//

Na 'herstellen' jailbreakspul aanwezig op iphone?

Na 'herstellen' jailbreakspul aanwezig op iphone? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat mijn gejailbreakte iPhone was gecrashed, heb ik via DFU en 'herstellen' in iTunes mijn backup teruggezet. Alle programma's die ik had gedownload middels Cydia ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 20-11-08, 23:38
jelle86 jelle86 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 47
Unhappy Na 'herstellen' jailbreakspul aanwezig op iphone?

Nadat mijn gejailbreakte iPhone was gecrashed, heb ik via DFU en 'herstellen' in iTunes mijn backup teruggezet.
Alle programma's die ik had gedownload middels Cydia zijn nu weg; Cydia zelf staat er niet meer op en ik heb alleen alle programma's nog die uit de Appstore verkregen zijn.

Echter, er zijn een aantal dingen vanuit de jailbreak blijven hangen:
-> Operatorlogo heb ik in de jailbreak veranderd naar mijn eigen naam; deze staat er nu nog
-> Batterijicon heb ik in de jailbreak laten vervangen door een 1-100% tellertje - deze staat er nu nog
-> Enkele vaste icons (beurzen, het weer) heb ik laten verbergen in de jailbreak; deze zijn nu nog steeds weg!

Op welke wijze kan ik het voor elkaar krijgen dat deze achtergebleven dingen weg geraken? Gezien ik de programma's niet meer heb (ik ben niet van plan opnieuw te jailbreaken) kan ik ze niet handmatig verwijderen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-11-08, 00:41
JWVD's schermafbeelding
JWVD JWVD is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Renkum
Berichten: 312
Stuur een bericht via Instant Messenger naar JWVD Stuur een bericht via MSN naar JWVD
Standaard

Zekerweten dat je goed hebt geherstelt? Anders nog een keer proberen.
Als dat niet lukt moet je toch echt even terug jailbreaken denk ik.
  #3  
Oud 21-11-08, 00:47
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Inderdaad er is iets misgelopen tijdens de jailbreak. Dus is het beter dat je even opnieuw begint.
  #4  
Oud 21-11-08, 17:31
jelle86 jelle86 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 47
Standaard

opnieuw beginnen als in?
Nogmaals restoren? Of opnieuw jailbreaken en de programma's opnieuw installeren, de extra opties uitschakelen en weer restoren? Ik wil graag zonder jailbreak verder, alleen de originele software moet aanwezig zijn..

Is het niet mogelijk gewoon te updaten naar 2.2 anders, ik begrijp dat als je een jailbroken iPhone met 2.1 bij die update omzet in een niet-jailbroken 2.2? Of blijft er alsnog allerhande zooi achter dan?

Laatst gewijzigd door Bomans; 21-11-08 om 18:04. Reden: edit-knop gebruiken aub!
  #5  
Oud 21-11-08, 17:48
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

als je een officieele unlockte iphone hebt kan je 2.2 erop zetten zonder problemen.
je kan nadien wel niet meer jailbreaken natuurlijk
__________________
at your service
  #6  
Oud 21-11-08, 17:51
jelle86 jelle86 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 47
Standaard

ik heb gewoon de 3G van T-Mobile. Dat zou moeten kunnen dan..?
Vond de jailbreak retehandig, maar enorm instabiel.. Hield het ook max. 20 uur op een accu uit..
  #7  
Oud 21-11-08, 18:21
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Ik heb nu 2.2 en heb ook nog steeds die nummerieke batterij en m'n Logo (waar ik T-mobile van had gemaakt ipv T-mo..) heb ik ook nog steeds, terwijl m'n jailbreak weg is...
  #8  
Oud 21-11-08, 19:32
jelle86 jelle86 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 47
Standaard

Dat is wel irritant.. Draaien MIM en SBprefs nog ergens op de achtergrond (maw vraagt het extra stroom)? Vreemde kwestie. Of het moeten verstopte features zijn die door de jailbreakprogrammas aan worden geswitched..
  #9  
Oud 21-11-08, 19:40
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cmdaulnis Bekijk bericht
Ik heb nu 2.2 en .... m'n Logo (waar ik T-mobile van had gemaakt ipv T-mo..) heb ik ook nog steeds, terwijl m'n jailbreak weg is...
Dat van dat logo zit kennelijk in de (nieuwe) standaard firmware 2.2; ik had onder 2.1 'T-Mo... ' en nu inderdaad 'T-Mobile'. Hoeft dus niks met je jailbreak te maken te hebben.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #10  
Oud 21-11-08, 20:51
jelle86 jelle86 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 47
Standaard

Ik heb er staan: 'Jelle'.
  #11  
Oud 21-11-08, 21:13
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard

Sommige settings worden standaard gebackupped door itunes en zullen dus na een restore gewoon weer terugkomen. Kan verder op zich geen kwaad. Maar het zit in je backup bestand dus...........
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.
  #12  
Oud 21-11-08, 21:16
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ArB Bekijk bericht
Sommige settings worden standaard gebackupped door itunes en zullen dus na een restore gewoon weer terugkomen. Kan verder op zich geen kwaad. Maar het zit in je backup bestand dus...........
oke, wist ik niet, toch handig om te weten als je het niet in je back-up wilt hebben.
  #13  
Oud 21-11-08, 21:23
jelle86 jelle86 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Enschede
Berichten: 47
Standaard

Heb 'm net opnieuw gejailbreaked, SBprefs etc. nu aan het downloaden, zet zometeen alles terug zoals het hoort, maak daarna een backup en ga dan restoren naar standaard firmware. Daarna direct 2.2 downloaden eni nstalleren. Ik laat zo weten of het werkte.

Dat gaat dus niet, ik moet nu van jailbroken 2.1 direct door naar 2.2. Kan niet eerst terugzetten op 2.1.

Update:
Lijkt te hebben gewerkt: ik heb alle icons weer, zie weer T-mobile bovenin en mn batterij-indicator is weer het standaard ding.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 21-11-08 om 23:17. Reden: samenvoegen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Op iPhone aanwezig en bij MobileMe verdwenen ruwepit iTunes 0 28-01-11 23:42
Airprint en airplay niet aanwezig op Iphone 4 perryhendrikx iPhone algemeen 0 21-01-11 20:24
iPhone 3G: iphone 3G simlock t-mobile ( geen sim aanwezig) petersmichiel Unlock 2 08-07-10 00:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:10.