iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Geen bereik na pwnage update 2.2 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/26633-geen-bereik-na-pwnage-update-2-2-a.html)

Airborne 08-12-08 22:13

Geen bereik na pwnage update 2.2
 
Hallo,

Ik heb een iphone 3g van tmobile met een tmobile sim only simkaart er in. dat werkte goed maar ik moest updaten omdat er een paar apps niet werkte.

ik wil natuurlijk de grootste kans voor de softwareunlock hebben dus ik heb geupdate met pwnagetool naar 2.2

nu kan ik niet meer bellen!!

wat is dit?

hoe weet ik welke basemand ik heb?

graag vlotte reactie, kan ik morgen tenminste nog bellen.

Airborne

Tijn1 08-12-08 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Airborne (Bericht 228632)
Hallo,

Ik heb een iphone 3g van tmobile met een tmobile sim only simkaart er in. dat werkte goed maar ik moest updaten omdat er een paar apps niet werkte.

ik wil natuurlijk de grootste kans voor de softwareunlock hebben dus ik heb geupdate met pwnagetool naar 2.2

nu kan ik niet meer bellen!!

wat is dit?

hoe weet ik welke basemand ik heb?

graag vlotte reactie, kan ik morgen tenminste nog bellen.

Airborne

Je baseband info staat onder instellingen en dan algemeen>info bij modem firmware staat het!

je kan ook de netwerk instellingen herstellen, of

probeer anders eens om een custom firmware te installeren, zo heb je ook geen baseband upgrade!

volgende keer de zoekfunctie gebruiken en je vragen in het goede topic stellen!

Airborne 08-12-08 22:23

modemfirmware: 2.08.01 .....

Moet ik die ipsw opnieuw maken met 2.2?

Tijn1 08-12-08 22:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Airborne (Bericht 228639)
modemfirmware: 2.08.01 .....

Moet ik die ipsw opnieuw maken met 2.2?

je zou hier ook kunnen kijken of hier

voor je baseband info zit je nog op 2.1

Airborne 08-12-08 22:37

Oke, ben ik nu aan het downloaden.

maar wat kan dit te betekenen hebben?

ik heb de jailbreak + acitvate gekozen, goed lijkt mij|?

Airborne 08-12-08 22:54

wtf, nog steeds geen bereik!

modemfirmware nog steeds het zelfde....

en in mijn blackberry heb ik wel bereik...

pposthoorn 08-12-08 23:22

Probeer anders is de originele 2.1 firmware terug te zetten (dus zonder jailbreak). Dan is je iPhone weer in zijn originele staat. Als hij dan niet werkt is er misschien iets kapot.

Airborne 08-12-08 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pposthoorn (Bericht 228679)
Probeer anders is de originele 2.1 firmware terug te zetten (dus zonder jailbreak). Dan is je iPhone weer in zijn originele staat. Als hij dan niet werkt is er misschien iets kapot.


gedaan, ik heb de firmware 2.1 gedownload en terug gezet, die werkte. maar daar zat de activatie nog op, en toen die doorlopen was werkt het.

ik stel dus nu in pwnagetool dat hij hem niet moet activeren. hoop dat het werkt.

pposthoorn 08-12-08 23:38

Mooi dat hij in ieder geval nog werkt, dan is het iets met de firmware ;)

Airborne 09-12-08 00:24

ja!

herstellen via itunes > werkt.
heb nu wel baseband 2.2, maarja, is geen ramp

ga ik met pwnagetool een eigen firmware maken zonder andere logo's en zonder te activeren, en ik wil daar mee herstellen geeft hij foutmelding dat het niet kon worden hersteld!

en ik kan die 2.2 van iphoneclub niet downloaden, heb al 1x gedownload vandaag bij Rapidshare, en bij die andere link haal ik maar 70KB/s dan kan ik lang wachten.

wtf man

trist 15-12-08 17:49

geen netwerk na Pwnage 2.2 install
 
hallo, ik ben nieuw het jailbreaken van m'n iphone maar na de instal heb ik geen netwerk meer. alles werkt (denk ik) zover behalve het feit dat ik geen netwerk krijg. dus kan niet bellen en sms'en. kan iemand me vertellen wat ik eraan kan doen?

wat heb ik verkeerd gedaan want ik weet het niet? en ik zou hem herstellen naar de gewone versie maar geen idee waar ik de orginele firmware vind.

het is een iphone van belgie (gekocht in mobistar winkel dus normaal hoef ik hem niet te unlocken toch?

alvast bedankt!

Destiny 15-12-08 17:57

Restore in iTunes eens gewoon naar 2.2. Daana activeren met iTunes.

King1987 15-12-08 17:59

Discussie's samengevoegd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:27.