//

witte scherm en reageert op niks

witte scherm en reageert op niks discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Leden, ik heb begin december een iphone gekocht en gejailbreaked.. nou was er niks aan de hand totdat hij een 2 keer vastliep en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-01-09, 01:18
latormenta latormenta is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 1
Exclamation witte scherm en reageert op niks

Beste Leden,

ik heb begin december een iphone gekocht en gejailbreaked..
nou was er niks aan de hand totdat hij een 2 keer vastliep en er kwam een "sad face" elke keer..
ik had er niks aangedaan in de hoop dat het stopte..
nu is het zo dat hij vastloopt er komt een witte scherm en daarna wordt het zwart.. pas na ongv 10 uur geeft hij weer iets weer, maar daarna zelfde verhaal..
ik het het al meer dan 6 keer gereset, hersteld maar het werkt allemaal niet.
verschillende fora's gelezen maar niks helpt:S
begin aardig wanhopig te worden!! kan iemand mij helpen

bij voorbaat dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-01-09, 03:04
magyco magyco is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 21
Standaard

is er echt niemand die dit probleem kan verhelpen?
  #3  
Oud 24-01-09, 08:27
Gekko Gekko is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Delft
Berichten: 175
Standaard

Heb je hem al een keer geprobeerd te Herstellen??
Gewoon koppelen aan je iTunes.
Wat gebeurt er uberhaupt als je je iPhone koppelt aan je computer??
Gebeurt er dan wat of helemaal niks?
__________________
Verwar de mening van de meerderheid niet met die van de waarheid.
  #4  
Oud 25-01-09, 15:12
magyco magyco is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 21
Standaard

Ik heb het al hersteld, meerdere malen zelfs, op gegeven moment doet ie het gewoon, maar als ik een applicatie, zoals een spelletje ofzo start, nadat ik de applicatie afsluit en de telefoon op standby zet, daarna krijg ik het niet meer aan de praat, dan blijft het echt uren zonder dat ik het aan kan zetten. het enige wat ik soms zie is een witte scherm die niet eens 1 seconde aan blijft en alles wordt weer zwart. Eigenlijk kan ik nu niks meer met mijn iPhone.

als ik het koppel aan mijn pc (geen Mac) dan wordt ie wel herkend, maar heel erg raar, want ik krijg om de aantal minuten de melding van mijn computer dat hij aangesloten is, dus het is alsof hij vanzelf aan en uit gaat en daarin blijft haken.
ik weet nu niet meer wat ik moet doen. het enige wat ik van plan ben om het terug te sturen voor reparatie, maar ik ben bang dat ze erachter komen dat er een jailbreak is gedaan. hij is nu wel volledig hersteld, kunnen ze dan nog erachter komen dat ik het ooit het gejailbreakt?

alvast bedankt.
  #5  
Oud 29-01-09, 19:21
Antiparadox Antiparadox is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 21
Standaard

Dit is een vaak voorkomend probleem en ik had dit eergister ook, mijn iphone was aan het rechargen aan mijn PC via USB en ineens liep ik naar mijn PC en zag ik dat ik enkel een puur wit scherm had, niks werktte nog, de uitknop inhouden deed niks, de home knop werkte niet, afkoppelen en opnieuw aan itunes hangen in de hoop dat ie ging reageren deed ook niets.

Dit is echter simpel op te lossen, je moet gewoon een paar keer(bij mij deed ie het na 4x), tegelijk de home en uitknop voor ettelijke seconden inhouden(10-20sec), en dit blijven doen, na een tijdje zie je gewoon het apple logo dat ie aan het afsluiten is. Blijf dit gewoon doen en na een tijdje werkt alles weer perfect, ik heb dit daarna niet meer aan de hand gehad.

Hier nog een link met wat extra info,

http://banagale.com/iphone-white-scr...te-problem.htm

groetjes,

Antiparadox

Laatst gewijzigd door Antiparadox; 29-01-09 om 19:31.
  #6  
Oud 30-01-09, 09:40
magyco magyco is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 21
Standaard

bedankt voor je hulp, ik ga het vanmiddag uitproberen en laat weten als het heeft geholpen of niet.
  #7  
Oud 11-03-09, 00:32
saver1982 saver1982 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 36
Standaard

Ik heb nu een bijna zelfde probleem, mijn iphone staat helemaal op een witte scherm. Ik hoor wel het ontgrendel geluid, maar het is alleen een witte scherm. Ik probeer het te herstellen via itunes, maar geeft een foutmelding aan. er staat dat er een onbekende fout is opgetreden met (-19). wat betekend die -19 tussen haaktjes. Heel vreemd is hij nou kapot of niet. Kan iemand mij hierover informeren. Ik het het ook een paar 20/30 x een reboot gegeven, maar het blijft op een witte scherm.

tot horens,
  #8  
Oud 11-03-09, 00:47
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door saver1982 Bekijk bericht
Ik heb nu een bijna zelfde probleem, mijn iphone staat helemaal op een witte scherm. Ik hoor wel het ontgrendel geluid, maar het is alleen een witte scherm. Ik probeer het te herstellen via itunes, maar geeft een foutmelding aan. er staat dat er een onbekende fout is opgetreden met (-19). wat betekend die -19 tussen haaktjes. Heel vreemd is hij nou kapot of niet. Kan iemand mij hierover informeren. Ik het het ook een paar 20/30 x een reboot gegeven, maar het blijft op een witte scherm.

tot horens,
Heb je al geprobeerd hem in dfu te zetten en dan te herstellen?
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #9  
Oud 11-03-09, 11:16
saver1982 saver1982 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 36
Standaard

Nou dat is een goede vraag. Wat houd dfu dan in? Ik heb geen flauw idee.

Ik heb het geprobeerd om het in dfu te zetten. Het is me gelukt op itunes, maar itunes geeft een foutmelding en zegt dat het nog in te herstellen mode staat, maar hij hersteld ook helemaal niet.

Laatst gewijzigd door King1987; 11-03-09 om 14:44. Reden: Edit knop gebruiken aub
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Scherm reageert af en toe niet giel_k iPad algemeen 3 10-05-10 18:08
scherm reageert niet bakvis iPhone algemeen 8 12-10-09 18:40
Iphone scherm zwart en reageert op niks. Gabriel Antonyo iPhone algemeen 13 08-08-09 22:41
Iphone vastgelopen en reageert op niks meer spiepin iPhone algemeen 3 25-08-08 18:45
iPhone witte strepen in opstart scherm, defect kan niet scrollen niks werkt!!?? iMario Unlock [archief] 1 20-04-08 02:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:19.