iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/29450-3g-quickpwn-2-2-5-voor-fw-2-2-1-verzameltopic-osx.html)

Destiny 31-01-09 01:23

[3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX)
 
Plaats hier al je vragen betreffende Quickpwn 2.2.5 van het iPhone Dev Team. Deze Quickpwn versie is geschikt voor iPhone firmware 2.2.1. Post hier vragen betreffende de Mac OSX versie van Quickpwn 2.2.5 gebruikend met een iPhone 3G

shapezzz 31-01-09 12:39

Net 4 iPhones gedaan allemaal zonder problemen, bedankt weer ;)

Drumcafe 31-01-09 12:51

Na een dag van de jailbreak genoten te hebben, doet de telefoon het niet meer, na 2 seconden vloept hij terug naar het beinscherm.

Wie kan mij helpen?

Vassili 02-02-09 20:10

Ben nu ook bezig maar t duurt wel erg lang het opstarten en hij trilt om de 5 minuten :(

PearLRoX 03-02-09 21:09

euhm heb hier een iphone 3g met deze tool naar 2.2.1 gegaan en yellowsn0w erop maar heb geen ontvangst !?

hiervoor had de eigenaar van de iphone perongeluk naar 2.2.1 gegaan van appel ..

grtz

Michael 03-02-09 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PearLRoX (Bericht 252539)
euhm heb hier een iphone 3g met deze tool naar 2.2.1 gegaan en yellowsn0w erop maar heb geen ontvangst !?

hiervoor had de eigenaar van de iphone perongeluk naar 2.2.1 gegaan van appel ..

grtz

Dan zal hij/zij moeten wachten tot er een yellowsn0w komt voor de nieuwe baseband, want die is vernieuwd met de update naar 2.2.1

PearLRoX 03-02-09 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael (Bericht 252543)
Dan zal hij/zij moeten wachten tot er een yellowsn0w komt voor de nieuwe baseband, want die is vernieuwd met de update naar 2.2.1

aha .. ok dankje voort snelle antwoord ! dan wacht ik zelf ook nog ff met updaten.

greetz

iScorpio 03-02-09 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PearLRoX (Bericht 252539)
euhm heb hier een iphone 3g met deze tool naar 2.2.1 gegaan en yellowsn0w erop maar heb geen ontvangst !?

hiervoor had de eigenaar van de iphone perongeluk naar 2.2.1 gegaan van appel ..

grtz

Dit is nu al zo vaak hier op het forum aan bod gekomen. Ik wil je toch dringend vragen de zoekoptie te gebruiken.....

Yellowsn0w werkt nog niet onder de nieuwe firmware 2.2.1 met de nieuwe baseband.

Mensen, graag in het vervolg eerst even op onderzoek uit gaan en de zoekoptie gebruiken alvorens hier een vraag te stellen. Echt, bijna alles is al te vinden.

Edit: Michael was me voor ;) Maar dat neemt de opmerking over de zoekoptie niet weg!

PearLRoX 03-02-09 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 252548)
Dit is nu al zo vaak hier op het forum aan bod gekomen. Ik wil je toch dringend vragen de zoekoptie te gebruiken.....

Yellowsn0w werkt nog niet onder de nieuwe firmware 2.2.1

Mensen, graag in het vervolg eerst even op onderzoek uit gaan en de zoekoptie gebruiken alvorens hier een vraag te stellen. Echt, bijna alles is al te vinden.

Edit: Michael was me voor ;) Maar dat neemt de opmerking over de zoekoptie niet weg!

hmz sorry .. zit hier al een tijdje op ze maar wist dit ff niet echt meer .. na een tijdje raak ik zot gezocht ! hehe :p mijn excuzes voor de zoveelste vraag die hier gevraagd word ^^

davedelpiero 03-02-09 22:35

Iphone 3G 8GB met nieuwste firmware 2.2.1 geupload via itunes.
Ik wil iphone jailbreaken met Quickpwn en ik selecteer via de browser dezelfde file die ik heb opgeupload maar ik krijg steeds de foutmelding "firmware error string".
Wat doe ik fout?Moet de iphone volledig afstaan?Of in recovery mode?

iScorpio 03-02-09 22:37

probeer anders eens de firmware te downloaden uit onze WiKi onder Firmware. Daarna in iTunes met Shift+Herstellen (shift toets ingedrukt houden en dan klikken op Herstellen) terug zetten op je iPhone.

donny88 05-02-09 00:54

ik vind de handleiding voor 2.2.1 nergens ?

adempinar 05-02-09 19:27

Ik heb hier een Iphone 3g van Tmobile.. en ik had geupdate naar 2.2.1( ik weet stom) Maar nu gebruik ik T-Mobile.
Kan ik wel me iphone jailbreaken?
ik wil cydia erop zetten.
Kan ik dat wel doen?

xan 07-02-09 09:37

hallo, ik probeer de jailbreak, op de log staat dat hij succesvol is maar duurt eeuwig voor dat er iets gebuurt dat cirkeltje blijft maar draaien reeds al 30 min. wat die ik mis

shimai 07-02-09 10:50

Hier hetzelfde heeft heel de nacht gedraaid, echt waardeloze handleidingen hoor!
Firmware terugzetten middels osx lukt ook niet ziet gewoon geen firmware staan die je aan kunt vinken.
Heb gewoon een Nederlandse (T-mobile) 3g met 2.2.1 (5h11) erop maar jailbreaken lukt niet en lege frimware erop zetten ook niet!
Waar vind ik een fatsoenlijke handleiding?

Gilliam 07-02-09 12:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shimai (Bericht 253892)
Hier hetzelfde heeft heel de nacht gedraaid, echt waardeloze handleidingen hoor!
Firmware terugzetten middels osx lukt ook niet ziet gewoon geen firmware staan die je aan kunt vinken.
Heb gewoon een Nederlandse (T-mobile) 3g met 2.2.1 (5h11) erop maar jailbreaken lukt niet en lege frimware erop zetten ook niet!
Waar vind ik een fatsoenlijke handleiding?

Handleiding is overbodig? Je zet de iPhone in Restore/DFU mode en alt-herstelt hem gewoon met de Custom firmware...

shimai 07-02-09 12:38

die pakt hij dus niet in de firmware map staan allerlei bestanden, welke moet ik dan aanklikken? want naar mijn idee doe ik alles toch gewoon goed.
Ben eens wat uitgebreider voor een newbie!

Michael 07-02-09 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shimai (Bericht 253928)
die pakt hij dus niet in de firmware map staan allerlei bestanden, welke moet ik dan aanklikken? want naar mijn idee doe ik alles toch gewoon goed.
Ben eens wat uitgebreider voor een newbie!

Michien nog eens downloaden en automatisch uitpakken in safari uitzetten.

xan 07-02-09 17:51

het lukt niet de jailbreak uit voeren. dat cirkeltje blijft maar draaien

robwc 08-02-09 00:48

jailbreaken
 
HELP! hem m'n iphone 3g fw2.2.1 al 5 keer gejailbreakt met quickpwn 2.2.5 macosx, maar hij blijft maar rebooten, itunes pikt m'n ook niet op, dus herstellen naar fabrieksinstellingen gaat ook niet, kan iemand mij helpen?
edit: hij is weer hersteld, home-sleep/wake 30 sec drukken, 2 keer opstarten, helaas geen jailbreak!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:41.