//

Onbekende tabbladen

Onbekende tabbladen discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb vorige week voor iemand een iPhone 1G 8GB fw 2.2 gejailbreaked naar fw 2.2. Alles werkt maar nu krijg ik dr klacht dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-12-08, 14:39
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard Onbekende tabbladen

Ik heb vorige week voor iemand een iPhone 1G 8GB fw 2.2 gejailbreaked naar fw 2.2. Alles werkt maar nu krijg ik dr klacht dat er een soort van bladwijzers op het bureaublad verschijnen zonder logo of iets en dan gaat die naar de dev999.com (Zoiets zijden ze) Weet iemand hier mee vanaf hoe je dat kunt verhelpen? Het neemt ruimte in beslag en het is er niet 1 maar soms 4 of 5 en als je een icoon ingedrukt houd zie je wel dat je het kan verwijderen dat heb ik ze ook al toegewezen om dat te doen dat hebben ze gedaan en het kwam weer terug. Ik vind dit zeer vervelend voor mijn klanten en ik weet er geen oplossing voor. Wie weet de oplossing ?

Grt Cherrim
__________________
- Signature verwijderd door iPhoneclub.nl
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-12-08, 15:01
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Met een custom firmware van 2.2 herstellen, of met een originele firmware 2.2 herstellen en met QuickPwn eroverheen? Is niet echt moeilijk, dus kan die persoon zelf denk ik ook wel doen...
__________________
 iPhone 2G, 8GB  Intel MacBook (zwart), 2,2GHz, 160GB HD
  #3  
Oud 07-12-08, 17:25
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard

Ik heb het voor hun gedaan maar ik zou het echt niet weten hoe het komt maar ik vind het raar dat het bij hun is gekomen omdat ik de zelfde werkings wijze heb gebruikt als bij me eigen iPhone en bij andere klanten en ik en de andere klanten hebben daar geen last van. Ik heb wel op die iPhone andere thema's geinstallerd zou het meschien daar aan kunne liggen ?
  #4  
Oud 07-12-08, 17:30
BadSide's schermafbeelding
BadSide BadSide is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Dordrecht
Berichten: 558
Standaard

Daar hoort het niet aan te liggen, maar je zou eens kunnen vragen of die ene persoon het zou kunnen verwijderen. Ik zou die persoon gewoon een restore aan raden, waarschijnlijk lost dat het op, en voorzichtig zijn met (onbekende) apps uit Cydia.
  #5  
Oud 07-12-08, 21:18
Cherrim Cherrim is offline
• iOS 8.2
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 122
Standaard

Oke, anders moet ik ze maar een keer terug laten komen en dan hier die restore laten doen die staat op mijn computer hier maja bedankt verder.
  #6  
Oud 07-12-08, 21:21
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cherrim Bekijk bericht
Ik heb vorige week voor iemand een iPhone 1G 8GB fw 2.2 gejailbreaked naar fw 2.2. Alles werkt maar nu krijg ik dr klacht dat er een soort van bladwijzers op het bureaublad verschijnen zonder logo of iets en dan gaat die naar de dev999.com (Zoiets zijden ze) Weet iemand hier mee vanaf hoe je dat kunt verhelpen? Het neemt ruimte in beslag en het is er niet 1 maar soms 4 of 5 en als je een icoon ingedrukt houd zie je wel dat je het kan verwijderen dat heb ik ze ook al toegewezen om dat te doen dat hebben ze gedaan en het kwam weer terug. Ik vind dit zeer vervelend voor mijn klanten en ik weet er geen oplossing voor. Wie weet de oplossing ?
Grt Cherrim
Laat die man eens kijken of die geen lege webclips staan heeft in volgende map op zjn iphone /var/mobile/library/webclips.

Via ssh of diskaid deze map leegmaken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tabbladen met onzichtbare bladwijzers :S Vincent86 iPhone algemeen 7 06-02-13 23:50
Windows: & Mac OS X: iPhone Tabbladen instellen Hamertej iTunes 15 11-09-09 12:14
Windows: geen tabbladen swanney iTunes 0 03-02-09 18:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:11.