//

Wél herstellen, NIET door Jailbreakapp. herkend!

Wél herstellen, NIET door Jailbreakapp. herkend! discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nadat mijn oude iPhone op genadeloze wijze haar beeldscherm + touchscreen kwijtraakte door een salto achterwaarts op de grond... Heb ik een nieuwe. Was al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-01-09, 17:08
Riannecuppen Riannecuppen is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard Wél herstellen, NIET door Jailbreakapp. herkend!

Nadat mijn oude iPhone op genadeloze wijze haar beeldscherm + touchscreen kwijtraakte door een salto achterwaarts op de grond... Heb ik een nieuwe. Was al gebruikt, stond veel te veel op dus ik besloot een "Total erase" te doen. Daarna liep 'ie vast.


Nu wel kunnen herstellen (uitzetten, Home-button vasthouden, weer in pluggen in iTunes en toen werd de iPhone herkend.

Nu staat 'ie dus in fabrieksinstellingen.

Maarrrr welk programma ik ook gebruik, jailbreakapps herkennen de phone niet! Wat te doen? Heeft iemand een suggestie?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-01-09, 17:15
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Firmware updaten?
  #3  
Oud 18-01-09, 17:21
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Neem aan er voor zorgen dat je naar een DFU/Restore moment komt en dan updaten en restoren vanuit Itunes... Daarna met Quickpwn jailbreaken.
  #4  
Oud 18-01-09, 17:24
Riannecuppen Riannecuppen is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Hi allebei,

- Als iPhone hersteld is (met m'n SIM erin, anders doet ie helemaal niets meer), dan komt ie in "Verbind met iTunes" te staan, dus het stekkertje en CD'tje. Dus ik kan niks. Ook geen firmware uploaden! (tenzij er een andere manier is????)

- DFU modus werkt niet. Ik had het al geprobeerd met Quick PWN, maar daar loopt ie ook vast op de DFU modus....


Moet je bij Jailbreaken trouwen het kaartje van AT&T erin hebben zitten? want dan weet ik al wat het probleem is..... Dat zou heel heel heel blond zijn natuurlijk. Graag je reactie!

Laatst gewijzigd door King1987; 18-01-09 om 17:36. Reden: Edit knop gebruiken aub
  #5  
Oud 18-01-09, 17:59
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riannecuppen Bekijk bericht
Hi allebei,

- Als iPhone hersteld is (met m'n SIM erin, anders doet ie helemaal niets meer), dan komt ie in "Verbind met iTunes" te staan, dus het stekkertje en CD'tje. Dus ik kan niks. Ook geen firmware uploaden! (tenzij er een andere manier is????)

- DFU modus werkt niet. Ik had het al geprobeerd met Quick PWN, maar daar loopt ie ook vast op de DFU modus....


Moet je bij Jailbreaken trouwen het kaartje van AT&T erin hebben zitten? want dan weet ik al wat het probleem is..... Dat zou heel heel heel blond zijn natuurlijk. Graag je reactie!
DFU modus werkt altijd. Het is alleen soms moeilijk om hem in DFU mode te krijgen, maar het lukt altijd. Dan kun je restoren naar 2.2 en quickpwn gebruiken om hem te activeren en unlocken.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #6  
Oud 18-01-09, 21:38
Riannecuppen Riannecuppen is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Hi,

Toch doet 'ie vreemd.

Stap 1: Ik herstel de iPhone via iTunes.
Stap 2: Ik probeer te jailbreaken via Ziphone. Dat werkt niet (hij vind de telefoon niet!) en daarna nog een poging met Quick PWN, die doet het ook niet (daar gaat het fout bij HOME/OFF button daarna alleen HOME ingetoetst houden.

Moet ik blijven volhouden? Of resetten met een orginele kaart erin? Ik begrijp het niet!
  #7  
Oud 19-01-09, 18:45
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Oke... even terug naar de basis denk ik. Herstellen via Itunes en updaten naar de laatste versie. Dan komt je toestel op 2.2 te staan en moet je nog unlocken met Quickpwn (je kunt nu alleen emergency calls maken). Je kunt je Sim overigens gewoon laten zitten.

Ga dan op zoek naar Quickpwn22 en zoek ook BL-39 en BL-46 (die heeft quickpwn nodig). Daarna dus Quickpwn starten en die zoekt je foon en dan laat hij zien wat je moet doen.
  #8  
Oud 20-01-09, 23:20
Riannecuppen Riannecuppen is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Hi Questor,

Nu geeft hij bij Quickpwn aan dat ik niet de juiste firmware heb?

iTunes geeft aan:
"Alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren. Plaats alstublieft de SIM-kaart die bij uw iPhone werd geleverd of ga naar een bevoegde leverancier voor een vervangende SIM-kaart."
Na ongeveer twee minuten word de iPhone genadeloos uit de iTunes geflikkerd...

Wat moet ik doen....????????

QuickPWN22 inmiddels wel gevonden, maar moet toch echt eerst de QuickPWN uitvoeren....
  #9  
Oud 22-01-09, 23:21
Questor Questor is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 95
Standaard

Ik snap het niet zo goed wat je doet... Quickpwn22 is quickpwn... en je zit dus duidelijk nu op de meest recente versie (2.2) van de iphone firmware... als je quickpwn22 hebt en die gebruikt zal hij de software 2.2 vinden in je itunes download map... en dan komt de vraag voor bl-39 en bl-46... Perfect dus.

Dus nogmaals Quickpwn22 zorgt voor het unlocken van je foon...
  #10  
Oud 25-01-09, 16:37
Riannecuppen Riannecuppen is offline
• iOS 1.1.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 7
Standaard

Okee.

Via Pwnage Tool firmware gemaakt. Dat is allemaal gelukt. Nu via iTunes herstellen met de package, dan geeft ie foutmelding (21) aan. iPhone kan niet hersteld worden. Ik heb dit al een paar keer geprobeerd, maar zonder resultaat.

Ik begrijp t niet meer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone gaat niet aan (wel herkend in iTunes) griffinmanno iTunes 5 24-12-12 19:52
Foto's wel herkend in itunes, maar niet op Iphone Wouterneo iTunes 2 04-08-10 14:09
De iphone word niet meer herkend door de computer maar laadt wel op !!! druppers iPhone algemeen 9 04-06-10 17:13
Windows: itunes herkend de ene iphone wel en de ander niet watses iTunes 1 03-06-10 14:09
Windows: Na Herstellen blijft de Iphone in Restore Mode en Itunes herkend hem niet Conker iTunes 1 12-10-08 06:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:41.