iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/22065-3g-quickpwn-2-1-voor-fw-2-1-verzameltopic-windows.html)

M1ch3l 20-09-08 23:39

http://i34.tinypic.com/301jbww.png


http://i36.tinypic.com/5lthsw.png


http://i37.tinypic.com/1432hkh.png

GokuSsj3 20-09-08 23:56

dat ziet er zeer vet uit!, hoe kan je hem zo instellen?, of heb je er allemaal aparte progs voor nodig?

Heb nog een vraag, ik heb nu 6 spellen geinstaleerd vanuit i tunes met succes maar zodra ik het icoontje aanklik op mijn iphone zegt hij: "Het programma Monkey ball kan niet worden geopend" dit zegt hij bij de rest van de spellen ook

Mijn vraag is, wat doe ik nu fout?

M1ch3l 21-09-08 00:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GokuSsj3 (Bericht 195755)
dat ziet er zeer vet uit!, hoe kan je hem zo instellen?, of heb je er allemaal aparte progs voor nodig?

Aparte progs downloaden in cydia en dan aanzetten(vinken) in winterboard.

Apple Sliders (bijgeleverd bij winterboard)
2001 Rainbow Battery (Cydia)
Cake 2.1.1 (Cydia)
Cake 3rd Party icons (verschijnt in winterboard na installeren van Cake)

Geluid: TouchKeyboardSound (Cydia volgensmij)
Keyboard: Macbook Air Keyboard (Cydia)
Verder kun je in in programma Boss Prefs onder knopje 'more' Enable Numeric Battery aanklikken voor batterij weergave in getallen.

M1ch3l 21-09-08 00:30

Ok die custom batterij zie je alleen al hij aan de pc aangesloten is...
mijn vraag: kan ik ervoor zorgen dat de batterij status altijd te zien is in het lock screen?

bababakkus 21-09-08 00:48

we dwalen een beetje af, quickpwn net gedaan, werkt goed. 5 minuten heeft het geduurd.

Vooral leuk wat het devteam gedaan heeft met de plaatjes in je iphone tijdens het proces.

ga nu maar weer eens al mijn apps uit cydia restore :)

forcebackje 21-09-08 01:09

geen service of aanbieder meer na quickgwn
 
hoi kan iemand mij helpen
na de nieuwe quickpwn te hebben geinstalleerd dit ging vlot werkt alles op iphone maar heb geen service of aanbieder meer
weet iemand een oplossing

aanbieder is mobistar (belg)

Simian 21-09-08 09:34

Wat ziet dat er allemaal goed uit zeg. Gelukt binnen 3 minuten, geen problemen whatsoever en de afwerking van Quickpwn 2.1 is echt om van te genieten.

Props!

rjrob 21-09-08 10:23

Geen service en dus geen aanbieder meer na Jailbreak 2.1
 
Weet iemand een oplossing, net iphone 3g ge jailbraked met Quickpwn 2.1
geen problemen, alleen geen aanbieder meer, t-mobile

Iemand ??

Rob

JeromeNL 21-09-08 10:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door M1ch3l (Bericht 195734)
Ik heb een tijdje zitten klooien met winterboard. Nieuwe batterij voor in het lockscreen. Cake theme geinstalleerd en een ook nog een keer User lock background aangezet. Maar toen was m'n batterij dus weg. Ik krijg nu echter met geen mogelijkheid weer een batterij te zien in het lockscreen, alleen m'n achtergrond. Herinstall werkt niet en het vinkje voor user lock background is ook weg natuurlijk.

Iemand enig idee hoe ik m'n batterij weer terugkrijg?

Edit: opgelost door hem even met usb aan de pc te doen? :') Het werkt in ieder geval weer.

M1ch3l, zoals ik lees ben je met winterboard bezig geweest... Ik heb hem ook weer opnieuw geinstalleerd alleen het vreemde hiervan is dat het icoontje niet tevoorschijn is gekomen... Had jij dit ook?

Edit: Opgelost, had in mijn vorige versie 2.0.1 poof geinstalleerd. Daarna 2.1 erop gezet. Gisteren gejailbraked en Winterboard kwam er niet op te staan. Heb poof weer opnieuw geinstalleerd en hij blijkt het te hebben onthouden van mijn 2.0.1 versie dat ik winterboard "onzichtbaar" had gemaakt. :confused:
Vreemd dat hij dat onthoud...

M1ch3l 21-09-08 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JeromeNL (Bericht 195860)
M1ch3l, zoals ik lees ben je met winterboard bezig geweest... Ik heb hem ook weer opnieuw geinstalleerd alleen het vreemde hiervan is dat het icoontje niet tevoorschijn is gekomen... Had jij dit ook?

Edit: Opgelost, had in mijn vorige versie 2.0.1 poof geinstalleerd. Daarna 2.1 erop gezet. Gisteren gejailbraked en Winterboard kwam er niet op te staan. Heb poof weer opnieuw geinstalleerd en hij blijkt het te hebben onthouden van mijn 2.0.1 versie dat ik winterboard "onzichtbaar" had gemaakt. :confused:
Vreemd dat hij dat onthoud...

Gelukkig, wel raar ja. Dacht dat bij opzetten van 2.1 je alles kwijt was.

Duckwhisperer 21-09-08 15:02

Ik ben in iTunes gewoon de firmware aan het updaten naar 2.1
Maar ook hier blijft het appeltje staan en blijft de iPhone trillen :s.
Zelfs na een herstel via iTunes.

Wat nu?

edit: na herhaaldelijk restoren is het mij nu gelukt om hem te jailbreaken ook :).
Phieeuw

Brimul 21-09-08 19:15

hier is het jailbreaken ook gelukt :cool:
is even kijken wat er te halen is :D

NielsZwolle 21-09-08 20:16

Waar haal ik mijn bootlader versie vandaan ?

M1ch3l 21-09-08 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NielsZwolle (Bericht 196197)
Waar haal ik mijn bootlader versie vandaan ?

Die stond bij mij al op m'n pc. (Had al geupdate naar 2.1, blijft blijkbaar opgeslagen)

NielsZwolle 21-09-08 20:54

Ja dat begrijp ik maar waar dan ??

Fasty 21-09-08 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NielsZwolle (Bericht 196229)
Ja dat begrijp ik maar waar dan ??

via Cydia bootneuter downloaden;)

P.s

Mensen denk aan je profiel status naar FW 2.1 te zetten

NielsZwolle 21-09-08 21:09

de wat ??

Ik snap er geen kloot meer van !!!!

M1ch3l 21-09-08 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NielsZwolle (Bericht 196229)
Ja dat begrijp ik maar waar dan ??

Geen idee quickpwn vond het automatisch maar dit is de locatie:

C:\Users\Michel\AppData\Roaming\Apple Computer\iTunes\iPhone Software Updates\iPhone1,2_2.1_5F136_Restore.ipsw

Of heb ik het nu over heel iets anders?

iMick 21-09-08 21:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NielsZwolle (Bericht 196243)
de wat ??

Ik snap er geen kloot meer van !!!!

Bootneuter is een app die je iphone unlocked (staat in cydia)

Hjalmarr 21-09-08 21:43

Heb 2.1 gedownload van Apple. Alleen ziet QuickPwn de versie niet. Althans hij gaat niet verder... wat nu?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:00.