iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/22065-3g-quickpwn-2-1-voor-fw-2-1-verzameltopic-windows.html)

Cmdaulnis 20-09-08 12:08

Zo het is gelukt, nadat ik 4 keer de verkeerde combinatie indrukte :o

-druk 5 seconden de homebutton in
-druk daarna de powerbutton in en laat de home button niet los, 10 sec
-laat de powerbutton los en houd de homebutton nog 30 seconde ingedrukt
-daarna gaat ie jailbreaken....

-edit-
Nou wil ik alleen dat dat appeltje eens weg gaat, hij blijft redelijk hangen op dat appeltje :(

-edit2- GELUKT!

-edit3- Nu moet ik als de wiede weerga m'n auto-accu pwnen, want die is redelijk flat. Moet over een uur op de hockeyclub zijn voor bardienst en een wedstrijd fluiten....gelukkig ga ik iig op pad met een gejailbreakte iphone lol
Kijken of iemand ff z'n accu ter beschikking stelt om die van mij weer aan de praat te krijgen

roger666 20-09-08 12:13

Itunes syncen jailbroken 2.1?
 
Weet iemand of het nu gewoon mogelijk is te syncen met itunes 8?

Cmdaulnis 20-09-08 12:17

lol. ik zet winterboard er weer op en heb meteen het thema terug dat er op stond voordat ik mijn update uitvoerde en dus alles kwijt was...

Buur 20-09-08 12:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door roger666 (Bericht 195309)
Weet iemand of het nu gewoon mogelijk is te syncen met itunes 8?

Dev Team heeft dat ondervangen, Zonder iTunes te patchen. Hoe ze dat voor elkaar hebben gekregen, mag je je niet afvragen, maar iTunes 8 werkt dus precies zoals je zou verwachten met je gepwnde iPhone.

DarkQIphone 20-09-08 12:28

hmm bij mij niet zegt ie steeds kan geen reserverkopie maken want je iphone is losgekoppeld terwijl die wel er in zit vaag

Buur 20-09-08 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DarkQIphone (Bericht 195318)
hmm bij mij niet zegt ie steeds kan geen reserverkopie maken want je iphone is losgekoppeld terwijl die wel er in zit vaag

Da's idd vaag. Zit ie wel rechtstreeks in een USBpoort van je computer (niet via hub o.i.d.)? Andere poort al geprobeerd?
Heb je al geprobeerd iTunes te herstarten en je iPhone ook? Computer herstart?

M1ch3l 20-09-08 12:47

Nou enige wat ik heb gedaan is QuickPwn.exe starten en de instructies volgen. Vervolgens zegt hij dat het gelukt is en ik moet wachten tot hij opnieuw opstart.
Nu blijft hij echter al 4 minuten hangen op het appellogo..
Wat moet ik doen?

(Heb een orginele iphone 3g met fw2.1 en itunes 8)

Jakiie 20-09-08 12:55

TIP: Bij mij bleef hij ook 8 á 10 minuten hangen bij het Apple logo, heb 3 keer de iPhone herstart, en na dus ongeveer 8 minuten ging hij naar het iPhone menu :) Iedereen, heb dus even geduld hoor.. het kan zijn dat ie wat tijd van je vraagt.

Heel erg veel succes iedereen.

Buur 20-09-08 12:59

De 1e keer herstarten KAN wat tijd vragen! Geduld. Zet even koffie of zo. ;)

DarkQIphone 20-09-08 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Buur (Bericht 195324)
Da's idd vaag. Zit ie wel rechtstreeks in een USBpoort van je computer (niet via hub o.i.d.)? Andere poort al geprobeerd?
Heb je al geprobeerd iTunes te herstarten en je iPhone ook? Computer herstart?

hij syn wel maar kan geen reserverkopie maken heb alles al geprobeert

M1ch3l 20-09-08 13:17

Ok nog steeds niks ik heb het QuickPwn programma nog een keer doorlopen..
Fingers crossed..

Edit: Hij trilt 2x, dit had ik echter net ook wel.

Edit2: nog 2x trillen.. Koffie doet me goed..

Edit3: vista maakt usb 'aansluitgeluidje' en het scherm ging 1 sec aan en uit, nog steeds appel logo. minuut later nogmaals trillen

Edit4: herstart.. 5 minuten appel.. Wat nu? DFU-mode restore? Raak ik nu al m'n smsjes/settings en dergelijke kwijt?

Coelers 20-09-08 13:27

hmm heb m nu 2 x gerestart.. Helaas nog steeds alleen een appel. ben nu al dik een kwartier verder :(

hopen dat ie t alsnog gaat doen.. al 3x quickpwn gedaan:(

Coelers 20-09-08 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door M1ch3l (Bericht 195339)
Ok nog steeds niks ik heb het QuickPwn programma nog een keer doorlopen..
Fingers crossed..

Edit: Hij trilt 2x, dit had ik echter net ook wel.

Edit2: nog 2x trillen.. Koffie doet me goed..

Edit3: vista maakt usb 'aansluitgeluidje' en het scherm ging 1 sec aan en uit, nog steeds appel logo. minuut later nogmaals trillen

Edit4: herstart.. 5 minuten appel.. Wat nu? DFU-mode restore? Raak ik nu al m'n smsjes/settings en dergelijke kwijt?


je kan gewoon de reservekopie terugzetten :)

Leduc 20-09-08 13:41

Dus als ik het goed begrijp kan ik mn 2G iphone FW 2.0.1. (winPwn) nu gewoon updaten via itunes naar 2.1 en vervolgens Quickpwnen?

iScorpio 20-09-08 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leduc (Bericht 195355)
Dus als ik het goed begrijp kan ik mn 2G iphone FW 2.0.1. (winPwn) nu gewoon updaten via itunes naar 2.1 en vervolgens Quickpwnen?

Klopt helemaal. maak eerst wel een backup van je gegevens in iTunes.

M1ch3l 20-09-08 13:55

Bezig met terugzetten...

Ik twijfel om het daarna nog een keer te proberen. Misschien heb ik hem de eerste keer te snel herstart ofzo?

@Coelers: lukt het al bij jou?

Coelers 20-09-08 14:01

@ M1ch3l

nope lukt hier ook niet na 3x quickpwn hou ik t voor gezien..

Leduc 20-09-08 14:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 195356)
Klopt helemaal. maak eerst wel een backup van je gegevens in iTunes.

Heb de update via itunes nu uitgevoerd en kon daarna gelijk weer verder waar ik gebleven was met 2.0.1. Heb dus niet hoeven jailbreaken oid, de versie staat nu wel op 2.1 (verder dus helemaal niets veranderd, mailbox/sms/appz staat nog vol)

klopt dit :confused:

edit: ik kan ook de nieuwe genius functie niet vinden. Ik heb dus nu een FW2.1 zonder FW2.1?

M1ch3l 20-09-08 14:35

Ok naar herstellen zonder te synchroniseren nog maar een keer geprobeerd..

Binnen 5 minuten gepiept :D

Nu alleen nog even synchoniseren. Snap niet waarom het de eerste keer niet goed ging eigenlijk misschien omdat ik zoveel programma's had? Opstarten na jailbreak duurde nu ook 2 minuutjes..

@Coelers nog maar keer proberen na herstel zou ik zeggen? :)

peeter 20-09-08 14:56

Hallo,
Bij mij wil het niet werken. Blijft hangen in het scherm: Browse for firmware. Ik browse me suf. Heb het FW bestand ook al op diverse plekken neergezet maar de knop voor de volgende stap wordt niet actief...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:16.