iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/22065-3g-quickpwn-2-1-voor-fw-2-1-verzameltopic-windows.html)

biancahey 08-12-08 19:21

Ik heb een nieuwere versie van het programma zelf gedownload. Die zag mijn fw wel gelijk op mijn iphone.
Heeft even geduurd met het indrukken van al die knoppen, ik liet ze steeds los en dacht dat ik het goed deed. Ik had duidelijk niet goed gelezen en toen ik het wel goed deed liep ie ineens helemaal door. Mijn sms is doorgestuurd via bitesms.

Staan er nog meer aan te raden leuke dingen tussen?

the sphere 09-12-08 16:54

Hallo, ik ben helaas nog een nOOb op dit gebied, maar ik heb via QuikPwn 2.2 Frimware versie 2.1 erop gezet, echter, hij start wel netjes op en dergelijke, ik krijg alleen geen ontvangst.
ik gebruik een Rebel simcard in combinatie met een KPN SIM kaart.
iemsn enig idee???

Thanx!!!

The Sphere

danielv 26-02-09 20:31

Net Cydia geìnstalleerd via QuickPwn, alles goed gegaan alleen Cydia start niet op. Gaat dan gelijk terug naar het homescreen. Heb het al een keer overnieuw geìnstalleerd + een paar keer opnieuw opgestart, maar ik kom er maar niet in. Wel bij de installer zelf. Weet iemand wat ik kan doen?

Precies gedaan zoals: http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=1881

ismus 17-05-09 13:27

dubbel ! !

ismus 17-05-09 13:30

Het lukt me niet!!
 
Hoi mensen,

Ik probeer al de hele dag m`n Iphone te "jailbreak-en", maar het lukt me totaal niet, ben ook niet zo erg handig. Ik heb Quickpwn gedownload en bij het zoeken naar de firmware zegt ie: fimrware error string!! Wat kan ik hier aan doen? Ben echt ten einde raad :(

Michael 17-05-09 13:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ismus (Bericht 287121)
Hoi mensen,

Ik probeer al de hele dag m`n Iphone te "jailbreak-en", maar het lukt me totaal niet, ben ook niet zo erg handig. Ik heb Quickpwn gedownload en bij het zoeken naar de firmware zegt ie: fimrware error string!! Wat kan ik hier aan doen? Ben echt ten einde raad :(


Heb je de fw wel op je PC staan?

ismus 17-05-09 13:43

Nee, ik wist niet dat ik dat op mijn pc moest hebben, ben nu aan het downloaden. Straks is ie klaar met downloaden. Moet ik dan bij de foutmelding de FW kiezen die ik nu aan het downloaden ben?

Update: Heb de FW gekozen die ik heb gedownload, maar krijg dezelfde foutmelding.

kattenbelt 23-11-09 21:28

behoud ik contacten e.d.?
 
goede avond, ik wil graag mijn iphone 3g jailbreken, maar ben bang dat ik al mijn contacten dan verlies.ik kan ook geen backup op mijn pc zetten, want ik kan niet sinchoniseren met itunes. ik heb een amerikaanse iphone met zo'n chipje achter mijn sim kaart waardoor ik wel met kpn kan bellen.
kan ik op een andere manier eerst mijn gegeven opslaan?

King1987 23-11-09 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kattenbelt (Bericht 386917)
goede avond, ik wil graag mijn iphone 3g jailbreken, maar ben bang dat ik al mijn contacten dan verlies.ik kan ook geen backup op mijn pc zetten, want ik kan niet sinchoniseren met itunes. ik heb een amerikaanse iphone met zo'n chipje achter mijn sim kaart waardoor ik wel met kpn kan bellen.
kan ik op een andere manier eerst mijn gegeven opslaan?

Waarom kan je niet syncen? Dat is ook gewoon mogelijk met een hardware matige simlock vrij maak ding :P

(die je straks niet meer nodig hebt ;) omdat je gewoon softeware matig kan unlocken + jailbreaken op de nieuwste software.)

kattenbelt 23-11-09 22:30

hardware matig...
 
goede avond wederom, ik heb net via 06unlock.net geprobeerd om een unlock te kopen voor mijn iphone nu geeft hij aan dat hij niet kan connecten met itunes versie 3.7.0.54 ik heb juist de nieuwste versie van itunes op mijn pc staan ben ik nu opgelicht? en weten jullie dan een betrouwbare site waar ik die hardware matige unlock kan kopen/krijgen?

King1987 24-11-09 23:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kattenbelt (Bericht 386976)
goede avond wederom, ik heb net via 06unlock.net geprobeerd om een unlock te kopen voor mijn iphone nu geeft hij aan dat hij niet kan connecten met itunes versie 3.7.0.54 ik heb juist de nieuwste versie van itunes op mijn pc staan ben ik nu opgelicht? en weten jullie dan een betrouwbare site waar ik die hardware matige unlock kan kopen/krijgen?

Kan gewoon software matig, niet hardwarematig. Zonde van je geld, terwijl het gewoon gratis kan. Je moet dus nooit betalen voor dit soort diensten!!!

- Updaten in iTunes (de nieuwste 9.0 anders doet hij het niet)
- Blackra1n downloaden en draaien
- Blacksn0w uit de Blackra1n.app op je iPhone halen

Voila, je kan weer bellen. Meer info via de zoekfunctie.

kattenbelt 25-11-09 11:05

itunes
 
goede morgen king, ik had dat ding gekocht omdat ik niet kan updaten in itunes, ik kan wel bellen met kpn middels mijn yessim chip, maar als ik met itunes verbinding wil maken lukt dat niet, itunes zegt dan dat ik een ongeldige sim heb en die dan eerst in mijn telefoon moet stoppen.
is er dan een andere methode om te verbinden met itunes?

WDS001 25-11-09 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kattenbelt (Bericht 387398)
goede morgen king, ik had dat ding gekocht omdat ik niet kan updaten in itunes, ik kan wel bellen met kpn middels mijn yessim chip, maar als ik met itunes verbinding wil maken lukt dat niet, itunes zegt dan dat ik een ongeldige sim heb en die dan eerst in mijn telefoon moet stoppen.
is er dan een andere methode om te verbinden met itunes?

Waarom update je niet eens naar firmware 3.1.2? Die is te jailbreaken met Blackra1n en te unlocken met Blacksn0w.

kattenbelt 25-11-09 16:40

updaten
 
goede dag, ik wil ook wel updaten alleen lukt dat niet met itunes omdat die zegt ongeldige sim en vervolgens dus geen update of synchronisatie mogelijkheid bied. wat kan ik nu doen?

WDS001 25-11-09 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kattenbelt (Bericht 387524)
goede dag, ik wil ook wel updaten alleen lukt dat niet met itunes omdat die zegt ongeldige sim en vervolgens dus geen update of synchronisatie mogelijkheid bied. wat kan ik nu doen?

Zet je iPhone in DFU en update/herstel zo.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:57.