iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Jailbreak maar geen Cydia (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/26161-jailbreak-maar-geen-cydia.html)

Theoted 01-12-08 00:24

Jailbreak maar geen Cydia
 
Ik heb mijn i phone 3g gejailbraikt maar krijg niet de icoon van cydia
Staat wel in de directory van mijn i phone
Wat kan ik doen

Buur 01-12-08 00:27

Had je voorheen je iPhone ook al jailbroken en toevallig Poof gebruikt (los of ingebouwd in BossPrefs) en Cydia daarmee verborgen? Of Categories gebruikt en hem in een folder daarvan gezet, zonder hem weer tevoorschijn te halen, voordat je de nieuwe jailbreak uitvoerde? Daar is al wel het een en ander over geschreven...

Theoted 01-12-08 01:42

ik heb het via quickpwn gedaan Dacht eerst dat cybia niet meekwam maar staat wel in de directory beats me

Buur 01-12-08 02:11

Je antwoordt niet op de vraag, dus dan wordt het wel erg lastig meedenken...
Nogmaals de vraag of je met 2.1 (of een eerdere versie van voor FW2.2) op je iPhone ook al een jailbreak uitgevoerd had? En zoJA, of je dan op de een of andere manier Cydia verborgen hebt toen? En niet meer tevoorschijn gehaald VOORdat je deze keer (met FW2.2) de jailbreak uitvoerde? Die instelling van "verborgen" heeft je iPhone dan namelijk onthouden. Dan zou je even de zoekfunctie kunnen gebruiken, want daar zijn meer mensen tegenaan gelopen al. Tenzij je liever blijft hangen in "beats me". Ik probeerde alleen maar mee te denken en je op ideeen te brengen, maar als je dat zelf al niet doet en vragen ter verduidelijking en troubleshooting al niet eens beantwoordt... Je kunt je afvragen of ik (of een ander) dan nog wel tijd in een oplossing voor je wil stoppen. Ik wens je succes verder!

Theoted 01-12-08 08:11

sorry dat bedoelde ik niet. ik heb eerder mijn i phone gejailbraikt met 2,1 alleen ik heb toen niet gekeken of ik cydia had, had het nog niet nodig, Heb de nieuwste update geladen en geinstalleerd en weer een jailbraik uitgevoerd. Wilde dit keer cydia erbij hebben, maar deze kwam niet tevoorschijn. Ik denk dat ik hem bij de vorige jailbraik ook in mijn directory van de iphone heb gekregen maar er niet naar gekeken.

Misschien een rare vraag maar waar moet ik naar zoeken

Buur 01-12-08 09:42

Laat je fantasie zelf maar even op de loop wat betreft zoektermen, ik heb je al op weg geholpen qua denkwijze en waar je het eventueel in zou kunnen zoeken (waar de meesten tegenaan zijn gelopen). De zoekfunctie staat rechtsbovenaan.

/edit:
Misschien heeft het te maken met leeftijd of onbekendheid... Dus ik strijk over mijn hart voor deze keer. Ik moet ook niet te snel oordelen en je een kans geven om jezelf wijzer te maken.
Tip: je hebt het over Cydia en niet zichtbaar oftewel verborgen... Ik heb het over Poof, BossPrefs, Categories, etc. ;) Succes en niet te snel opgeven! Er is al best veel over dit probleem geschreven.

Slotje dus maar?

Mwfadebeer 01-12-08 09:53

als alternatief. als je al een jaibrak hebt, is hetstellen met een custom firmware.
daarover ook ruim voldoende elders op het forum.
suc6.

Theoted 01-12-08 10:06

Ik dacht dat ik in mijn i phone moest zoeken,

bedankt en ik laat mijn fantasie werken


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:56.