//

[3G] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows)

[3G] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor al je vragen Voor de customs ga je naar: http://www.iphoneclub.nl/forum/f14/i...one-2g-3g.html...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-11-08, 10:07
ArB's schermafbeelding
ArB ArB is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 3.1.3
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2.362
Standaard [3G] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows)

Voor al je vragen

Voor de customs ga je naar:
https://forum.iculture.nl/f14/i...one-2g-3g.html
__________________
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G

Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden.
Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk.

Laatst gewijzigd door ArB; 23-11-08 om 10:10.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-11-08, 12:51
chipbroker chipbroker is offline
• iOS 10.0.3
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: hengelo
Berichten: 67
Standaard

Quickpwn gedaan en binnen now time was de Jailbreak een feit
Super werk van het DEV team !!
  #3  
Oud 23-11-08, 13:50
rocket15 rocket15 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 13
Standaard

Hier ook firware geupdate naar 2.2 en vervolgens de QuickPWN 2.2 gedownload en 5 minuten later een mooie gejailbreaked iphone 3G in mijn handen.

Super..
  #4  
Oud 23-11-08, 14:00
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Dus iphone in recovery, herstellen met custom uit topic van Destiny en dan Quickpwn 2.2 erover en het werkt?
Of gewoon updaten via Itunes (legaal) en dan quickpwn erover? Er wordt telkens gesproken over een firmware update, maar of dat de custom of legale is is niet duidelijk.

Laatste update naar 2.1 kon ik met een custom van Michael gewoon herstellen in Itunes en het werkte? waarom nu niet? -edit- vast vanwege de baseband ben ik nu achter.
Omdat ik toch bij Tmob blijf overweeg ik de overstap dan maar..
Kan jij ARB bevestigen dat shift herstel met custom firmware gewoon moet werken? wel met baseband upgrade?

@rocket..nice..kan je gelijk je profiel aanpassen haha
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2

Laatst gewijzigd door marcoryn; 23-11-08 om 14:15.
  #5  
Oud 23-11-08, 14:13
rocket15 rocket15 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 13
Standaard

Humm ik was iets te voorbarig. Na de jailbreak van mijn iphone 3G 2.2 werkt cyndia niet helemaal lekker. Zo kan ik geen winterboard of openssh installeren, hebben meer mensen hier last van of ligt er toevallig een apt source uit?

EDIT: Het werkt alweer de source repos lag er even uit blijkbaar

Laatst gewijzigd door rocket15; 23-11-08 om 14:32.
  #6  
Oud 23-11-08, 15:41
Cmdaulnis's schermafbeelding
Cmdaulnis Cmdaulnis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Arnhem
Berichten: 212
Standaard

Het zou eens in 1 keer goed gaan.
Eerst knalt quickpwn er tijdens het jailbreaken uit...daarna ging het goed,maar...
hij hangt nu al 5 minuten op het apple logo en trilt af en toe...

Home en power button ingedrukt houden en paar keer opnieuw opstarten ofzo?

*paar keer harde reset gedaan...
bij elkaar 25 minuten bezig geweest, maar het werkt nu iig wel....

Laatst gewijzigd door Cmdaulnis; 23-11-08 om 16:07. Reden: fixed!
  #7  
Oud 23-11-08, 15:55
deff81 deff81 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

ik heb nu FW 2.1 Jailbroken, hoe jailbreak ik nu het beste naar 2.2 om geen gegevens te verliezen? Nieuwe firmware direct jailbreaken met quickpwn? of de nieuwe FW updaten via Itunes en dan quickpwn erover?

software unlock speelt geen rol, ik heb een legale belgische simlockvrije iphone
  #8  
Oud 23-11-08, 16:01
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deff81 Bekijk bericht
ik heb nu FW 2.1 Jailbroken, hoe jailbreak ik nu het beste naar 2.2 om geen gegevens te verliezen? Nieuwe firmware direct jailbreaken met quickpwn? of de nieuwe FW updaten via Itunes en dan quickpwn erover?

software unlock speelt geen rol, ik heb een legale belgische simlockvrije iphone
Backup maken misschien om je gegevens niet kwijt te raken en dan updaten quickpwn en je data wwer terug zetten. Dat had je met de zoekfunctie ook kunnen vinden
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #9  
Oud 23-11-08, 16:21
Brian_NL's schermafbeelding
Brian_NL Brian_NL is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 497
Standaard

Whoppaaa
Bij mij werkt het ook weer
__________________
*|~iPhone 4 & iPad Wi-Fi~|*
  #10  
Oud 23-11-08, 16:32
Gozo Gozo is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Backup maken misschien om je gegevens niet kwijt te raken en dan updaten quickpwn en je data wwer terug zetten. Dat had je met de zoekfunctie ook kunnen vinden
Daar heb je helemaal gelijk in, zoeken is het woord. Het punt is echter dat ik hetzelfde probleem heb en op het forum heb gezocht, maar de exacte oplossing heb ik niet kunnen vinden. Ook met jou, wel heel korte, beschrijving, kom ik er niet.

Is het mogelijk om mij en misschien anderen iets meer op weg te helpen, al was het maar om de vindplaats te vermelden?

Ik ben er niet zeker van bijvoorbeeld hoe het backuppen werkt.

Alvast dank.

