iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Hulp!! geen service of aanbieder meer (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/22176-hulp-geen-service-aanbieder-meer.html)

forcebackje 21-09-08 09:30

Hulp!! geen service of aanbieder meer
 
hoi kan iemand mij helpen
na de nieuwe quickpwn te hebben geinstalleerd dit ging vlot werkt alles op iphone maar heb geen service of aanbieder meer:confused:
weet iemand een oplossing

aanbieder is mobistar (belg)

slodo 21-09-08 09:32

haal je simkaart er eens uit en doe hem er daarna weer in of je iphone ff uit aan zetten met een harde reset

forcebackje 21-09-08 09:56

bedankt voor je snelle reactie
hebben we tien tallen keren gedaan
met harde reset bedoel je toch home button + op en af knop samen indrukken

slodo 21-09-08 10:02

met een harde reset bedoel ik dus de home button en de sleep/wake button (dat knopje wat boven op je iphone zit) voor 10 seconden indrukken

forcebackje 21-09-08 10:10

ja dat bedoel ik ook maar hebben steeds geen service aanbieder is ook weg voor de rest werkt alles
spijtig genoeg zal de origineele software moeten terugzetten
is er soms nog een andere jailbreak versie om installer of cydia te kunnen gebruiken
versie iphone 2.1 quickpwn laaste versie gebruikt gisteren avond al veel gezocht op het net maar eigenlijk niks concreet gevonden

macfreaker 21-09-08 10:16

Zet er gewoon de laatste versie op en dan nog eens proberen met quickpwn. Ik heb zelf proximus abo en alles werkt naar behoren.

forcebackje 21-09-08 10:21

wat bedoel je met de laatste versie
Itunes? had wel versie 7.1 alvorens ik quickpwn erop zetten
nu 8 zou het dan wel lukken of bedoel je de laatste versie van quickpwn
deze file heb ik met quickpwn erop gezet iPhone1,2_2.1_5F136_Restore

macfreaker 21-09-08 10:28

Je neemt dus van alles de laatste versie itunes voor het restoren naar firmware 2.1 en de laatste quickpwn voor het jailbreaken van je iphone. Zie eens naar de link.
QuickPwn 2.1 voor Windows nu beschikbaar > Nieuws > iPhoneclub.nl

forcebackje 21-09-08 10:38

ok zal nog eens proberen

forcebackje 21-09-08 10:46

bedankt is nu wel gelukt

macfreaker 21-09-08 10:59

Graag gedaan, maar gebruik in het vervolg de editknop .
Mods zien dit niet graag verschillende posts na elkaar.

sNicker 21-09-08 11:21

Off-topic
Wat ik graag zie, is dat een bericht weer als ongelezen wordt gemarkeerd wanneer deze ge-edit wordt... Anders ziet men vaak niet of er uberhaupt wel iets veranderd is.


QuincyvDijck 18-02-09 11:44

Geen aanbieder(ook geen T mobile)
 
Geachte Forum leden,

Kan iemand mij misschien helpen ik heb een iphone 3G 16G ze hebben er met apple software zo n pine apple opgezet maar nu heb ik helemaal geen aanbieder meer alles wekt maar kan niet bellen.

Er staat nu bij info op:

2.2.1 (5H11)
aanbieder(null)null)
Modemfirmware 02.30.03

Wat kan ik doen om hem te resetten ofzo(ander firmware misschien)

Dit is de eerste dag voor mij op het Forum ALLE HULP IS WELKOM

P.S. ik werk met Windows,kan iemand mij zeggen welk bestandje ik moet hebben en waar te vinden.

Met vriendelijke groeten,

Quincy:(

King1987 18-02-09 11:46

Heel simpel: Doe hem herstellen in iTunes.

Tip
Gebruik de zoekfuntie ook een, lees de wiki eens door. Daar is zoveel uit te halen. 99% van alle vragen is al beantwoord :)


QuincyvDijck 18-02-09 12:04

Geachte King 1987,

Als ik dat doen is ie dan niet weer gesimlocked?? sorry ik kkom mabey dom over maar weet me geen raad, moet denk ik wennen aan het forum.nogmaals sorry

King1987 18-02-09 12:07

Uh, jij geeft aan dat je op de baseband (modemfirmware) 2.30.03 zit. Dat is al de nieuwe FW dus je hebt nu al een simlock. Je kan niet terug naar 2.28.00 die je wel kan unlocken. Dus het beste is dat je hem nu gewoon hersteld en hem gebruikt als dure iPod ofzo ;)

Het is dan gewoon even wachten op het DEV-TEAM die met een update van Yellowsn0w (de unlockk procedure) moet komen.

Je kan kijken in dit topic en beslissen of je een hardwarematige unlock wilt proberen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:02.