iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/29451-3g-quickpwn-2-2-5-voor-fw-2-2-1-verzameltopic-windows.html)

iScorpio 01-02-09 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 251348)
Voor zover mij bekend is blijft bij een re-jailbreak op een al reeds jailbreaked toestel alles behouden. Anyway wat je van zin bent te doen heeft weinig nut vrees ik, zo ga je het alleen nog 'erger' maken aangezien dan je beide hexstrings gaat jailbreaken. Ik wil je alleen maar waarschuwen, wat we met die vorige quickpwn gedaan hebben was niet al te slim, das me nu wel duidelijk geworden na een 2u 'zoek de verschillen' te hebben onderzocht.

Op jou aanraden nu bezig de 2.2.1 fw terug te zetten en daarna met de echte Quickpwn 2.2.5-2 te jailbreaken. Heb ik weer even wat te doen :)

Undertaxxx 01-02-09 14:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft (Bericht 251408)
Op jou aanraden nu bezig de 2.2.1 fw terug te zetten en daarna met de echte Quickpwn 2.2.5-2 te jailbreaken. Heb ik weer even wat te doen :)

En alles goed gegaan, is een goed idee even alles opnieuw te doen ;). Volgende keer bij een Firmware Update wacht ik wel enkele dagen op de officiële tool van dev-team, een paar dagen zonder jailbreak is het einde van de wereld niet.

treewhisperer 01-02-09 15:24

Ik heb mijn iphone nu 2maanden en had hem meteen de eerste week gejailbreaked, ik heb hem ondertussen dus volgeplempt met Cydia en Installer apps. En ben daar hééél erg gelukkig mee. :)

Als ik het goed begrijp kan ik nu dus om de nieuwe Apple Iphone update te installeren, mijn iphone beter laten restoren dus (un)jailbreaken. En dan opnieuw jailbreaken met de nieuwe QuickPwn. Maar dan raak ik wel al mijn apps, patches, plugins, ROM's kwijt, is er een manier om hier eerst een backup ofzo van te maken zodat die spullen gewoon direct weer terug staan? Of is dat lastig. Want alles opnieuw opzoeken en installeren is ook wel veel werk volgensmij,....

criminal 01-02-09 15:28

Ik heb mijn Iphone succesvol geupgrade naar 2.2.1, vervolgens succesvol gequickpwd, gesync met Itunes, cydia eropgezet, maar nu krijg ik met het synchroniseren met Itunes de volgende melding:
"De Iphone van [naam] kan niet worden gesynchroniseerd. Het vereiste bestand is beveiligd."

Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Bij voorbaat dank!

spf.iphone 02-02-09 22:34

Kan ik nu mijn iphone op exact dezelfde manier jailbreaken als QuickPwn 2.2 (alleen dan met 2.2.5..?) daar staat namelijk ergens een hele mooie tut voor op dit forum...

Michael 02-02-09 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door spf.iphone (Bericht 252110)
Kan ik nu mijn iphone op exact dezelfde manier jailbreaken als QuickPwn 2.2 (alleen dan met 2.2.5..?) daar staat namelijk ergens een hele mooie tut voor op dit forum...

Ja dat kan maar let wel op als je geen tmob iphone of simlock vrije iphone hebt dan raak je ook je unlock kwijt omdat yellowsn0w nog niet werkt voor fw 2.2.1

treewhisperer 02-02-09 23:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door treewhisperer (Bericht 251445)
Ik heb mijn iphone nu 2maanden en had hem meteen de eerste week gejailbreaked, ik heb hem ondertussen dus volgeplempt met Cydia en Installer apps. En ben daar hééél erg gelukkig mee. :)

Als ik het goed begrijp kan ik nu dus om de nieuwe Apple Iphone update te installeren, mijn iphone beter laten restoren dus (un)jailbreaken. En dan opnieuw jailbreaken met de nieuwe QuickPwn. Maar dan raak ik wel al mijn apps, patches, plugins, ROM's kwijt, is er een manier om hier eerst een backup ofzo van te maken zodat die spullen gewoon direct weer terug staan? Of is dat lastig. Want alles opnieuw opzoeken en installeren is ook wel veel werk volgensmij,....

wat is het advies?