Gozo
  #11  
Oud 23-11-08, 16:37
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ik wil zometeen ook naar 2.2 overgaan dmv quickpwn, maar ik zat ineens te denken of me yessim dan nog wel werkt... op 2.2... bij jullie schijnbaar wel, moet je daar nog iets speciaals voor doen? had namelijk ergens gelezen dat als je naar 2.2 gaat, je yessim het dan niet meer zou doen, of komt dat doordat dan je baseband wordt geupgrade, en nu met de custom ipsw niet...
  #12  
Oud 23-11-08, 16:43
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Bekijk bericht
ik wil zometeen ook naar 2.2 overgaan dmv quickpwn, maar ik zat ineens te denken of me yessim dan nog wel werkt... op 2.2... bij jullie schijnbaar wel, moet je daar nog iets speciaals voor doen? had namelijk ergens gelezen dat als je naar 2.2 gaat, je yessim het dan niet meer zou doen, of komt dat doordat dan je baseband wordt geupgrade, en nu met de custom ipsw niet...
Waarom lees je niet gewoon het eerste bericht van deze topic : https://forum.iculture.nl/f14/i...one-2g-3g.html
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #13  
Oud 23-11-08, 16:50
Gozo Gozo is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Waarom lees je niet gewoon het eerste bericht van deze topic : https://forum.iculture.nl/f14/i...one-2g-3g.html
Dank je Scorpiosoft daarmee ben ik erg geholpen, al had ik dát al wel gelezen. Ik zie nergens staan hoe ik ervoor kan zorgen dat mijn programma's van Installer en Cydia niet verwijderd worden.

Kan dat alleen via AptBackup? Of is er ook een makkelijker manier?

Dank.

Gozo
  #14  
Oud 23-11-08, 16:59
deff81 deff81 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michael Bekijk bericht
Backup maken misschien om je gegevens niet kwijt te raken en dan updaten quickpwn en je data wwer terug zetten. Dat had je met de zoekfunctie ook kunnen vinden

dat kan je toch vinden via de zoekfunctie gozo
lol

inmiddels een reservekopie genomen via Itunes, de FW gedownload en geprobeerd om die rechtstreeks via quickpwn te jailbreaken maar dat lukte niet dus dan maar de update gedaan via Itunes en dan de jailbreak gedaan met quickpwn en zoals verwacht zijn de cydia/installer programmas WEG... dit wou ik dus niet, dus alles dan maar weer manueel er op zetten (oh ja ik had een backup met aptbackup, maar dit werkt voor geen meter)
  #15  
Oud 23-11-08, 16:59
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Installer en Cydia programma's moet je naderhand opnieuw installeren. De app AptBackup kan je eventueel helpen bij Cydia.
  #16  
Oud 23-11-08, 20:22
Tuttel Tuttel is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard

Pff zelfe verhaaltje als bij mijn 2.1 jailbreak maar nu bij 2.2... Na quickpwn gedaan te hebben komt het appeltje er weer bij en gaat hij vrolijk om de minuut trillen ongeveer. Paar keer overnieuw gedaan steeds zelfde verhaaltje, itunes ziet hem ook niet meer...

Enigste wat we opvalt dat bij het stappenplan van quickpw, dat de stap van 30 seconden home nog indrukken maar tot 21 seconden loopt en dan overspringt naar het laden, weet niet of het er iets mee te maken heeft?
  #17  
Oud 23-11-08, 20:51
aswien aswien is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: haarlem
Berichten: 52
Standaard

ik heb mijn iphone al via itunes geupdate naar versie 2.2. en heb nu ook quickpw 2.2 gedownload maar ik kan mijn iphone nog steeds niet jailbreaken ik heb een 3G iphone
  #18  
Oud 23-11-08, 20:57
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aswien Bekijk bericht
ik heb mijn iphone al via itunes geupdate naar versie 2.2. en heb nu ook quickpw 2.2 gedownload maar ik kan mijn iphone nog steeds niet jailbreaken ik heb een 3G iphone
Wat is dan het probleem ? krijg je een fout ? Gaat het goed volgens quickpwn maar heeft deze niet gepakt ? Vertel eens wat meer aub !!!
  #19  
Oud 23-11-08, 21:01
aswien aswien is offline
• iOS 12.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: haarlem
Berichten: 52
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door macfreaker Bekijk bericht
Wat is dan het probleem ? krijg je een fout ? Gaat het goed volgens quickpwn maar heeft deze niet gepakt ? Vertel eens wat meer aub !!!

bij mijn vorige jailbreak pakte hij de firmware zelf bij het tweede schermpje.. en nu met 2.2 pakt hij niks dus ik krijg ook geen groen V te zien dat het goed is bij brouwse is leegf niks in gevuld
  #20  
Oud 23-11-08, 21:04
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aswien Bekijk bericht
bij mijn vorige jailbreak pakte hij de firmware zelf bij het tweede schermpje.. en nu met 2.2 pakt hij niks dus ik krijg ook geen groen V te zien dat het goed is bij brouwse is leegf niks in gevuld
Heb je dan de firmware op je pc staan ? Heb je deze al laten downloaden door itunes ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: [3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) Michael Jailbreak 354 25-11-09 18:21
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) Destiny Jailbreak 391 16-07-09 13:29
iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) Destiny Unlock 80 04-07-09 14:36
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) ArB Unlock 50 07-02-09 18:45
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) Michael Unlock 254 21-11-08 16:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:13.