Welke spelletjes kan je spelen met 2 personen??? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot dusver heb ik enkel TIC TAC TOE gevonden, en ja schaken, maar zou graag meer spelletjes hebben die ik dus met vriendin kan spelen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke spelletjes kan je spelen met 2 personen???
Tot dusver heb ik enkel TIC TAC TOE gevonden, en ja schaken, maar zou graag meer spelletjes hebben die ik dus met vriendin kan spelen als we lekker knus in de zetel liggen. Dus als jullie nog een paar leuke games weten, gelieve ze hier effe op te noemen.
Hartelijk dank, Antiparadox |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Monopoly Lux Deluxe (Risk) DUS NIET DE GRATIS VERSIE Dots Free Dat zijn de spellen die ik heb.
|
|||
|
|||
Thnx, heb monopoly en dots geinstalleerd
|
|
|||
|
|||
Mancala is ook een leuk spel. Mancala FS5 (gratis maar wel met reclame), ik heb ook Fourfree (vier op een rij). En dat was het eigenlijk al wel weer
|
|
||||
|
||||
FS5 Hockey
Touch4 TicTacTouch Checkers iShoot lite reMovem free PaperFootball (BubbleWrap) En dat allemaal gratis! Hopelijk heb je er wat aan! Wouter |
|
|||
|
|||
yep, die 4 in a row had ik over het hoofd gezien, die heb ik genomen, en die ishootlite is ook lache geblazen, thnx voor de leuke tips
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na het synchroniseren kan ik de spelletjes niet meer spelen | lunasol | iTunes | 7 | 21-08-09 13:31 |
Ik kan SimCity niet spelen dankzij deathstrip... | Oohway | iPhone algemeen | 3 | 04-01-09 13:11 |
Welke spelletjes ? | Frozenflam | Jailbreak apps en thema's | 56 | 21-11-08 12:26 |
|
|