... wachten op de winpwn. Die kan elk moment uitkomen...
  #90  
Oud 16-09-08, 13:08
Drigun Drigun is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard

Oke, ik zal dan wel wachten Bedankt voor het advies.
  #91  
Oud 16-09-08, 13:09
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

idd, bij sommigen geen probleem met 8, ik wel. Itunes 7.7 terugzetten is veel moeite, ik heb gisteren stevig zitten sukkelen. het resultaat is goed, maar als ik op voorhand wist dat ik zo zou moeten zweten had ik gewoon op winpwn gewacht.
  #92  
Oud 16-09-08, 13:09
FleavKe's schermafbeelding
FleavKe FleavKe is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Lommel
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drigun Bekijk bericht
Ik werk gewoon met windows. Dan kan ik denk ik het best een 2.0.2 custom er proberen op te zetten ofniet? En dan de 2.1? Maar ik heb nu itunes 8.0, zou ik dan terug moeten gaan naar 7.7?
Als je hier het forum doorleest vind je wel een manier om dat te doen. Ik denk dat je wel moet downgraden naar itunes 7.7, dan de 2.0.2 van michael erop zetten, en dan upgraden naar itunes 8, dan Iphone aansluiten en op SHIFT+ herstel drukken en dan de 2.1 van michael selecteren...
Maar wacht maar met dit te doen, want ik weet niet zeker of ik het goed uitleg...
Kan iemand bevestigen dat dit goed is?
  #93  
Oud 16-09-08, 15:57
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard

Vandaag de jailbreak met 7.7 geprobeerd, en nu werkt ie wel! Bij iTunes 8 bleef ie hangen bij t apple logo, maar nu heb ik Cydia en Installer op mn springboard staan
  #94  
Oud 16-09-08, 22:14
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Zijn er al berichten over jailbreaken met windows op de normale manier? Of is het gewoon ff wachten? Wil wel weer een custom springboard etc..
  #95  
Oud 16-09-08, 23:03
desertdemon desertdemon is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard

Hallo

Ik heb mijn iphone 3G 16GB volgens de handleiding gejailbreaked.
Ik kan echter clydia / installer niet vinden.

Wanneer ik nu het programma DiskAid opstart en naar de rootfolder wil
kan dit niet omdat ik alleen het menufolder kan kiezen.

Heb DiskAid al opnieuw gedownload en geinstalleerd, maar hij blijft dit doen.

Kan iemand mij helpen?
  #96  
Oud 17-09-08, 12:52
pierkejust pierkejust is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België, Antwerpen
Berichten: 6
Standaard niet kunnen jailbreaken

heb een belgische iPhone met mobistar 3G fw 2.1 origineel geupload via iTunes, had hem willen jailbreaken met custom van michael, maar als ik hem in recovery mode zet krijg ik foutmelding 6, en in fdu mode krijg ik hem helemaal niet gezet, heb hem dan maar terug op originele firmware gezet en ditging gelukkig zonder problemen, was wel via iTunes 8 heb geprobeerd ook via 7.7 maar dan krijg een melding dat dit ,niet lukt omdat er een recentere bibliotheek of iets in die aard is aangetroffen, hoe is dit op te lossen

thx Pierkejust
  #97  
Oud 17-09-08, 12:54
rikfrombelgium rikfrombelgium is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 200
Standaard

aha, ken dat probleem. Je moet dan je bibfiles deleten, want die zijn nu aangemaakt met itunes 8 en 7.7 kan dat niet lezen. Probleem is dan je dan heel je bib opnieuw moet installeren en je playlists maken ...

Wacht gewoon even op winpwn of zoek een vriend met een mac.
  #98  
Oud 17-09-08, 13:34
pierkejust pierkejust is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: België, Antwerpen
Berichten: 6
Standaard

thnx, rikfrombelgium
  #99  
Oud 17-09-08, 17:23
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Ik ga binnenkort dan ook maar 'es ff bij mijn oom langs Die heeft een Mac.. want de versie van Windows laat wel lang op zich wachten, en wil nu wel graag al een ge-jailbreakte iPhone hebben zonder al die moeilijke stappen te doen

Ik denk dat als ik die methode volg, dat ik in het midden in de war ga raken ofzo.. Dus voor de zekerheid dan maar he haha!

Groetjess!
__________________
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken.
  #100  
Oud 17-09-08, 18:17
oli4ken oli4ken is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: BEVEREN
Berichten: 13
Standaard

ik heb windows en dit was zo makelyk als het maar zijn kon , het jailbraiken ...
ik snap niet waarom je zou wachten ?

greets
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: Uitleg: [iPhone 1.0] Jailbreak 2.1 (Quickpwn Windows versie)) splatz Unlock 117 13-11-08 08:47
[3G] How-to Jailbreak with Quickpwn 2.1 (Windows versie) batumulia Archief 8 30-09-08 23:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:29.