//

Na firmware update en nieuwe jailbreak alles opnieuw installeren?

Na firmware update en nieuwe jailbreak alles opnieuw installeren? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond allemaal, eigenlijk maakt de titel al een beetje duidelijk wat ik bedoeld. Sinds ik Firmware 2.1 heb, heb ik die ook voor het eerst ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-10-08, 18:18
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard Na firmware update en nieuwe jailbreak alles opnieuw installeren?

Goedenavond allemaal,

eigenlijk maakt de titel al een beetje duidelijk wat ik bedoeld. Sinds ik Firmware 2.1 heb, heb ik die ook voor het eerst in mijn leven met QuickPwn 2.1 gejailbreaked.

En heb er al een boel Cydia Apps opstaan, en ook enkele van Installer. Maar is het dus zo dat stel straks Firmware 2.2 uitkomt, en die te jailbreaken is, dat ik alle apps van Cydia/Installer weer opnieuw moet gaan installeren? Of is er een methode dat dat niet hoeft? .. (Als het met WinSCP kan, zou je het dan kunnen uitleggen? )

Ik heb de zoekfunctie gebruikt, maar daar kon ik niet een echt antwoord vinden. Er zal vast wel eens over dit onderwerp gesproken zijn, geef me dan graag een verwijzing ;-)) dan mag dit topic gesloten worden.

Maargoed, iemand dus misschien ervaring hiermee en wilt die het uitleggen? Het zal voor mij best wel slecht uitkomen als ik alles opnieuw moet gaan installeren. Aangezien het er best veel zijn, maar als er geen andere weg is, tja dan moet het maar he.

Nouja, anyways, alvast bedankt!
en een fijn weekend, en voor diegene die ook nu een weekje vakantie hebben, fijne vakantie alvast!

Groetjessss!
__________________
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-10-08, 18:22
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je kunt idd via WinSCP je progjes backup'en. WinSCP en Cyberduck staan in de wiki uitgelegd. Sommige apps installeren meerdere mappen op verschillende plekken. Dan is het wel moeilijk om ze te backup'en, omdat je dan precies moet weten waar alles staat.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 18-10-08, 18:25
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Je kunt idd via WinSCP je progjes backup'en. WinSCP en Cyberduck staan in de wiki uitgelegd. Sommige apps installeren meerdere mappen op verschillende plekken. Dan is het wel moeilijk om ze te backup'en, omdat je dan precies moet weten waar alles staat.
Ik zal eens in de Wiki kijken bij WinSCP en Cyberduck. In iedergeval alvast bedankt voor je snelle antwoord

Ik heb sowieso even alle geïnstalleerde apps/tools die ik via Cydia/Installer heb gedownload en geïnstalleerd, opgeschreven op een blaadje.

  #4  
Oud 18-10-08, 18:28
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Heel slim
Ik denk dat 2.2 binnen nu en 3 weken beschikbaar zal zijn.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Firmware 3.1.3 opnieuw installeren faldera iPhone algemeen 4 30-06-10 20:15
Cydia verwijderd; hoe opnieuw installeren zonder opnieuw te jailbreaken mikey1983 Jailbreak apps en thema's 1 16-04-10 15:58
alles opnieuw installeren? larslooffen Archief 3 11-09-08 19:57
Per ongeluk nieuwe Firmware geinstalleerd, alles weg!? arie-de-b Archief 2 18-08-08 15:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:19.