//

Na quickpwn reboot de iPhone niet

Na quickpwn reboot de iPhone niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een Iphone 3G uit de US. Met quickpwn een Jailbreak uitgevoerd, probleem is echter dat hij aan het eind van het proces niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-09-08, 13:23
deligne deligne is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 9
Standaard Na quickpwn reboot de iPhone niet

Ik heb een Iphone 3G uit de US.
Met quickpwn een Jailbreak uitgevoerd, probleem is echter dat hij aan het eind van het proces niet opnieuw opstart, hij blijft het apple logotje tonen. Als ik de iphone opnieuw opstart blijft het logotje staan en gebeurt er verder niets, ik kan hem dus niet eens opstarten.
Verder herkent de PC hem ook niet, zodat ik hem ook niet sync met itunes of wat dan ook..
Weet iemand wat ik moet doen?

Laatst gewijzigd door deligne; 13-09-08 om 14:43.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-09-08, 13:45
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Restore via iTunes en opnieuw beginnen.
  #3  
Oud 13-09-08, 14:27
deligne deligne is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 9
Standaard

hoe moet ik dat doen als itunes de iphone niet herkent?
het logotje blijft gewoon zo staan. ik heb hem voor de zekerheid van de pc afgehaald en opgeladen maar nog steeds niets. de pc pakt hem ook niet...

Laatst gewijzigd door deligne; 13-09-08 om 14:43.
  #4  
Oud 13-09-08, 14:45
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Krijg je 'm nog wel in DFU of restore modus? Zoals o.a. te lezen valt op https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html
  #5  
Oud 13-09-08, 14:45
deligne deligne is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buur Bekijk bericht
Krijg je 'm nog wel in DFU of restore modus? Zoals o.a. te lezen valt op https://forum.iculture.nl/f59/i.../3400-dfu.html
nee hij doet niets meer.

Opeens begon hij een geluid te maken.. hij zit nu 10 minuten aan de lader. ik heb geprobeerd om hem in DSU te zetten en warempel het lukt!
Nu is hij automatisch alleen 2.1 aan het downloaden. weet niet of dit goed is.. opzich kan ik dan jailbreak v2.1 doen met quickpwn, daar desnoods een paar dagen mee wachten omdat het nu beetje lastig is. mee eens?

Laatst gewijzigd door deligne; 13-09-08 om 14:52.
  #6  
Oud 13-09-08, 14:54
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Helemaal niets meer??? Je doet het exact zoals beschreven?
Dan zou ik met Pwnagetool (onee, je gebruikt windows, dan dus Winpwn) een ipsw maken met de oudere 2.02 (nog even niet 2.1, totdat die veilig blijkt te zijn) en dan die zijn werk laten doen (waarna er duidelijk aangegeven wordt hoe snel je de knoppen los moet laten etc.). Hij moet hoe dan ook in DFU te krijgen zijn. Het aantal seconden welke knop vasthouden/loslaten is erg belangrijk daarbij en daar zal het wel misgaan. Blijf proberen!
Een Apple Store gaat je hoogstwaarschijnlijk niet helpen bij een jailbroken iPhone. ;-)
  #7  
Oud 13-09-08, 15:00
deligne deligne is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 9
Standaard

DUDE HET WERKT
thanks a lot
  #8  
Oud 13-09-08, 15:01
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Graag gedaan. We zijn hier voor mekaar.
  #9  
Oud 15-09-08, 10:57
deligne deligne is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 9
Standaard

probleem is nu dat ik hem niet geactiveerd krijg...
En via itunes zegt hij dat mijn iphone beschadigt kan zijn en daardoor niet kan worden geactiveerd..
Wat nu?
  #10  
Oud 15-09-08, 15:57
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Ik kan me niet voorstellen dat hij echt beschadigd is, maar het lijkt me eerder een software-probleem. Dan lijkt het erop dat er toch iets misgegaan is met de .ipsw op de iPhone installeren. Mogelijk door de nieuwe "anti-jailbreak"-beveiliging van iTunes 8.
Het is ondertussen veilig om met de nieuwste PwnageTool naar 2.1 te updaten. Die heeft ook een manier ingebouwd om met de nieuwe iTunes 8 om te gaan, ik schat in dat het daar is misgegaan. Het lijkt mij dat er niks anders op zit voor je dan opnieuw te beginnen, maar dan met de laatste PwnageTool en firmware 2.1 (die update had je alsnog willen doen, dus deze stap had je uiteindelijk toch weer willen zetten; ik wil maar zeggen, het kost je geen extra tijd, als je het zo bekijkt). Succes!

En dan een bedenking:
Als (tussentijdse?) oplossing zou je je iPhone ook via iTunes 8 gewoon naar de originele 2.1 firmware kunnen updaten (dus gewoon Herstel doen), en als dat wel goed werkt, kun je hem daarna nog altijd jailbreaken. Werkt dat niet goed, dan heb je in ieder geval er de originele 2.1 van Apple opstaan en is de jailbreak niet meer te achterhalen, mocht je er toch mee terug willen naar de winkel of zo. Je kunt dan zeggen dat het probleem gewoon gekomen is doordat je wilde updaten naar 2.1 en je houdt je mond verder over een mogelijke jailbreak (valt dan toch niet te achterhalen meer). ;-) Dat lijkt me echter de allerlaatste oplossing. Dit zeg ik dan ook meer voor je gemoedstoestand. ;-)

Laatst gewijzigd door Buur; 15-09-08 om 16:01.
  #11  
Oud 15-09-08, 17:28
deligne deligne is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 9
Standaard

ik heb nu mijn iphone dus naar 2.1 geupdate en kan hem nu niet activeren. want ik heb geen officiele iphone sim.
nu heb ik dus een stuk blik van 800 eu waar ik niets op kan doen, met de nieuwste firmware, yeah!.. uh-hum..
maargoed, nu dus maar wachten tot er een winpwn komt voor 2,1? zodat ik hem kan jailbreaken en dan kan activeren, of moet ik hem altijd activeren voordat ik hem kan jailbreaken?
Ik zou dus ook naar de winkel kunnen gaan en hem kunnen laten activeren voor 120 eu? of is dat een fabeltje?

