iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/22065-3g-quickpwn-2-1-voor-fw-2-1-verzameltopic-windows.html)

truckdiver 15-10-08 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jskaat (Bericht 206073)
Ik ben voor het eerst aan het jailbreaken, hij vraagt in het tweede scherm om een firmware bundel. Waar kan ik die vandaan halen? Of ik snap iets gigantisch niet ;-).

volg deze handleidingen
voor MAC omdat in je profiel staat dat je osx gebruiker bent
voor windows omdat je je vraag post in een topic voor windowsgebruikers

jskaat 15-10-08 15:11

Ja het staat in mijn profiel ja. Zie het net staan.
Ben een Windows gebruiker (helaas ;)). Ik download nu de firmware bundel. Maar vervangt deze niet mijn hele iPhone inhoud?

truckdiver 15-10-08 15:13

je kan je backup terug zetten in itunes nadien;
alleen je sms berichten zijn weg.
daar zijn ook programma's voor om die te backupen maar ben niet thuis in windows.
de zoekfunctie help je daar wel mee!
gelieve ook je profiel naar windows aan te passen. thx

RS030 16-10-08 11:01

Ik heb nog de jailbreak van 2.0 erop staan, moet ik dan eerst restoren naar de FW van 2.1 om die vervolgens weer te jailbreaken?

truckdiver 16-10-08 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RS030 (Bericht 206328)
Ik heb nog de jailbreak van 2.0 erop staan, moet ik dan eerst restoren naar de FW van 2.1 om die vervolgens weer te jailbreaken?

niet nodig

batumulia 16-10-08 11:07

Er wordt aangeraden niet met de pwnagetool te upgraden naar een nieuwere firmware.... lijkt mij dan dat je beter eerst kunt upgraden op de legale manier en dan weer jailbreaken...

RS030 16-10-08 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 206329)
niet nodig

Als ik quickpwn open en ik wil de FW browsen, geeft 'ie bij mij aan dat 't moet beginnen met 1,2 2.0, kan de 2.1 niet kiezen..

Ga 'em wel restoren naar de Apple 2.1 dan jailbreaken..

truckdiver 16-10-08 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RS030 (Bericht 206333)
Als ik quickpwn open en ik wil de FW browsen, geeft 'ie bij mij aan dat 't moet beginnen met 1,2 2.0, kan de 2.1 niet kiezen..

Ga 'em wel restoren naar de Apple 2.1 dan jailbreaken..

deze handleiding aan het volgen?
dan moet het lukken.
staan links in om alles te downloaden

h0tsh0t 17-10-08 17:58

Ik heb een vraag. Ik wil mijn iphone 3G met FW 2.1 jailbreaken, nu heb ik dit nog nooit gedaan of enige ervaringen met andere iphones of ipod touch. Nu is mijn vraag waar moet ik op letten als ik hem ga jailbreaken en heeft misschien iemand een kleine toturial voor me of een FAQ? Alvast bedankt

truckdiver 17-10-08 18:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door h0tsh0t (Bericht 206846)
Ik heb een vraag. Ik wil mijn iphone 3G met FW 2.1 jailbreaken, nu heb ik dit nog nooit gedaan of enige ervaringen met andere iphones of ipod touch. Nu is mijn vraag waar moet ik op letten als ik hem ga jailbreaken en heeft misschien iemand een kleine toturial voor me of een FAQ? Alvast bedankt

in de eerste post op deze pagina staat toch een link naar een handleiding ?!

Buur 17-10-08 19:11

Blijkbaar is jezelf inlezen niet meer gebruikelijk, maar willen de meesten het gewoon voorgekauwd krijgen, keer op keer opnieuw?!?! Je vraag is al vaker gesteld. Dit topic alleen al bevat al je antwoorden... En op het forum is nog veel meer te lezen... Het is ZO saai om steeds opnieuw dezelfde vraag te moeten lezen en beantwoorden!

hummel 20-10-08 02:08

ik weet dat deze vraag waarschijnlijk al gesteld is, maar toch nog een keer graag, ik heb geen zin om deze 10 pagina tread volledig te lezen

kzit momenteel op 2.0.2 firmware met jailbreak, en een hele hoop apps, als ik nu update naar 2.1, blijven dan al die apps erop staan? en als ik de iphone opnieuw jailbreak, gaan die apps dan ook opnieuw werken, of moet ik echt alles opnieuw dwnl in cydia en appstore ?
En is het de moeite om installer er ook op te zetten, of hebt ge genoeg met Cydia
3e vraag: Hoe werkt het precies met die reservekopie wat er gemaakt wordt in itunes, hoe zet ge die op uw 2.1 firmware of gaat dat automatisch ? edit: ge krijgt zeker de optie, sync als nieuw iphone of bestaande, moet ge hier dan gewoon als bestaande aanduiden en alles is weer als ervoor ?
Moet ik ook itunes updaten voor de laatste firmware ?

iScorpio 20-10-08 07:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hummel (Bericht 207476)
ik weet dat deze vraag waarschijnlijk al gesteld is, maar toch nog een keer graag, ik heb geen zin om deze 10 pagina tread volledig te lezen

Geen zin.... :confused:

