//

2 kleine probleempjes sinds 2.1 jailbreak...

2 kleine probleempjes sinds 2.1 jailbreak... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds de jailbreak naar 2.1 (windows) vibreert mijn iphone telkens in het begin ik hem gebruik (altijd 3x), en meestal als ik hem in standby ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-09-08, 16:32
deff81 deff81 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard 2 kleine probleempjes sinds 2.1 jailbreak...

sinds de jailbreak naar 2.1 (windows) vibreert mijn iphone telkens in het begin ik hem gebruik (altijd 3x), en meestal als ik hem in standby zet (vibreert hij ook 3x). Ik vind dit zelf nog niet zo vervelend maar wat wel vervelend is dat mensen mij voortdurend zeggen dat ik een bericht heb terwijl dit niet zo is... staat behoorlijk lullig

Na het opladen houd hij het verbruik van de batterij in de gaten (standby/in gebruik), maar na enige tijd verdwijnt dit altijd (zonder dat ik hem oplaad of via usb aan mijn pc koppel)

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-09-08, 17:28
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deff81 Bekijk bericht
Na het opladen houd hij het verbruik van de batterij in de gaten (standby/in gebruik), maar na enige tijd verdwijnt dit altijd (zonder dat ik hem oplaad of via usb aan mijn pc koppel)

Iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? alvast bedankt
Als je de iPhone uitschakeld en terug opstart toont hij dat niet meer. Als je gaat slapen, zet je dan de iPhone uit?
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #3  
Oud 22-09-08, 21:51
deff81 deff81 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

^dat doe ik ja, ik zette hem vroeger op vliegtuigmodus maar nu leg ik hem af, mijn vrouw haar gsm blijft toch altijd aanliggen. Wel crap eigenlijk want er staat dat hij het verbruik registreert sinds de laatste keer opladen, dan zou hij eigenlijk moeten doortellen...

Ik zal er eens op letten, alvast bedankt voor de tip

nu nog een verklaring vinden voor dat vibreren
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: Ipad tethered jailbreak - probleempjes catelijne.bakker Jailbreak 7 30-01-11 20:27
iPod touch: Vervelende en kleine problemen na downgraden en jailbreak Romyyy___ Jailbreak 0 12-10-10 17:28
iPhone: kleine bug of gevolg jailbreak? Celf Jailbreak 8 19-10-09 10:13
Kleine maar zeer vervelende probleempjes yuri62 iPhone algemeen 9 12-03-09 18:56
Mac OS X: Muziekcollectie compleet verdwenen. en andere 'kleine' probleempjes. TiLT iTunes 10 31-08-08 12:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:50.