//

probleem door jailbreak misschien?

probleem door jailbreak misschien? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een tijdje terug mijn iphone 3G gejailbreakt met quikpwn. hij heeft een tijdje goed gegaan maar gisteren avond had in ineens problemen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-01-09, 18:05
trist trist is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard probleem door jailbreak misschien?

hallo, ik heb een tijdje terug mijn iphone 3G gejailbreakt met quikpwn.
hij heeft een tijdje goed gegaan maar gisteren avond had in ineens problemen. hij bleef steeds vastlopen. ook na hem 2/3 keer opnieuw hebben opgestart.
toen merkte ik dat ineens mijn scherm niks meer deed. maar de iphone werkte nog. want ik kreeg nog berichten en deze morgen liep de wekker ook af. dus mijn iphone werkt nog.

vandaag dacht ik dus mijn iphone proberen te herstellen na de orginele firmware om te zien of hij dan wel werkte. Dus ik steek de iphone in en itunes herkent hem natuurlijk. ik klik dus op herstel en hoop op het beste.

ineens vreugde! mijn scherm gaf me een vertrouwd apple logo. Maar de vreugde duurde niet zo heel lang. hij is nu al mss 3uur bezig met "iphone software controleren). nu is het probleem wat moet ik nu doen? ik durf hem niet te laten stoppen (mss doe ik iets verkeerd dan).

ik hoop dat iemand mss een idee heeft wat ik zou kunnen doen? alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-01-09, 19:32
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Bizar verhaal.
Ik zou em ff een hard restore geven, als dat het probleem niet oplost terug naar de winkel

Google ff naar "DFU restore", dan kom je er wel.
  #3  
Oud 28-01-09, 19:40
trist trist is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard

op het moment hang hij vast met een screen zoals deze Hier alleen een balkje erbij dat hij iets laad (deze is al lang vol).
zou ik hem kunnen ontkoppelen zo? want op het moment blijft hij dus nog steed in itunes zeggen iphone software controleren.

dus ik kan hem gewoon loskoppelen en dan via een dfu restore proberen te maken?

Laatst gewijzigd door trist; 28-01-09 om 19:43.
  #4  
Oud 28-01-09, 20:03
Scoes Scoes is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 290
Standaard

Is wel wat ik zou doen. Een update duurt normaal nog geen 10 min.
DFU restore zou altijd moeten werken, tenzij je hardware defect is, maar daar ga ik zeker niet vanuit.
  #5  
Oud 28-01-09, 22:03
trist trist is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 4
Standaard

bedankt scoes, na een paar pogingen in dfu. ging moeilijk omda het scherm niet meewerkte (bleef zwart) is het gelukt! hij werkt weer. bedankt voor de hulp
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Slecht bereik misschien oplossing. wimpie85 Odido (T-Mobile) 6 10-07-11 10:33
iPhone: Misschien een Jailbreak Iphone 4 DennisVera Jailbreak 1 07-10-10 18:22
iPod touch: Jailbreak via backup misschien mogelijk?? Aitvaras Jailbreak 3 01-10-10 13:37
Windows: misschien een domme vraag.. saltmu Desktop-applicaties 1 30-11-07 22:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:01.