//

[3G] QuickPwn 2.1 - Verzameltopic (OSX versie)

[3G] QuickPwn 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door SkunkfireJoe Dat kan met SwapTunes in Cydia. Hier heb ik een vraagje over, dat SwapTunes leek mij dus ook ideaal (heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-09-08, 01:29
Buur's schermafbeelding
Buur Buur is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: /dev/null
Berichten: 664
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SkunkfireJoe Bekijk bericht
Dat kan met SwapTunes in Cydia.
Hier heb ik een vraagje over, dat SwapTunes leek mij dus ook ideaal (heb 1 vaste Mac en 1 MacBook). Mogelijk begrijp ik de werking van SwapTunes niet helemaal goed, dus correct me if I'm wrong... SwapTunes is toch alleen maar om tussen 2 iPod-(muziek)folders te wisselen op je iPhone? Of worden apps e.d. van 2 verschillende computers dan ook netjes gesynchroniseerd tussen 2 iTunes Libraries met die ene iPhone? Ik krijg het in ieder geval niet voor elkaar, misschien doe ik iets verkeerd?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-09-08, 09:28
Vienna-Dutchman Vienna-Dutchman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Wenen (A)
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vienna-Dutchman Bekijk bericht
sinds ik met quickpawn gejailbreaked heb breken alle originele appstore programma's direkt na het opstarten weer af!!!
heb ik iets fout gedaan?
heeft iemand een oplossing voor mij?
Herstarten heeft niet geholpen, heb nu alle programma's gewist en toen nog een keer gesynchroniseerd met alle Progs, heeft ook niets geholpen

Kent iemand nog een andere oplossing voor mijn probleem? Of zal ik dan toch maar de jailbreak weer ongedaan maken en opnieuw restoren??
  #23  
Oud 14-09-08, 13:51
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

Ik ben nu een trotse bezitter van een gepwnde iPhone 3g
  #24  
Oud 14-09-08, 13:55
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

even je profiel aanpassen dan Vassili
  #25  
Oud 14-09-08, 15:23
svan svan is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 13
Standaard

Ik zie door de bomen het bos niet meer. Je kunt jailbreaken met QuickPwn, maar wat zijn die custom FW's? En wat is er zo legendarisch aan de custom van Michael?
  #26  
Oud 14-09-08, 17:23
InternetRebel's schermafbeelding
InternetRebel InternetRebel is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Zwolle
Berichten: 378
Standaard Verkeerde link...

De link in het artikel (QuickPwn 2.1 voor Mac OS X via directe download) verwijst gewoon (nog?) naar versie 1.1 (http://rapidshare.com/files/14496141...n_1.1.dmg.html). Kan dit aangepast worden of heeft iemand hier de juiste link voor me?
  #27  
Oud 15-09-08, 14:20
deembroekie deembroekie is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard

Damn wanneer komt de pc versie van quickpwn uit.. Het kan toch niet zo zijn dat 1 dag na de 2.1 release de mac versie uitkomt, en dat het vervolgens langer duurt om de boel te cracken op een windows platform. Ik had het eerder andersom verwacht...

En: die custum firmware... hoe werk dat precies, ik kan er namelijk niets over vinden...
  #28  
Oud 15-09-08, 17:56
macciato macciato is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 71
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deembroekie Bekijk bericht
Damn wanneer komt de pc versie van quickpwn uit.. Het kan toch niet zo zijn dat 1 dag na de 2.1 release de mac versie uitkomt, en dat het vervolgens langer duurt om de boel te cracken op een windows platform. Ik had het eerder andersom verwacht...

En: die custum firmware... hoe werk dat precies, ik kan er namelijk niets over vinden...
Vind het ook een beetje vreemd. Maargoed we wachten rustig af. Dat ze eerst de Mac versie doen is opzich niet zo vreemd, het is tenslotte een Apple product en in US is het aandeel van Macs ook veel groter.
Ze mogen nou wel eens opschieten met de windows versie
  #29  
Oud 15-09-08, 21:41
Olomouc's schermafbeelding
Olomouc Olomouc is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 32
Standaard Mac of PC

Ik heb zelf een PC. Kan ik mijn iPhone 3G wel gewoon met een Apple laptop van een maat van mij quickpwnen met de versie die er nu voor de Mac is? Ik had met mijn iPod altijd dat er een waarschuwing kwam dat mijn iPod alleen op een PC kon...

Groet Olomouc
__________________
De werkelijkheid is altijd anders als je denkt....
  #30  
Oud 16-09-08, 09:31
shapezzz's schermafbeelding
shapezzz shapezzz is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 691
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olomouc Bekijk bericht
Ik heb zelf een PC. Kan ik mijn iPhone 3G wel gewoon met een Apple laptop van een maat van mij quickpwnen met de versie die er nu voor de Mac is?
Yep kan
  #31  
Oud 16-09-08, 09:59
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

De custom van michael is een op voorhand gemaakte firmware zoals je die zou maken met winpwn. Dus deze bevat reeds installer, cydia een een vooraf bepaalde partitiegrootte (500mb, 1GB, ...). En eventueel custom bootlogo's of die van het dev team.
michael zet deze online omdat de macgebruikers eerst aan de beurt zijn. Windowsgebruikers moeten doorgaans een weekje wachten.
En met de firmware van michael is dit niet meer nodig omdat je deze firmware gewoon kan gebruiken om je iphone te updaten door deze te selecteren in itunes (herstel), ongeacht dat je windows of mac gebruikt.