Rob@wup 02-02-09 23:10

Ik had dus firmware 2.2.1, Wil ik hem gaan jailbreaken, blijft hij 45min vasthangen in dat scherm, ik hem dus ontkoppelt. Uitgezet en nu start hij dus niet meer op. Krijg dus de hele tijd een apple logo als ik hem aanzet, maar hij start niet meer door. Wie weet hoe ik het kan oplossen/zien of hij kapot is.:(:(

Destiny 02-02-09 23:15

In DFU mode zetten en restoren. Restore naar firmware 2.2 als je een "illegale" iPhone hebt via amerika etc. 2.2 staat in de wiki.
Restore naar firmware 2.2.1 als je een officiele iPhone 3G hebt via T-mobile, Belgie etc.

tbeumer@ 03-02-09 14:53

Waar kan ik deze downloaden als bestand??
Want de link in het artikel doet het al niet meer.
Wil dus geen torrent maar gewoon een bestand downloaden

Rob@wup 03-02-09 16:23

Hij werkt dus alweer, ik kwam terug van het werk, toen nog eens aangezet laten opstarten en deed hij het. Hij heeft dus totaal 4 uur of zo opgestart, beetje lang lijkt me.:p

Joery 03-02-09 18:48

Hey iedereen.

Zit sinds de aankoop van mij 3G Iphone vorige week, ook al de hele tijd te zoeken hoe het juist in zijn werk gaat om te jailbreaken. Heb al enorm veel verschillende sites gevonden en ook al heel wat voor- en tegenstanders. Mijn leeftijd lijkt het me echter niet meer toe te laten om alles zo maar te snappen :p
Ik heb dus een 3G uit de mobiwinkel sinds 28/01 en toen ik thuiskwam en deze activeerde met mijn proxi-sim, deed hij meteen de update naar de FW 2.2.1. Sindsdien heb ik de appstore al geplunderd en heel wat (gratis apps) gedownload.

Nu wil ik echter ook kunnen copy/pasten omdat ik dit veel gebruik in emails. Dit kan echter alleen maar via een programma dat je in Cydia kunt downen en installen. Om deze en andere handige programma's te kunnen gebruiken wil ik dus wel een jailbreak overwegen. Ik vind echter nergens een mooie nederlandse stap voor stap beschrijving. Ik had gehoopt dat het gewoon een prog was dat ik moest downen en dan draaien met mijn iphone geconnecteerd aan de usb. Maar dit blijkt zo niet te zijn. Wie helpt me een beetje op weg.

Alvast enorm bedankt!

Mvg,
Joery

Leonk 05-02-09 13:03

gisteren op mijn simlockrije iphone 3g (2.2.1) de 2.2.5 quickpwn uitgevoerd en alles ging prima zelfs alle apps en contacten e.d. zijn gewoon behouden.

Prima geregeld Dev team

Joery 05-02-09 13:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Leonk (Bericht 253213)
gisteren op mijn simlockrije iphone 3g (2.2.1) de 2.2.5 quickpwn uitgevoerd en alles ging prima zelfs alle apps en contacten e.d. zijn gewoon behouden.

Prima geregeld Dev team

Heb jij eerst iets gedaan via itunes of gewoon meteen de quickpwn uitgevoerd met de customFW die je haar kan downen?

Leonk 05-02-09 14:15

ik had van de week al geupdate naar 2.2.1. nu quickpwn gedraaid. in het 1e scherm de update die ik van de week via itunes had gedaan (2.2.1) aangegeven in het eerste scherm. Quickpwn begon meteen te jailbreaken en verder niets gedaan

krisco 05-02-09 15:39

Kan iemand mij vertellen waar ik Quickpwn 2.2.5 kan downloaden. Mijn Firmware is momenteel 2.2.1 (3G Origineel) en Quickpwn 2.2. werkt niet meer bij me.

Ik hoor het graag.

Leonk 05-02-09 16:43

PwnageTool 2.2.5 en QuickPwn 2.2.5 nu beschikbaar [Update] > Nieuws > iPhoneclub.nl

krisco 05-02-09 16:50

SUPER!!!

Kan ik ook weer verder :)

Joery 05-02-09 17:02

:mad:
Daarnet ff hard gestressed.
Was de tutorial in de wiki beginnen volgen om mijn 3G te jailbreaken. Eerst dus herstellen met die customFW en daar ging het al mis. Ik kreeg een melding dat de Iphone niet kon hersteld worden. 'k heb hem nu gelukkig wel kunnen herstellen met mijn eigen back-upfile. Alé, daar is hij mee bezig dus ik hoop dat het lukt.

dimiboy 05-02-09 18:24

3g werkt niet
 
Ik heb de tool gedraaid en ik heb terug netwerk zonder problemen, maar sedert dien heb ik geen 3G connectie meer. kan dit aan de jailbreak liggen, had al een simlokvrije iphone

groeten


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:24.