iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Uitleg: [iPhone 3G] Jailbreak Quickpwn 2.1 (Windows versie) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/21404-uitleg-iphone-3g-jailbreak-quickpwn-2-1-windows-versie.html)

Cmdaulnis 17-09-08 18:34

Omdat je ook genoeg leest dat het fout kan gaan en als je dan iets kwijt raakt zoals contacten of smsjes of weet ik veel wat dan is dat niet zo prettig...
Ik begrijp het wel als iemand wil wachten, ik wacht ook even....

Mazzo 17-09-08 19:48

Ik heb de tutorial van BigBoss post#9 gevolgt en alles is goed gelukt, een stuk of 20 apps geinstalleerd die ook goed werken. Alleen nu heb ik al een paar keer gehad dat wanneer ik werd gebeld, mijn iPhone vast liep en ging herstarten. Zijn er meer mensen met dat probleem en weet iemand wat de oorzaak daarvan kan zijn? Heb ik soms te veel apps geinstalleerd of iets anders misschien?

TakkU 18-09-08 10:43

Ik had mijn 2.1 ook gejailbreaed, maar nu toch maar weer terug gezet naar origineel. iPhone werd toch iets te onstabiel, dus heb ik maar besloten hem weer terug te zetten naar de originele firmware. Had via Cydia een aantal apps derop gezet, maar hij begon problemen te geven met bellen, en ook mn ipod deed t niet altijd even goed meer, minder bereik etc. Dus weer een herstel uitgevoerd. Ik wacht nog wel even tot er een goeie jailbreak uit is! De jailbreak werkt dus wel, maar maakt je iPhone er nou niet echt beter op!

Loekieloek 18-09-08 23:49

Het lukte me niet met custom images. Na twee dagen pielen toch maar de manier als in de topic post gedaan. Moest wel een extra bestandje (playlist oid l) weggooien (post daar wat onder) maar het werkt als een zonnetje. Heb alle jailbreak apps er weer opstaan en merk niets van instabiliteit. Test gesprekken leverden ook geen crash. Dus lukt het je niet met custom images gebruik dan deze manier. Had ik veel eerder moeten doen.

i(Phone) 21-09-08 09:56

waar vind ik mijn firmware dan? ik heb 2.1 gedownload via itunes, dus nu weet ik niet wat ik moet kiezen bij de vraag: wilt u zoeken naar die ipsw.

MaXa 21-09-08 13:33

Ik heb een 2.1 3g onlangs gekregen. De jailbreak werkt prima met de methode van BigBoss. Ik heb alleen maar 1x een ananas als bootlogo voorbij zien komen. Als ik nu boot zie ik slechts een zwart scherm?
Hier moet ik nog even mee knutselen. V/d rest simpele procedure

ReSpawN 30-09-08 22:03

Een maat van mij (allebei iPhone 3G 2.1) is het perfect gelukt. Echter heb ik naar een format sync problemen en moet ik alle apps er af smijten.

Mazzo 30-09-08 22:09

Ik heb de iPhone 3G 2.1 nu met QuickPwn2.1 voor windows gejailbreakt die sinds 19 september uit is en alles werkt perfect, heb hem nu al een week draaien zonder problemen, geen omslachtige manier maar gewoon instructies volgen van QuickPwn.
Hier de link http://i.omerc.net/QuickPwn21-1.zip

bizar 26-10-08 14:37

jail break gedaan maar totalcommander en iphone ben ik de weg kwijt
totalcommander ziet de iphone niet plugin geinstalleerd ez...

swimzie 28-10-08 00:00

Wel leuk zo'n jailbreak maar echt bijzonder is die nou ook weer niet. Na een paar uur deden al mijn apps van appstore het niet meer, die sloten automatisch af, verder is clydia nou ook niet echt bijzonder. Ik heb hem maar weer hersteld, misschien komt er een betere jailbreak.

rikfrombelgium 28-10-08 09:22

wel dan heb jij rare dingen gedaan, want mijn iphone is al maaanden gejailbreaked en zo goed als al mijn echt nuttige app's die mijn iphone gewoon beter maken ( of zoals hij moet zijn ) komen van cydia hoor.

groe1011 28-10-08 19:24

hallo alle maal,een vraag ik heb itunes op mijn computer mijn iphone werkt prima
heb na de op date van 7.7 naar 8 wel alles opnieuw moeten installeren
nu gister avond sluit iphone aan op computer weer melding update voor iphone
ben gestopt loopt iphone weer vast na update zijn er meer met deze update
kan nu niet sigroniseren met computer immand ervaring??

truckdiver 28-10-08 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door groe1011 (Bericht 210795)
hallo alle maal,een vraag ik heb itunes op mijn computer mijn iphone werkt prima
heb na de op date van 7.7 naar 8 wel alles opnieuw moeten installeren
nu gister avond sluit iphone aan op computer weer melding update voor iphone
ben gestopt loopt iphone weer vast na update zijn er meer met deze update
kan nu niet sigroniseren met computer immand ervaring??

update je iphone eens naar 2.1.
Ook wat letten op je schrijfwijze,deze is moeilijk te begrijpen.

groe1011 28-10-08 20:57

groe1011 heb 2.1 op mijn iphone staan
kreeg in de gaten mijn schrijfwijze ga in het weekend wel even proberen
zie dan wel wat er gebeurd,ik hou het forum in de gaten

Mister$ 29-10-08 09:08

Hallo, ik heb mijn iphone gejailbreaked maar nu zegt hij dat ie geen simkaart heeft. er zit een unlock-sim in met een telfort kaart. Moet ik de iphone 3g nog ublocken of is jailbreaken genoeg. Wanneer ik moet unlocken hoe doe ik dit want met Quickpwn lukt dit niet volgens mij.

Alvast bedankt!

King1987 29-10-08 09:22

Unlocken kan niet met de 3G. Ben je ook van een andere fw gekomen? Of zat je al op 2.1?

Mocht het aan de unlock sim liggen, dan moet je even contact opnemen met diegene die hem geleverd heeft (bijvoobeeld ifoneguide als het een ifoneguide simkaartje is)

Succes :D

Mister$ 29-10-08 09:25

ja kwam van een andere FW zat op 2.0 kan dat een probleem geven dan? en kan het ook aan m,n simkaart liggen? normaal gesproken zou hij t nu moeten doen dus?

King1987 29-10-08 09:28

Dan denk ik dat het ligt aan je unlock sim. Dat die nog niet met 2.1 overweg kan. Die kan je of upgraden (geloof dat je bij een yessim dat zelf kan doen) Daar om gaf ik ook aan dat je dat even met je leverancier moet kortsluiten.

Kan iemand mijn vermoede bevestigen, gebruik zelf niet zo een unlock sim ;) maar heb er wel eens wat over gelezen :)

groe1011 29-10-08 19:02

ik heb diverse sim kaarten in mijn iphone gehad werken alle maal, iphone is
gejailbreaked met quickpwn is nu 2.1

benjamin_1995 30-10-08 10:11

E is voorlopig geen update beschikbaar, hoe kn ik het beste installer op mijn iphone zetten ? (cydia heb ik al)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:55.