De verklaring voor "legendarisch": Hij komt er dezelfde dag nog mee opdagen zodat iedereen (ook windowsgebruikers) naar de nieuwste firmware kan updaten MET jailbreak. En niet iedereen zijn eigen custom moet "bouwen"

Laatst gewijzigd door Bomans; 16-09-08 om 10:03.
  #32  
Oud 16-09-08, 12:26
FleavKe's schermafbeelding
FleavKe FleavKe is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Lommel
Berichten: 66
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
De custom van michael is een op voorhand gemaakte firmware zoals je die zou maken met winpwn. Dus deze bevat reeds installer, cydia een een vooraf bepaalde partitiegrootte (500mb, 1GB, ...). En eventueel custom bootlogo's of die van het dev team.
michael zet deze online omdat de macgebruikers eerst aan de beurt zijn. Windowsgebruikers moeten doorgaans een weekje wachten.
En met de firmware van michael is dit niet meer nodig omdat je deze firmware gewoon kan gebruiken om je iphone te updaten door deze te selecteren in itunes (herstel), ongeacht dat je windows of mac gebruikt.

De verklaring voor "legendarisch": Hij komt er dezelfde dag nog mee opdagen zodat iedereen (ook windowsgebruikers) naar de nieuwste firmware kan updaten MET jailbreak. En niet iedereen zijn eigen custom moet "bouwen"
Maar komt er nog een versie voor windows waarmee je gewoon kan qckpwnen zonder dat ik eerst nog moet gaan downgraden enz...?
Anders zit ik hier voor niks te wachten
  #33  
Oud 16-09-08, 12:43
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Ja, die komt

geduld is een schone zaak, winpwn komt binnenkort met versie 3.0
  #34  
Oud 18-09-08, 20:16
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Hier een mooi uitleg met film! hoe een 3G d.m.v. een MAC te jailbreaken.

Link: Jailbreaking an iPhone 3G with 2.1 Firmware using a Mac | Apple iPhone School
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #35  
Oud 20-09-08, 21:12
defolio defolio is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door InternetRebel Bekijk bericht
De link in het artikel (QuickPwn 2.1 voor Mac OS X via directe download) verwijst gewoon (nog?) naar versie 1.1 (RapidShare: Easy Filehosting). Kan dit aangepast worden of heeft iemand hier de juiste link voor me?
Heb ik QuickPwn 1.1 nodig om FW 2.1 te jailbreaken? Want voor mij is dit ook even onduidelijk.
  #36  
Oud 21-09-08, 01:18
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Ja, de versienummers van quickpwn lopen niet synchroon met de firmware. Voor firmware 2.1 is het quickpwn 1.1
  #37  
Oud 21-09-08, 01:29
defolio defolio is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 Bekijk bericht
Ja, de versienummers van quickpwn lopen niet synchroon met de firmware. Voor firmware 2.1 is het quickpwn 1.1
Top! Thanx
  #38  
Oud 24-09-08, 09:21
gant gant is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 2
Standaard

Klopt het dat met Quickpwn voor de Mac je het opstartlogo niet kan veranderen. Ik heb een ananaslogo bij het opstarten met quickpwn voor Mac. De vorige jailbraik had ik op een Windows machine gedaan en daar kreeg ik een optie op het opstartlogo uit te vinken.
  #39  
Oud 24-09-08, 09:54
Vienna-Dutchman Vienna-Dutchman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Wenen (A)
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gant Bekijk bericht
Klopt het dat met Quickpwn voor de Mac je het opstartlogo niet kan veranderen. Ik heb een ananaslogo bij het opstarten met quickpwn voor Mac. De vorige jailbraik had ik op een Windows machine gedaan en daar kreeg ik een optie op het opstartlogo uit te vinken.
Nein, bij de versie 2.1 had ik ook op de Mac de optie of ik de Ananas wil of het normale Apple teken. Bij een vorige versie had ik die keuzemogenlijkheid niet!!
  #40  
Oud 24-09-08, 13:35
macmaccie macmaccie is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 71
Standaard

Is de ananas eigenlijk ook te veranderen in t standaard apple logootje?

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) Destiny Unlock 68 22-08-09 10:25
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) Destiny Jailbreak 95 16-06-09 15:47
iPhone 1e gen.: [1.0] QuickPwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Unlock 14 28-02-09 22:40
iPhone: [3G] QuickPwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) ArB Jailbreak 19 25-01-09 17:01
iPhone 1e gen.: [1.0] QuickPwn 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) Gonny Unlock 147 12-11-08 21:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:52.