//

Tijdens Quickpwn laadt hij niet meer

Tijdens Quickpwn laadt hij niet meer discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik op browse heb gelikt en het juiste bestand (10x gecheckt) heb aangeklikt, laadt hij enkele seconden en dan gebeurt er niets, blijft hij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-01-09, 23:18
dav0rr dav0rr is offline
• iOS 9.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 4
Standaard Tijdens Quickpwn laadt hij niet meer

als ik op browse heb gelikt en het juiste bestand (10x gecheckt) heb aangeklikt, laadt hij enkele seconden en dan gebeurt er niets, blijft hij stil staan.
het 'laden balkje is maar voor ongeveer 20 procent groen' en loopt niet door.
dat was vannacht
vanmiddag uit school stuur ik sms en pleeg een belletje en druk me iphone uit.
ik stap in de bus en probeer hem aan te drukken, geen beeld. ik word gebeld, wel weer beeld. ik hang op = beeld weg. thuis doe ik stroom erop, beeld zodra die eraf ging = beeld weg. heb hem hersteld via itunes en dat was gewoon weer oké ( wil nog wel de oorzaak weten, misschien dat het met quickpwn te maken heeft? )
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone maakt geen contact meer met pc via usb en laadt ook niet meer op. grungie iPhone algemeen 19 04-11-11 02:48
HELP, iPhone laadt niet meer op! Erdg iPhone algemeen 5 11-02-11 12:07
Laadt niet meer op Kermi iPhone algemeen 3 31-12-09 10:26
iPhone laadt niet meer op, geen recovery of DFU mode meer mogelijk SoundForge iPhone algemeen 7 05-11-08 23:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:23.