iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [3G] QuickPwn 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/21450-3g-quickpwn-2-1-verzameltopic-osx-versie.html)

Gonny 13-09-08 16:37

[3G] QuickPwn 2.1 - Verzameltopic (OSX versie)
 
Slechts één dag na de release van iPhone firmware 2.1 is het iPhone Dev Team er al ingeslaagd om een goede jailbreakmethode uit te brengen. Ons advies: zet de fake-QuickPwn aan de kant en ga voor de officiële methode van het iPhone Dev Team. Zij hebben een manier gevonden om de beveiliging die Apple in iTunes 8 had doorgevoerd te omzeilen. Je hoeft daarom niets aan te passen in iTunes.

Hier graag alle discussies over QuickPwn voor firmware 2.1 op de iPhone 3G.

Customs komen in deze post te staan

Komkommer 13-09-08 16:47

Nu nog de Windows versie graag

macciato 13-09-08 16:48

Zag hem ook net:D

Raggamannn 13-09-08 17:06

hoe lang duurt het nou gemiddeld bij dev team, dat ze de windows versie vrijgeven nadat die van de mac is vrijgegeven?

Komkommer 13-09-08 17:10

Geen idee. Vorige keer hadden ze eerst een windows versie en daarna pas de mac versie.

statiic 13-09-08 17:13

Is het mogelijk om een gejailbreakte iphone met versie 2.0.2 te updaten zonder eerst te restoren? En daarna opnieuw te jailbreaken?

thijsvh 13-09-08 17:21

bij mij is dat goed gegaan, wacht alleen nog op de windows jailbreak tool :-)

heggie98 13-09-08 18:58

Bij mij is ook alles goed gegaan. Weer een fantastisch stukje werk van het Dev Team.
Boss tools, SwapBT, Wi-FiToggle, CToggle en zeker niet te vergeten Intelliscreen is de reden voor mij om een Jailbrake uit te voeren. Zolang deze programma's niet in de Appstore zitten heb ik de jailbrake nodig.

NickV1 13-09-08 19:45

Jailbreak
 
Als ik mijn iPhone jailbreak, kan ik dan vanaf verschillende Itune's synchroniseren?

Of is hier een andere manier voor? Ik heb namenlijk 2 verschillende huizen waar ik regelmatig verblijf, maar op deze computer staat bijvoorbeeld andere muziek etc. dan mijn andere computer.

ArB 13-09-08 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thijsvh (Bericht 189495)
bij mij is dat goed gegaan, wacht alleen nog op de windows jailbreak tool :-)

Die is er. Gewoon zoeken op het forum bij jailbreak

Fasty 13-09-08 19:52

:) Nu dus nog even w8en op een windows versie.. Ik vraag me alleen af of hier dus een nieuwe quickpwn voor nodig is. Zal wel he..

Edit: weet het antwoord al de oude gaat maar tot versie 2.0.2

jeelhaus 13-09-08 21:26

Tool werkt als een zonnetje, zonder problemen bij mij.

Wat me opvalt is dat bij het 'samenvatting' blad in iTunes de hoeveelheid 'Programma's' niet meer wordt weer gegeven. De groene vierkantje staat wel in beeld maar in de balk erboven is er geen groen stukje meer.

http://www.vanamstelfotografie.nl/Afbeelding6.png

macmaccie 13-09-08 21:49

Hoi,morgen ga ik m'n 3G ''belgische''ophalen,en had m'n vorige iphone''1e gen'' ook altijd gejailbreakt,maar dan moest je m altijd ook unlocken.
Hoe zit t dan,blijft de iphone gewoon geunlocked?
Want ik dacht vannochtend ook ff m'n vorige iphone te updaten naar versie 2.1 ,en toen was hij gelocked :confused:

Ben ook bang dat t met m'n 3G ook zo gaat gebeuren als ik m zal updaten...


Wil eigenlijk wel winterboard blijven gebruiken,maar moet er wel zeker van zijn dat m'n iphone niet kan locken;)

macfreaker 13-09-08 22:29

Belgische iphone blijft altijd unlocked. Je deze echter wel moeten jailbreaken !!!

heggie98 13-09-08 22:45

Ik kwam er net achter dat de signaalsterkte terug naar af was en dat intelliscreen niet meer werkte nadat ik in de bosstools het batterijsymbool in nummeriek had veranderd. Nadat ik dit weer uitgezet had was alles weer oke.

Fasty 13-09-08 22:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door heggie98 (Bericht 189966)
Ik kwam er net achter dat de signaalsterkte terug naar af was en dat intelliscreen niet meer werkte nadat ik in de bosstools het batterijsymbool in nummeriek had veranderd. Nadat ik dit weer uitgezet had was alles weer oke.


Ik begin steeds meer te twijfelen of de status van 3G ook echt verbeterd is. Of dat ze ons gewoon voor de gek houden

SkunkfireJoe 13-09-08 22:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NickV1 (Bericht 189730)
Als ik mijn iPhone jailbreak, kan ik dan vanaf verschillende Itune's synchroniseren?

Of is hier een andere manier voor? Ik heb namenlijk 2 verschillende huizen waar ik regelmatig verblijf, maar op deze computer staat bijvoorbeeld andere muziek etc. dan mijn andere computer.

Dat kan met SwapTunes in Cydia.

Mwfadebeer 13-09-08 23:27

Hierbij de melding dat met Quickpwn wel gelukt is wat eerder op de avond met PWnage niet lukte.
hij doet het weer.
was wel even peentjes zweten.:eek

Vienna-Dutchman 14-09-08 00:03

sinds ik met quickpawn gejailbreaked heb breken alle originele appstore programma's direkt na het opstarten weer af!!!
heb ik iets fout gedaan?
heeft iemand een oplossing voor mij?

Buur 14-09-08 01:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vienna-Dutchman (Bericht 190065)
sinds ik met quickpawn gejailbreaked heb breken alle originele appstore programma's direkt na het opstarten weer af!!!
heb ik iets fout gedaan?
heeft iemand een oplossing voor mij?

Even je iPhone herstarten wil meestal helpen hierbij.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:31.