Wij verlangen van gebruikers dat ze eerst zelf de moeite nemen het antwoord te vinden op dit mooie forum. Gebruik anders daarvoor de zoekoptie. Zodoende voorkomen we dat het antwoord steeds maar weer gegeven moet worden op dezelfde vraag en voorkomen we vervuiling van dit mooie foruim.

rlobbes 20-10-08 21:27

Ha michael, heb de quickpwn gedaan en de jailbreak werkt perfect!!
Heb alleen 1 probleem, heb er een yessim in zitten met mijn KPN (Debitel) Simkaart en heb geen gprs of G3.
Heb bij APN internet ingevuld, bij Gebr naam KPN en bij Wachtwoord gprs maar werkte niet.
Toen alleen internet, ook niet, toen portalmmm bij apn maar werkt ook niet.
Heb ook geprobeerd niets in te vullen, netwerk opnieuw instellen en 1200 te bellen bij kpn.
Niets lijkt te werken, geen gprs rondje of 3G logo!

Kan iemand mij helpen?
PS heb onbeperkt internet en in mijn 2G toestel perfecte gprs verbinding.

Thanks a lot for your time!

hummel 21-10-08 02:07

ik snap er dus geen bal meer van,
ik heb mijn iphone geupdate, dat ding blijft nu constant trillen om de 10 seconden, itunes is zogezegd aant synchroniseren, en dan reboot de iphone weer opnieuw, dan start alles weer opnieuw
Kheb ne restore gedaan, reservekopie erop, begint de hele nest weer opnieuw te trillen om de 10 seconden, ik kom nog niet eens op het homescherm.
Moet ik eerst de iphone opnieuw jailbreaken, en dan de reservekopie erop zetten? maar da is nie mogelijk denk ik he?
had ik het geweten, dan had ik niet geupdate, nu ben ik al mijn instellingen kwijt samen met mijn nieuwe contacten en al de gegevens die ik hieraan gekoppeld had pfff

truckdiver 21-10-08 07:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hummel (Bericht 207878)
ik snap er dus geen bal meer van,
ik heb mijn iphone geupdate, dat ding blijft nu constant trillen om de 10 seconden, itunes is zogezegd aant synchroniseren, en dan reboot de iphone weer opnieuw, dan start alles weer opnieuw
Kheb ne restore gedaan, reservekopie erop, begint de hele nest weer opnieuw te trillen om de 10 seconden, ik kom nog niet eens op het homescherm.
Moet ik eerst de iphone opnieuw jailbreaken, en dan de reservekopie erop zetten? maar da is nie mogelijk denk ik he?
had ik het geweten, dan had ik niet geupdate, nu ben ik al mijn instellingen kwijt samen met mijn nieuwe contacten en al de gegevens die ik hieraan gekoppeld had pfff

helemaal opnieuw beginnen.
iphone uitzetten en afkoppelen> homeknop indrukken en samen inpluggen in je pc >nu heb je normaal een iphone in herstel > iphone herstellen in itunes > als nieuwe iphone laten herkennen >backup terug erop zetten en je hebt alles terug

hummel 21-10-08 15:22

ik heb dus een herstel uitgevoerd via itunes, ik heb geen reservekopie erop gezet, ik heb itunes de iphone als nieuwe iphone laten syncen, maar op 1 of andere manier staan toch al mijn contacten enz terug op de iphone. Maar nu een volgende vraag, ik heb mijn fotos gebackupt, dus die heb ik nog, maar ik ben verdikke vergeten op mijn filmpjes te backuppen van cycoder. Zitten die ook in de reservekopie of ben ik ze kwijt ?

King1987 21-10-08 15:48

Ik vermoed dat je toch wel reserve copie heb gebruikt, of heb je al gesynct met itunes? Omdat je contacten al wel terug staan. Want dit is namelijk onmogenlijk (volgens mijn) dat ze weer terug staan zonder dat je een reserve kopie terug zet of synct.

wat betreft de filmpjes vermoed ik dat je ze kwijt bent, maar dat weet ik niet zeker, want ik gebruik dat niet ;)

hummel 21-10-08 15:54

ik heb m terug gesynct met itunes ja, maar ik heb niet de reservekopie er handmatig opgezet, wat is hier dan het verschil, of heb ik nu ook de reservekopie erop ? :)
dat van die filmkes zou ik toch graag willen weten

Buur 21-10-08 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hummel (Bericht 208041)
ik heb dus een herstel uitgevoerd via itunes, ik heb geen reservekopie erop gezet, ik heb itunes de iphone als nieuwe iphone laten syncen, maar op 1 of andere manier staan toch al mijn contacten enz terug op de iphone. Maar nu een volgende vraag, ik heb mijn fotos gebackupt, dus die heb ik nog, maar ik ben verdikke vergeten op mijn filmpjes te backuppen van cycoder. Zitten die ook in de reservekopie of ben ik ze kwijt ?

Ik weet niet hoe iTunes op windows werkt met je adressenboek, maar op de Mac wordt standaard je adressenboek gesynchroniseerd met je iPhone via iTunes. Ik denk dat dat niets anders zal zijn dan onder windows. Dat zal verklaren waarom je je adressen wel alweer hebt.
Vziw worden de filmpjes van Cycorder niet in je backup opgenomen. Dus ben je ze kwijt... :-(


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:53.