iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Blijft hangen na Quickpwn (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/23683-blijft-hangen-na-quickpwn.html)

midego 15-10-08 17:37

Blijft hangen na Quickpwn
 
Ik heb de Quickpwn methode geprobeerd met me iPhone 3G 16 GB

Maar als het klaar is start ie op met het Apple logo'tje (Niet draaiend) en stilt ie af en toe en komt niet verder...Ik heb de zoek-functie gebruikt maar word er niet veel wijzer van hoe dit opgelost kan worden zodat het wel werkt...

Iemand die mij kan helpen ?

Bedankt!

whosnext 17-10-08 09:33

Iphone hangt op apple logo
 
Heb precies hetzelfde probleem na een reset van alle instellingen...

Iphone start niet meer op en doet dus helemaal niets meer wordt ook niet herkend meer onder itunes

King1987 17-10-08 10:11

@ Midego en Whosnext,

Dit allebei staat al op het forum besproken. Even zoeken en je komt er echt wel aan uit!

Succes :D

whosnext 17-10-08 10:36

Nee hoor
 
Nee hoor...

https://forum.iculture.nl/f14/i...-scherm-4.html

werkt ook niet...

ibrick werkt niet ziphone niet...
ik krijg hem niet in DFU mode..

Dus zeg het maar

King1987 17-10-08 10:42

ibrick en ziphone werken ook niet meer voor 2.1 ;)

Krijg je hem wel in recovery mode? Herkend quickpwn hem wel? Gewoon die weer proberen dan!

ControlSje 17-10-08 10:47

Volgens mij moet het altijd mogelijk zijn om de iPhone in DFU te krijgen.
Ik heb alleen problemen ondervonden als de home of power button defect waren.

Hoe ik het doe is:
1 iPhone aansluiten op computer
2 iPhone uitzetten
3 De power en home knop voor 10 seconden indrukken
4 power knop lost laten en de home knop net zo lang ingedrukt houden totdat de computer zegt een iPhone in recovery mode te hebben gevonden. Dit is meestal rond 10 15 seconden.

Als het mij niet lukte is mijn ervaring dat of de power of de home knop defect was (meestal was het de home knop).

Suc6...


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door whosnext (Bericht 206699)
Nee hoor...

https://forum.iculture.nl/f14/i...-scherm-4.html

werkt ook niet...

ibrick werkt niet ziphone niet...
ik krijg hem niet in DFU mode..

Dus zeg het maar


whosnext 17-10-08 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 206702)
ibrick en ziphone werken ook niet meer voor 2.1 ;)

Krijg je hem wel in recovery mode? Herkend quickpwn hem wel? Gewoon die weer proberen dan!


Ik krijg hem niet in recovery mode... krijg geen slider te zien kan quickpwn nog proberen maar hij herkent hem ook niet meer op USB dus... !!

whosnext 17-10-08 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 206708)
Volgens mij moet het altijd mogelijk zijn om de iPhone in DFU te krijgen.
Ik heb alleen problemen ondervonden als de home of power button defect waren.

Hoe ik het doe is:
1 iPhone aansluiten op computer
2 iPhone uitzetten
3 De power en home knop voor 10 seconden indrukken
4 power knop lost laten en de home knop net zo lang ingedrukt houden totdat de computer zegt een iPhone in recovery mode te hebben gevonden. Dit is meestal rond 10 15 seconden.

Als het mij niet lukte is mijn ervaring dat of de power of de home knop defect was (meestal was het de home knop).

Suc6...

Yes volgens deze methode werkt het wel... hij is het device nu weer aan het installeren... en ben nu met herstel bezig en via Itunes 2.1 aan het downloaden daarna moet ik quickwpn gebruiken om het actief te maken of niet

King1987 17-10-08 10:54

Als je de orginele fw2.1 gebruikt wel. Als je de custom fw van dit forum gebruikt niet. Dan word dat voor je gedaan (simlock er af en jailbreaken)

ControlSje 17-10-08 10:55

Mooi dat het gelukt is.

Als je de gewone Firmware gebruikt zul je Quickpwn moeten gebruiken. Maar als je naar een custom firmware hersteld hoeft dat niet.

Suc6.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door whosnext (Bericht 206710)
Yes volgens deze methode werkt het wel... hij is het device nu weer aan het installeren... en ben nu met herstel bezig en via Itunes 2.1 aan het downloaden daarna moet ik quickwpn gebruiken om het actief te maken of niet


King1987 17-10-08 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ControlSje (Bericht 206715)
Mooi dat het gelukt is.

