//

Probleem met iPhone, zie door de bomen het bos niet meer.

Probleem met iPhone, zie door de bomen het bos niet meer. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iPhone-clubbers, dit is mijn eerste post hier en meteen val ik jullie lastig met een probleem excusez mij. Een paar maandjes geleden heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-09-08, 23:46
Bullehr Bullehr is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard Probleem met iPhone, zie door de bomen het bos niet meer.

Hallo iPhone-clubbers, dit is mijn eerste post hier en meteen val ik jullie lastig met een probleem excusez mij.

Een paar maandjes geleden heb ik een iPhone 1.0 8gb uit de US of the A laten importeren via gsmstunter.nl, prima alles en wel (op een paar kleine minpuntjes na, maar dat heeft hier verder niets mee te maken). Ik kreeg hem toen met firmware 1.1.4, gejailbreaked / unlocked en wel, en hier treedt meteen het eerste obstakel op. Door al die verwennerij en voorkauwerij heb ik TOTAAL GEEN ervaring met jailbreak / unlockpraktijken. Firmware 1.1.4 was leuk en aardig maar op een gegeven moment merk je toch dat je met de tijd mee moet aangezien er anders niets meer overblijft en alle nieuwe, geweldig leuke handige apps zijn natuurlijk ontwikkeld voor firmware 2.1. Enfin, ik op Google zoeken en meteen op de in mijn ogen meest geschikte guide. Deze hier. In het begin verliep alles goed, tot stap 6. Na het "pwnen" (ik zou het eerder "gepwned worden" willen noemen) van mijn telefoon kan ik niets meer. Als ik de aanknop ingedrukt houdt krijg ik het wereldberoemde appeltje in mijn scherm geflanst, hij blijft zo'n 4 minuutjes bij me, daarna verschijnt het apple-laadt icoontje (zo'n soort rondje van streepjes dat de hele tijd rond blijft draaien) transparent eroverheen. Ik kreeg op msn advies van een vriend van mij, maar ik begreep het verkeerd. No matter what happens, DO NOT PRESS SHIFT!. Wel dus, ik hou shift ingedrukt en voer een prachtige dodelijke combo uit, ik klik erbij op de herstel-knop in iTunes. Er popt een "zoek je bestand uit - windows verkenner schermpje" en ik zie dat hij naar een firmware restore bestand vraagt, dus ik kick meteen de eerder gedownloade 2.1 ipsw file (zie het begin van de guide die ik gevolgd heb) erin. Nouja, balen, alles eraf, maar het ergste is dat ik er op dit moment helemaal niets mee kan. Ik zie ook echt niet door de bomen het bos niet meer. Wat is de beste tool, welke firmware kan ik nu het beste gebruiken, wat moet ik doen voordat ik opnieuw een guide ga gebruiken, welke iTunes, alles komt in één keer op me af. Zo'n achterlijk uitgebreide vraag met overdreven analyse van de tot nu toe gebeurde gebeurtenissen kun je natuurlijk niet op google vinden, en de enige site waar ik vaker uitkomsten heb gevonden is iphoneclub, dus ik gok dat dit de reden is dat ik hierheen ben gekomen.

Ik hoop dat dit verhaal een beetje duidelijk is en er hier een ervaren iPhone guru is die mij met dit probleem kan helpen. Belangrijk voor mij is dat ik mijn telefoon weer kan gebruiken, ik wordt morgen gebeld of ik ben aangenomen nav mijn sollicitatie

Zou ook mooi zijn als de moeite niet helemaal voor niets is geweest en ik alsnog firmware 2.1 erop kon zetten. Anyone, plx?

Groet, Jorrit
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-09-08, 23:53
Vassili's schermafbeelding
Vassili Vassili is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 193
Standaard

in dfu mode zetten en dan met winpwn of quickpwn een unlockte .ipsw firmware opzetten
zo moet het volgens mij werken
suc6
  #3  
Oud 17-09-08, 23:56
Bullehr Bullehr is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

Hmm, zoals ik al zei ik heb totaal geen ervaring met unlocken of jailbreaken of firmware of whatever zou je het voor mij kunnen voorkauwen?
  #4  
Oud 18-09-08, 00:05
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bullehr Bekijk bericht
Hmm, zoals ik al zei ik heb totaal geen ervaring met unlocken of jailbreaken of firmware of whatever zou je het voor mij kunnen voorkauwen?
Je kan ook even de tijd nemen om het hier te zoeken en vervolgens de tijd te nemen het rustig door te lezen
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #5  
Oud 18-09-08, 00:14
wannegek wannegek is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard

fout 6 en fout 1600 opgelost!!!!!!!!!!
had een orginele 2.1 ingestalleerd en hij gaf alleen maar een blauw stekkertje aan
en kreeghem niet meer geupdated nu opgelost door:

heb itunes 7.5 geinstalleerd vervolgens winpwn 2.5 beta 2, vervolgens
eerst 1.14 terug proberen te zetten orgineel maar gaf een fout aan daarna
itunes weer in recovery mode gezet door hoe winpwn het aangaf geprobeert zo te pwnen ging ook niet soepel daarna weer naar itunes en toen de custom 2.1 geprobeert en jawel het werkt weer!!!!!!!!!!!!!!!

HOE DAN OOK PROBEER MET WINPWN BEETJE TE *****N EN VERVOLGENS 2.1 TERUG TE ZETTEN IK DENK DAT MIJN ITUNES NIET GOED WAS GEPWNED OFZO

INDIEN DIT HET OPLOST LAAT EVEN WETEN AUB!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Zie de bomen door het bos niet meer... Steel Dogg Jailbreak 0 28-12-10 01:39
iPhone: Ik zie door de bomen het bos niet meer freewilly134 Jailbreak 20 29-06-10 12:59
iPhone: Help! zie door de bomen het bos niet meer! xray911 Jailbreak 5 21-05-10 16:18
Zie door het bos de bomen niet meer Robdeauville Archief 1 11-08-08 18:20
Nieuwe Iphone, zie door de bomen het bos niet meer! raynaud Unlock [archief] 6 15-01-08 11:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:17.