iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Slechte ervaring met 2.1 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/21591-slechte-ervaring-2-1-a.html)

bheirman 15-09-08 09:24

Slechte ervaring met 2.1
 
Ik heb gisteren 2.1 erop gezet. Een aantal dikke crashes gehad inmiddels na installeren van apps met installer, maar goed dat kan aan de versie van die apps liggen. Momenteel draai ik 2.1 met cydia en installer en als enige installer app heb ik KATE geinstalleerd (die is voor mij een must).
Helaas crashen zowel adresboek als mail.app nu en mijn hele telefoon is verschrikkelijk traag geworden. Ik heb al met meerdere zelfgebakken firmwares geprobeerd.. Iemand nog een idee hoe ik hem weer lekker snel kan krijgen?

Zodra er in de appstore een app is die mijn agenda op het lockscreen kan zetten stop ik geloof ik maar met het jailbreaken. Wordt er een beetje gestoord van.. Iemand toevallig al zo'n app gevonden?

StevenVW 15-09-08 09:38

Kate + Iphone Firmware 2.1 = no phone options

Stay away from 'Kate' - iPhone 3G | iPod touch Forums

bheirman 15-09-08 10:28

Bedankt voor je reactie. Ik weet dat kate niet bij iedereen goed werkt. Echter de problemen zoals omschreven in beide topics heb ik niet. Ik kan gewoon bellen, en mijn telefoon start gewoon op, en kate lijkt verder ook normaal te werken. Ik zal vanavond kate eens uninstallen (niet nu want ik heb mijn telefoon nu even nodig ;)) en kijken of het helpt. Zou wel jammer zijn, want persoonlijk vind ik intelliscreen en die andere waarvan ik de naam ben vergeten lang niet zo mooi als Kate...

pirrup 15-09-08 12:37

Ik heb ook KATE draaien zonder problemen op de 2.1 firmware.

Maar ik heb wel een andere bug , Mail fetch wordt dus niet uitgevoerd in sleep ...

Moet elke keer mijn iphone opzetten en dan pas wordt de mail gecontroleerd.

Echt ***** bug...

bheirman 15-09-08 22:21

Vanavond Michaels custom 500MB geinstalleerd. Geen restore gedaan van een backup, gewoon opnieuw instellen. Aantal apps geinstalleerd, waaronder KATE. Alles werkte probleemloos. Dit keer maar 2 pagina's aan extra appstore apps geinstalleerd, en wel weer 12 GB aan muziek.
Alles deed het, tot zomaar opeens EXACT dezelfde problemen weer opduiken: zowel mail.app als adresboek crashed na openen.
Ik zal kate er nog eens afgooien, maar of het gaat helpen.. Denk eerder dat het mijn telefoon gewoon gaat crashen...

iScorpio 15-09-08 22:25

Wat ik nog nooit heb gehad en nu wel met 2.1; De app store die nu al twee keer is gecrashed en een reboot van mijn iPhone veroorzaakte. Als je na die reboot app store weer opstart werkt hij weer goed :eek:

bheirman 15-09-08 22:34

Verwijderen van Kate heeft niet geholpen.. Ik ga naar een 'standaard' 2.1 zonder jailbreak. Ben er nu wel klaar mee. Heb de afgelopen maand mijn iphone een keer of 10 moeten herstellen na een volledige crash, en elke keer ben je een paar uur bezig.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:25.