//

Fout bij jailbreaken met Quickpwn

Fout bij jailbreaken met Quickpwn discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik probeer net mijn Ipod Touch (of het nu een Ipod touch of Iphone is maakt denk ik niet zo gek veel uit hierbij) ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-01-09, 14:57
basovich basovich is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 11
Standaard Fout bij jailbreaken met Quickpwn

Hallo,

Ik probeer net mijn Ipod Touch (of het nu een Ipod touch of Iphone is maakt denk ik niet zo gek veel uit hierbij) te jailbreaken en bij de laatste stap (hold home button for 30 sec) komt er een melding in de laatste seconden te staan:




Er is niets met mijn USB kabeltje aan de hand want mijn ipod is nog steeds aangsloten op mijn computer en kan nog steeds synchroniseren e.d. De home-button had ik ook gewoon ingehouden maar heb het al zo'n 3 á 4 keer geprobeerd en telkens komt die melding in de laatste seconden.. Iemand die mij kan helpen hierbij?

Alvast bedankt!

Laatst gewijzigd door basovich; 24-01-09 om 15:02.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-01-09, 15:07
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Heb je je wel eerst verdiept in het jailbreaken van een Touch Ik zou zeggen, lees eerst even wat berichten hier op het forum en gebruik de zoek optie. Daarnaast staat hier meer info over de toekomstige jailbreak van een Touch
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #3  
Oud 24-01-09, 15:16
basovich basovich is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 11
Standaard

ik heb gewoon een 1G Ipod touch 16 Gig die gejailbreakt kan worden. als ik de foutmelding op google in type kom ik veel hits tegen dus er zijn wel meer mensen met dit probleem, alleen moet ik echt 100en reacties gaan doorspitten voordat ik het heb gevonden..


Dit heb ik wel gevonden maar kom er niet echt ver mee omdat het om een iphone gaat
Citaat:
andy 10.22.08 at 3:10 am
Simon, I get an error message at 11 seconds remaining while hilding the home key (after 19 of the 30 seconds) saying “Your device has connected in the wrong mode. This can be caused by incorrect following of the instructions or a fauly USB connection. Please try again.” I dont think I am doing anything wrong and am my USB connection seems to be working well. Any ideas?


Simon Ng 10.22.08 at 8:00 am
Andy, are your iPhone connected through docking or just USB cable? From what I tried, it’s better to bypass the docking.

Laatst gewijzigd door basovich; 24-01-09 om 15:19.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: fout bij jailbreak dennyo Jailbreak 2 08-10-09 12:04
Probleem bij QuickPwn 2.2.5 Jeffius Archief 1 15-04-09 21:20
Error bij opstarten Quickpwn unlocken 2.2.1 dcschurink Archief 1 05-04-09 19:37
Fout bij jailbreaken en nu doet hij niks! colin_kuijntjes Unlock [archief] 9 04-06-08 00:53
Hulp nodig bij een fout met back-up foto's strasser Jailbreak apps en thema's 1 09-05-08 15:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:38.