//

Iphone blijft haken op beginscherm.

Iphone blijft haken op beginscherm. discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mense heb geprobeerd m'n iphone te jailbreaken, ben van 1.1.3 naar 2.1 gegaan en toen deze guide gebruikt Jailbreak iPhone 2.1 | QuickPWN maar ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-09-08, 16:47
Semmm Semmm is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 161
Standaard Iphone blijft haken op beginscherm.

hallo mense heb geprobeerd m'n iphone te jailbreaken, ben van 1.1.3 naar 2.1 gegaan en toen deze guide gebruikt Jailbreak iPhone 2.1 | QuickPWN
maar nadat ik 5 seconde de powerknop 10 seconde power en home en 30 seconde de homeknop ik heb gedrukt liep ie vast en nu blijft ie hangen in het begin scherm wat meot ik doen?

ik zie eerst een annanas met ronddraaiend ronde dan een apple later komt er een ronde in de apple die niet draait, dan gaat t beeld uit en dan komt er opnieuw een apple.

Laatst gewijzigd door Semmm; 20-09-08 om 17:00.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-09-08, 22:24
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

restore je iphone

en pas je profiel ff aan dat je een iPhone hebt
  #3  
Oud 21-09-08, 01:04
Semmm Semmm is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 161
Standaard

Dankjewl ik schrok al want ik was nog helemaal niet thuis in de iphone dus wist er niks van dacht dat ik ;m gelijk had gesloopt

Maar werkt nu weer, nu meot ik 'm alleen nog jailbreaken en unlocken maar het lukt met niet, iemand een duidelijke easy tut?
  #4  
Oud 21-09-08, 09:53
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

hier een tut. je maakt dan een nieuwe firmware en die zet je dus op je iphone
iClarified - iPhone - How to Unlock/Jailbreak Your 2.0.x 2G iPhone (Windows) [WinPwn 2.5]
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HELP MIJ!! iPhone start niet meer op, blijft haken bij iTunes logo na het downgraden yns_75 iTunes 5 10-08-10 16:04
Iphone blijft haken door itunes nniieellss iTunes 1 17-05-09 15:56
na herstel standaardinstellingen blijft haken litmanen10 Archief 4 08-03-09 13:01
iPhone blijft haken bij opstartscherm!!! elamrani iPhone algemeen 7 11-01-09 15:27
credit chek blijft haken op 200 mb cilic Orange 4 19-10-08 22:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:03.