iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Hulp ivm Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/26965-hulp-ivm-jailbreak.html)

scheersje 15-12-08 02:55

Hulp ivm Jailbreak
 
Goeienavond,

Ik zit nu al drie volle dagen met m'n iPhone te prusten en niks werkt gewoon, ik word hier nog depressief van.:mad:

Dusja, ik hoop dat jullie me nu kunnen helpen en niet afkomen met de zoekfunctie en het topic closen, want dat heeft me dus echt niets geholpen.;)

Het probleem is dus dat ik m'n iPhone wil jailbreaken met deze guide. Ik ben al tot stap 2 geraakt en toen ging het mis.. m'n iPhone is dus aangesloten met de PC, ik ga naar iTunes en doe daar Shift + herstellen, ik open het 'iPhone 2.2... restore' ding dat in m'n map 'Quickpwn' op m'n bureaublad zat en na een tijdje komt er op m'n iPhone Simlock actief, ik voer m'n Pin in en laat het dan met rust. Dan nog is na een tijdje komt er de foutmelding 1604. Ik heb iTunes al naar de nieuwste versie geupdate, Pc herstart, maar niks daarvan helpt. Hopelijk weten jullie hier het anwoord op.

Dit zal wss niet m'n laatste vraag zijn, want zoals je ziet ik ben nogal een leek in de iPhone software.;)

Het zou me echt een supergroot plezier doen mocht iemand dit voor mij oplossen!

Fresh 15-12-08 03:01

Heb je een officieel T-Mobile abo, of een simlockvrije iPhone? Werk je met een unlocksim? Dat zijn wel belangrijke gegevens om je te kunnen helpen.

scheersje 15-12-08 03:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fresh (Bericht 230971)
Heb je een officieel T-Mobile abo, of een simlockvrije iPhone? Werk je met een unlocksim? Dat zijn wel belangrijke gegevens om je te kunnen helpen.

Ik ben een Belg, dus Mobistar.;)

En volgens mij is dat standaard simlockvrij hoor, maar ik ben niet zeker. Als ik m'n iPhone terug opstart moet ik het wel altijd invoeren, maar da's normaal zeker.

Fresh 15-12-08 03:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scheersje (Bericht 230973)
Ik ben een Belg, dus Mobistar.;)

En volgens mij is dat standaard simlockvrij hoor, maar ik ben niet zeker. Als ik m'n iPhone terug opstart moet ik het wel altijd invoeren, maar da's normaal zeker.

Wat bedoel je met "moet ik het wel altijd invoeren"? Bel je ook met mobistar? O, en dat je Belg ben maakt geen verschil! :)

King1987 15-12-08 08:26

Jij haalt 2 dingen door elkaar.
Wat jij moet doen: Zorg dat in iTunes de orginele FW erop komt. (gewoon op herstellen drukken)

Wanneer dit is gebeurd, quickpwn opstarten en de orginele fw selecteren (naar toe browsen) en lekker quickpwn zijn werk laten doen volgens de quide die je zelf aangaf. Kan niet misgaan. (dus heel het shift herstel gedoe vergeten)

Trouwens, jou iPhone is simlock vrij, dus je hebt nergens last van!!

Succes :D

scheersje 15-12-08 10:15

Echt waar bedankt King! Het is nu eindelijk gelukt, je hebt geen idee hoe gelukkig ik nu ben.:D

Maar, ik heb nog één vraag: Als er nu een nieuwe firmware is en ik update het naar 2.3 bv. via iTunes moet ik dan een andere QuickPwn installeren en opnieuw hetzelfde doen?:confused:

King1987 15-12-08 10:27

Dat weet nog niemand ;) (maar het zal indd een andere quickpwn worden)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:37.