//

Cydia & Installer verschijnen niet

Cydia & Installer verschijnen niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond iedereen, Ik had hiervoor al mijn iPhone gejailbreaked, maar had vandaag een 'bad day' met me iPhone want hij startte niet meer door bij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-09-08, 19:14
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard Cydia & Installer verschijnen niet

Goedenavond iedereen,

Ik had hiervoor al mijn iPhone gejailbreaked, maar had vandaag een 'bad day' met me iPhone want hij startte niet meer door bij het appeltje (rotte app gedownload ofzo) dus heb vandaag even hersteld en reservekopie enzo teruggezet, en opnieuw gejailbreaked, maar nu heb ik Cydia en Installer niet meer terwijl ik die wél heb aangevinkt..

Ik had ergens op dit forum gelezen wat je moet doen, maar kan het niet meer terugvinden met de zoekfunctie. Dus misschien dat iemand even een link erheen wilt plaatsen, of me even wilt helpen wat ik nu moet doen

Dat zal ik erg fijn vinden, alvast bedankt!
__________________
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 25-09-08, 19:21
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

restore eens met een originele 2.1 en gebruik daarna nogmaals quickpwn. Ik denk dat dat de makkelijkste manier is aangezien ik niet durf te zeggen of installer en cydia wel op de telefoon staan
  #3  
Oud 25-09-08, 19:28
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 Bekijk bericht
restore eens met een originele 2.1 en gebruik daarna nogmaals quickpwn. Ik denk dat dat de makkelijkste manier is aangezien ik niet durf te zeggen of installer en cydia wel op de telefoon staan
Bedankt voor je antwoord Maar kijk, ik had hem dus vandaag al helemaal gerestored met originele 2.1 en daarna met QuickPwn opnieuw gejailbreaked, maar nu staat ie er dus niet meer op, maar ik las dus ergens dat meer mensen last hadden dat Cydia en Installer niet weergegeven werden,

dus in principe heb ik jouw uitleg al 1x uitgevoerd Ja, ik kan het inderdaad nog eens proberen, maar het lijkt mij juist nu dus even verstandig om te kijken of anderen hier raad mee weten, anders zal ik zeker weten even opnieuw proberen.

Thanx!

EDIT: Ik heb dus net me apps weer teruggezet met iTunes, maar wat mij dus opvalt, de apps die ik eerst in categorieën had met de app Categories van Cydia, die worden niet weergegeven.. zoals Spore, Bejeweled2, etc. alleen de apps van de App Store die ik niet in een categorie had, worden op het SpringBoard weergegeven.

Laatst gewijzigd door Jakiie; 25-09-08 om 19:30.
  #4  
Oud 25-09-08, 19:31
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

welke quickpwn heb je gebruikt?

Die van het dev team (blog.iphone-dev.org )? of een andere.
Met die andere moet je nml de mobileinstallation file aanpassen. Die van het dev-team is beter, en doet alles meteen goed.
  #5  
Oud 25-09-08, 19:34
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Ik heb QuickPwn.. Of die dus van Dev Team is of niet, dat weet ik om eerlijk te zijn dus niet, omdat ik me daar nooit in verdiept heb.. heb hem gedownload via een RapidShare link vanaf iPhoneclub Hieronder even screentje:

  #6  
Oud 25-09-08, 19:35
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Deze:
QuickPwn 2.1 voor Windows nu beschikbaar > Nieuws > iPhoneclub.nl

of deze:
Jailbreak 2.1: QuickPwn en Cydia aangepast voor iPhone firmware 2.1 (Windows) > Nieuws > iPhoneclub.nl

Bovenste is de beste en werkt nagenoeg altijd vlekkeloos

zie btw geen screen
  #7  
Oud 25-09-08, 19:36
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 Bekijk bericht
De screen is er nu
Heb btw de bovenste (tenminste, dat hoop ik, die screen die ik heb, zo zag het eruit toen ik het programmatje opende, maar had me iPhone 3G aangekoppeld met me PC.)

Laatst gewijzigd door Jakiie; 25-09-08 om 19:38.
  #8  
Oud 25-09-08, 19:38
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Probeer het nogmaals, zou geen kwaad moeten kunnen, en je zou ook niets kwijt moeten raken
  #9  
Oud 25-09-08, 19:39
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 Bekijk bericht
Probeer het nogmaals, zou geen kwaad moeten kunnen, en je zou ook niets kwijt moeten raken
Oke zal ik doen Toch heel erg bedankt voor je support!

EDIT: OOH WACHT! Kijk, Installer & Cydia had ik dus ook in een bepaalde categorie-mapje gedaan, genaamd: 'App Store's' dus daarom worden die natuurlijk niet weergegeven.. Iemand enig idee hoe ik dit dus nu kan aanpakken/herstellen?
  #10  
Oud 25-09-08, 19:42
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

LOL!!

Je hebt Categories erop staan dus?

Even categories opstarten, je mapje AppStore's wijzigen, en de iconen van Cydia en installer daaruit verwijderen, dan moeten ze weer op je springboard verschijnen
  #11  
Oud 25-09-08, 19:48
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 Bekijk bericht
LOL!!

Je hebt Categories erop staan dus?

