iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Help iphone (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/24978-help-iphone.html)

LemonSherbet 10-11-08 14:10

Help iphone
 
Hallokes iedereen

Ben nieuw hier
Hopelijk post ik dit in juiste topic.

Ik kreeg vorig jaar met kerstmis een iphone van mijn man
Ik heb tot vorige week met firmware 1.0.2 denk ik de oudste.

Ik moch van Covema niet updaten of wat dan ook omdat het anders zou blokkeren.

Mijn iphone deed al van in begin wat raar zoals even frozen enz maar was rap over en kon hem heel goed gebruiken.

Paar dagen geleden ben ik dan bij winkel geweest om het te laten upgraden naar 2.1

Alles was perfect er was wel een nieuwe icoon cydia denk ik en wou weten wat het was dus ik opende de cydia icoon en het bleef maar laden het duurde echt lang dus ik zette iphone uit en dan weer aan, maar scherm bleef zwart met apple logo.

Het bleef zo echt lang dus zette ik die uit en weer aan paar keren nog altijd niets.

Ik sluite die aan oplader en om de minuut trilde mijn iphone 2x kort achter mekaar het bleef zo een half uur duren.

Ik besloot om hem dan aan itunes aan te sluiten en ineens verscheen er op mijn iphone een itunes logo met usb stekker op scherm.

En het begon te herstellen!!
Nu is die volledig geblokeerd als ik hem aanzet itunes herkent mijn sim kaart niet en itunes logo met usb blijft op mijn iphone scherm...

Kan iemand mij uitleggen wat er gebeurt is en wat ik best doe?

Dankjewel
Nella

King1987 10-11-08 14:15

Heel simpel, je Iphone is nu nog gelockt en nog niet gejailbreakt. Gebruik hiervoor quickpwn om het op te lossen. Dat is nog 5 minuten werk (ongeveer)

Lees hier alles er over :D

Tip: De eerste keer dat je Cydia opent, moet je dit doen via Wi-Fi, anders duurt het inderdaad erg lang. Want hij laat alles.

Tip2, doe installer er niet op zetten (eigen keuze uiteraard) want installerv4 werkt niet zo goed, is niet zo stabiel en er zijn weinig repo's voor. maar dit is uiteraard je eigen beslissing!

Succes :D

LemonSherbet 10-11-08 14:18

Hallo

Heel erg bedankt voor de tip!
Ik ga het effe lezen en dan zometeen proberen :D
hopelijk lost het mijn probleem op :D

gaat het dan nog steeds in firmware 2.1 zitten?

Groetjes

King1987 10-11-08 14:21

Ja, je zit nu al namelijk op 2.1, alleen moet je nog de simlock vewijderen ;)

Succees :D

LemonSherbet 10-11-08 14:41

Dus ik heb alles gedownload enz en heb nu mijn iphone aan pc aangesloten en itunes geopen het enige probleem is , dat ik nu normaal op shift en herstel moet klikken , maar itunes herkent mijn sim kaart niet dus komt er geen herstel knop op itunes maar enkel sim kaart in deze iphone word niet ondersteund:confused::confused: moet ik dat allemaal zonder sim kaart doen?

King1987 10-11-08 14:44

Jij mag beginnen bij stap 3 :)

Dus het itunes verhaal hoef je niet te volgen, sorry, was ik er vergeten bij te zeggen :p

LemonSherbet 10-11-08 14:58

yessss eindelijk haha dankjewel!!! je hebt mij 70€ uitgespaard! lol
Ben gewoon al mijn contacten en foto's kwijt :( had wel een backup gedaan maar weet absoluut niet waar ik die kan terug vinden...:confused: haha ben niet al te slim als het op zulke dingens aankomt :p

King1987 10-11-08 15:03

Wil wel even mn bankrekening nummer geven ;) (just kiding, just kiding ;) we doen het allemaal voor de lol hier :D)

Kan dat ook niet via opties en daar kijken bij herstel geschiedenis? (heet dat zo? weet het even niet, heb geen itunes op deze pc, maar het is het 1 na laatse tabblad).

Je kan ook een back-up maken via MS Outlook.

Veel plezier met 2.1 :D

LemonSherbet 10-11-08 15:14

hahahaha wel vind het schandalig dat ze ervoor zo veel geld vragen :s

Echt bedankt voor hulp! :D
Ik vind mijn contacten niet terug maar zal mijn sim kaart even in andere gsm steken en zo een voor een ingeven , zal niets anders opzitten lol :D

Ben al doodgelukkig dat ik mijn iphone weer kan gebruiken :D

Thanks
Nella

Tijn1 10-11-08 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LemonSherbet (Bericht 215312)
hahahaha wel vind het schandalig dat ze ervoor zo veel geld vragen :s

Echt bedankt voor hulp! :D
Ik vind mijn contacten niet terug maar zal mijn sim kaart even in andere gsm steken en zo een voor een ingeven , zal niets anders opzitten lol :D

Ben al doodgelukkig dat ik mijn iphone weer kan gebruiken :D

Thanks
Nella

staan er geen contacten op je sim kaart???

Zo ja dan kan je onder firmware 2.1 simcontacten importeren en hopla daar zijn ze weer!
importeer sim contacten kan vinden in instellingen>mail,contacten,agenda>importeer simcontacten!

misschien bespaart je dit een hele hoop werk en als ik het goed heb moeten ze ergen in itunes ook staan, is het niet bij het tab blad info als je iphone met itunes is aangesloten?

LemonSherbet 10-11-08 20:16

heyy

Thanks :D
Dit wist ik dus nog niet lol:o
heb ze geimporteerd, enorm veel tijd uitgespaard!!!

Dankjewel :D
Nella

ps: ik ga hier nog veel leren hahaha:o:o:o


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:10.