Als je de gewone Firmware gebruikt zul je Quickpwn moeten gebruiken. Maar als je naar een custom firmware hersteld hoeft dat niet.

Suc6.

Off-topic
@ ControlSje, kijk eens 1 post boven je ;)


whosnext 17-10-08 11:08

Staat installer en cydia er dan wel op bij quickwpn of moet ik daar een custom voor hebben.

King1987 17-10-08 11:10

Kan je gewoon aanvinken, als je dit even doorleest: https://forum.iculture.nl/f59/i...2g-iphone.html

Succes :D

claudia70 08-11-08 09:26

Ja hier hetzelfde! Had mijn iPhone 3G 16 GB al eens gejailbreakt en liep als een zonnetje totdat ik iets uit Cydia ging downloaden om van dat vervelende engelse woordenboek af te komen maar toen liep ie muurvast. Heb vervolgens de iP moeten restoren naar de originele FW 2.1. Nu tot 2x toe opnieuw proberen te jailbreaken maar hij loopt nu steeds vast als ie helemaal klaar is. Dus nadat Quickpwn zegt 'ihaz succes!' en meldt dat de iP herstart wordt, hier blijft ie nu dus hangen en zie alleen het applelogo en af en toe trilt ie wat. Volgens mij heb ik alles goed gedaan, dus weet iemand nog raad? Heb al genoeg gezocht binnen het forum naar antwoorden maar volgens mij doe ik niks fout of anders dan de vorige succesvolle keer. Is er misschien inmiddels weer wat veranderd in iTunes? Heb ook de laatste versie van Quickpwn gebruikt.

Groetjes Claudia

ps ik jailbreak dus met Quickpwn vanaf Mac OS X

King1987 08-11-08 10:38

Weet je zeker dat je deze handleiding goed volgt? Want de melding ihaz succes heb ik nog nooit gezien. ;) Misschien dat je niet quickpwn gebruikt maar 1 van zn vele kloonen? Kan het natuurlijk mis hebben, dat ik die melding snel weg klik :p)

Even een tip: gebruik de repo van ifoneguide om een betrouwe bare manier om de t9 uit te schakelen :) Werkt perfect en probleem loos bij mij :)

claudia70 08-11-08 16:03

Ja weet zeker dat ik alle stappen goed doorlopen heb en herken ook alle vensters die langskomen tijdens het jailbreaken via Quickpwn. Het laatste scherm is een kat die op een harde schijf ligt met daarboven ihaz succes. De vorige keer toen het me wel gelukt is heb ik precies dezelfde stappen doorlopen. Hij loopt gewoon vast bij de laatste herstart nadat ie zegt dat alles succesvol verlopen is. Denk niet dat ik me er een derde keer aan waag want je bent er zo een hele ochtend mee kwijt.

Maar even over het uitzetten van dat woorden boek. Repro van ifoneguide gebruiken om t9 uit te zetten? Kun je iets specifieker zijn of heb je misschien een link waar het uitgelegd wordt? Of moet mijn iP eerst jailbroken zijn?

King1987 08-11-08 16:50

Ja, eerst jailbreaken, dan in cydia even zoeken naar de ifoneguide (repo) daar staat hij in. Kan niet mis gaan.

Succes :D

Tuttel 09-11-08 13:03

Had ik bij eerste keer jailbreaken ook, itunes zag hem niet meer en kon er niks mee. Toen nog maar keer hele riddeltje gedaan van jailbreaken, kwam ik weer op hetzelfde uit. Had echt iets van *** kep hem pas 1 dag :P maar na 5 minuten was het floep en meneer deed het :)

rien69 09-11-08 18:41

Ik haak even in op dit item omdat ik het probleem deels herken.
Mijn 3g iPhone is na wis en herstel via iPhone in een ananas loop terecht gekomen. DFU zoals uitgelegt lukt niet. Blijft in een loop.

Touch zelfde gedaan als boven en deze springt telkens op Russische Steve Jobs plaatje.

Ik heb nu goed de DFU beschrijving gevolgd en iTunes reageert maar er verschijnt geen iPhone in mijn iTunes.

En uiteindelijk is alles weer in orde.

jelle86 21-11-08 21:20

Heb het zelf ook twee keer gehad, dat probleem. Na QuickPWn zei dat hij klaar was, bleef alles hangen op het Apple-logo.
Beiden keren werd het opgelost door een aantal keer te rebooten, aan mn pc te hangen met iTunes totdat iTunes vastliep, een hele tijd de powerknop indrukken, opnieuw aan de pc hangen etc. beide keren na 15 minuten aanklooien werkte het.. ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:37.