Bedankt iig voor je goede adviezen. Voor nu snap ik er geen reet meer van wat nu handig is voor mij om te doen en laat ik het maar even liggen tot er een oplossing is.
voor de duidelijkheid,

Iphone 8GB uit US.
via itunes 8 geupdate naar 2.1..
kan niet activeren.
  #12  
Oud 15-09-08, 17:37
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je kunt downgraden naar 2.0.2. Daarna de huidige Winpwn gebruiken om je iPhone te pwnen. Daarna 2.1 custom downloaden van Michael en erop zetten.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #13  
Oud 15-09-08, 21:07
Greggy Greggy is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 19
Standaard

Even mijn 'avontuur':

Bloedjenieuwe 3G 8GB. Op XP laptop via iTunes 8 van fw 2.0.1 naar 2.1 geupgrade. Op Vista Ultimate desktop QuickPWNiPhone 2.1 gedraaid. Na 1e keer mis om in DFU te krijgen toch gelukt de 2e keer. Eerste keer booten ging wat langzaam... Geduld mensen! Toch moeilijk / spannend dit...
Vervolgens DiskAid erover voor de MobileInstallation. Per ongeluk de hele map weggeflikkerd... Na reboot bleef ie hangen op Apple logo met rondje erin draaiend (zie fimpjes op Jijbuis). Enorm ***** dus... Toen kon ik nog wel met DiskAid erin. Ik vermoedde mijn fout al maar her was gewoon knullig verwoord in de documentatie. Via deze site de originele MobileInstallation erover geknald. Cydia en Installer zijn gewoon zichtbaar.... Alles werkt plima!

My 2-stress-moments...
  #14  
Oud 15-09-08, 21:58
rob499's schermafbeelding
rob499 rob499 is offline
 
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 16
Standaard

Beste Deligne,

Ik had ook dit probleem Ik heb het volgende gedaan :

1 : Download de custom firmware MET ACTIVATIE van michel (hier te vinden :https://forum.iculture.nl/f14/i...sx-versie.html)
2 : Deinstall Itunes 8
3 : installeer Itunes 7.7
4 : Download winpwn-2.5 en installeer het.
5 : Draai gewoon de winpwn-2.5 (t/m de DFU mode aan toe),
en jailbreak een willekeurige firmware van de 3G Iphone (bvb 2.0.2) LET OP :
Als de melding komt dat je via itunes de firmware kan restoren, moet je de custom firmware van michel selecteren die je van hier hebt gedownload (nu accepteerd itunes WEL een custom firmware)!!

Dit werkte bij mij in iedergeval perfect !!

Gr.

Rob.

Laatst gewijzigd door rob499; 15-09-08 om 22:00.
  #15  
Oud 16-09-08, 09:23
deligne deligne is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 9
Standaard

@Rob,

ik stel je uitgebreide uitleg zeer op prijs. Dit ga ik vanmiddag ook direct even proberen! Ik zal je even laten weten hier of het ook lukt, ben nu aan het werk dus vanmiddag/vanavond gaan we dit even proberen.

Ik hoop echt dat het lukt
  #16  
Oud 16-09-08, 12:28
deligne deligne is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 9
Standaard

HIJ DOET HET WEER..
bedankt aan jullie allen,
heb em met yessim geunlocked maar nu kan ik geen gesprekken ontvangen wel bellen, is dit een bekend probleem?

Laatst gewijzigd door deligne; 16-09-08 om 17:21.
  #17  
Oud 17-09-08, 18:47
wicky de viking wicky de viking is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Question mijn Iphone vermeldt: onbekende fout (6)

Help help!
Mijn iphone doet niets meer! Ik heb de iphone gekoppeld aan mijn macbook om deze te synchroniseren, maar ik krijg op de iphone een scherm met een ituneslogo en een usbstekkertje. Wat ik ook doe... itunes geeft de mededeling:
"de iphone 'iphone' kan niet worden hersteld, er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (6)"
ik heb de aan/uitknop en de home button al geprobeerd, ook een programmaatje gedownload met .ipsw, maar hij doet helemaal niks! Itunes herkent hem niet. Wie weet wat ik kan doen?
  #18  
Oud 17-09-08, 21:28
deligne deligne is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 9
Standaard

je moet hem ff in restore zetten en herstellen via iTunes
  #19  
Oud 18-09-08, 07:26
wicky de viking wicky de viking is offline
• iOS 2.0.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 2
Standaard

als ik m in restore zet, krijg ik telkens weer de foutmelding.... ik ben er al 4 dagen mee bezig
  #20  
Oud 20-09-08, 01:02
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Topic titel aangepast.

Gebruik de zoekfunctie eens. Er wordt genoeg gesproken over error 6
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone reboot steeds, herstellen lukt niet! sjoerdjuuh iPhone algemeen 2 26-12-10 12:53
Iphone 3GS reboot niet na jailbreak jaspah Archief 1 11-03-10 12:32
iPhone: Iphone 3G reboot niet na Jailbreak 3.0 IphoneLightyear Jailbreak 10 29-07-09 23:20
iPhone reboot niet meer stijnjasper Archief 10 24-06-09 20:31
iPhone reboot niet na appsnap Peter Unlock [archief] 1 22-11-07 09:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:01.