Even categories opstarten, je mapje AppStore's wijzigen, en de iconen van Cydia en installer daaruit verwijderen, dan moeten ze weer op je springboard verschijnen
Neee dat is dus het probleem, al mijn gejailbreakte apps zoals Cycorder en Categories zie je gewoon niet meer staan, alleen alle originele dingen, maar omdat ik Cydia en Installer in een mapje had gezet die ik in Categories had gemaakt, zie ik dat mapje ook niet meer, dus die apps daarin ook niet Dom he? haha!
  #12  
Oud 25-09-08, 19:52
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

hmm, een oplossing zou Poof kunnen zijn, maarja, die kun je nu dus niet downloaden.

Kun je nog wel in de iPhone komen met winscp oid?

Zo niet, dan ben ik bang dat je toch mag gaan restoren, en dan eerst openssh en categories erop zetten voordat je een backup in iTunes terugzet
  #13  
Oud 25-09-08, 19:53
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Even proberen Nu moet ik echt niet het ongeluk hebben dat ik OpenSSH heb uitgezet ofzo. haha!

EDIT: Nop.. niet gelukt. Is het mogelijk om je contacten apart ergens op te slaan om die later dan makkelijk te kunnen terugzetten? Want dan wil ik wel even fris beginnen met de iPhone Maar ik heb geen zin om 204 contacten handmatig terug te zetten

Laatst gewijzigd door Jakiie; 25-09-08 om 19:55.
  #14  
Oud 26-09-08, 19:22
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Dit topic is niet meer van belang, alles is hier al uit verholpen en opgelost Ik zal dus even een slotje aanvragen.

Bedankt in iedergeval aan top mod Cypher21 Je hebt me hier in dit topic goed geholpen!

Fijn weekend!
  #15  
Oud 26-09-08, 19:30
namastee namastee is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 121
Standaard installer en cyndia niet zichtbaar bij nieuwe iphone 3G

Beste leden,

Net een iphone 3G aangeschaft, maar helaas geen installer of cyndia op mijn springboard. Hoe kan ik die erop krijgen. Forum afgezocht, maar niet gevonden. wie wil/kan me helpen?!

Dank, namastee
  #16  
Oud 26-09-08, 19:33
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Nou, mochten er mensen zijn met het zelfde probleem kan dit topic nog wel handig zijn.

Je hebt het kennelijk niet kunnen oplossen begrijp ik? Of (zoals ik in een ander topic las) de contacten e.d. naar outlook gesynct, en daarna de iPhone als nieuw laten detecteren en geen bestaande backup teruggezet?
  #17  
Oud 26-09-08, 20:09
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 Bekijk bericht
Nou, mochten er mensen zijn met het zelfde probleem kan dit topic nog wel handig zijn.

Je hebt het kennelijk niet kunnen oplossen begrijp ik? Of (zoals ik in een ander topic las) de contacten e.d. naar outlook gesynct, en daarna de iPhone als nieuw laten detecteren en geen bestaande backup teruggezet?
Heey Cypher!

Ja is goed hoor, houd hem dan maar open Het probleem is inderdaad niet opgelost, heb mijn contacten gesynchroniseert naar Outlook en mijn iPhone hersteld, en heb na de herstelling geen reservekopie gekozen.

Ben nu net weer klaar en mijn films, apps, contacten, muziek, agenda enzo staan der weer opnieuw op. Ga hem zo weer opnieuw jailbreaken.
  #18  
Oud 05-10-08, 14:16
Phil from belgium's schermafbeelding
Phil from belgium Phil from belgium is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sint-Niklaas
Berichten: 104
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jakiie Bekijk bericht
Neee dat is dus het probleem, al mijn gejailbreakte apps zoals Cycorder en Categories zie je gewoon niet meer staan, alleen alle originele dingen, maar omdat ik Cydia en Installer in een mapje had gezet die ik in Categories had gemaakt, zie ik dat mapje ook niet meer, dus die apps daarin ook niet Dom he? haha!
Heb zelfde probleem gehad met Categories , prima progie , edoch na upgrade naar 2.1 zat ik dus met een "zwart gat" ... applicaties waren verdwenen , erger nog , ik had "instellingen" onder gebracht in een Categorie mapje en kon dus o.a. geen Wi-Fi -BT meer bedienen ... heb toen maar een herstelbackup vi itunes 8 geinstaleerd , itunes zei dat deze sim niet werkte enz ... en vervolgens opnieuw upgrade 2.1 (quickpwn) en uiteindelijk terug mét een zuivere 2.1 opgestart.
Jammer, ben nu toch aan het twijfelen of Categories er opnieuw opgaat
__________________
Greetings, Phil from Belgium (not the prince )
  #19  
Oud 14-10-08, 09:20
kleineskippy kleineskippy is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1
Standaard

is dit probleem opgelost?? want ik heb hetzelfde probleem.
  #20  
Oud 14-11-08, 08:00
aaifoon aaifoon is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 49
Standaard

Ook ik heb hetzelfde probleem na een update van installer. Na een restore is Cydia en installer weg en alle andere Cydia apps.
Ben bang dat ik alles opnieuw moet installeren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Cydia & Installer apps 'opslaan' WDS001 Archief 3 15-08-09 12:56
vraagje over installer & cydia ayla42 Archief 2 02-07-09 11:06
iPhone: Apps (Cydia en Appstore) verschijnen niet op springboard. FreakyFlor Jailbreak 5 23-12-08 21:23
Installer & Cydia Crasht 2Kay Jailbreak apps en thema's 1 20-09-08 09:08
Bijna geen games in Cydia & Installer Miki07Ronaldo Jailbreak apps en thema's 3 14-09-08 21:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:21.