//

[3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows)

[3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg firmware error string wat is dit ik kan niet jailbreaken zelfs niet na een herstel operatie...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #381  
Oud 17-06-09, 03:44
nerd58 nerd58 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 27
Standaard

Ik krijg firmware error string wat is dit ik kan niet jailbreaken zelfs niet na een herstel operatie
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #382  
Oud 17-06-09, 07:49
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eirick Bekijk bericht
Mn iphone/quickpwn blijft hangen bij het volgende bericht:

'Wait for your iPhone to connect in Recovery Mode'

Wat te doen?
Vermoedelijk zal het wel werken met een oudere versie van iTunes of op een andere pc.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nerd58 Bekijk bericht
Ik krijg firmware error string wat is dit ik kan niet jailbreaken zelfs niet na een herstel operatie
Je hebt de verkeerde firmware klaar staan voor QuickPwn. Je hebt zo te zien een eerste generatie iPhone, dan moet je ook de bijbehorende firmware op je pc hebben. En uiteraard dezelfde versie qua volgorde (2.0, 2.0.x, 2.2, 2.2.1)
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #383  
Oud 17-06-09, 12:41
Eirick Eirick is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Vermoedelijk zal het wel werken met een oudere versie van iTunes of op een andere pc.
Ondertussen lukt het jailbreaken wel, maar ik heb geen bereik.
Ik heb het al opnieuw geprobeerd door mn PIN-code van de simkaart af te halen, maar nog geen resultaat.
  #384  
Oud 19-06-09, 00:21
DikkeWim DikkeWim is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 93
Standaard

Wacht gewoon even tot de nieuwe ultrasn0w uit is. Even geduld en het jailbreaken en unlocken gaat (hopelijk) eenvoudiger. Bovendien heb je dan alle nieuwe features van FW 3.0.
  #385  
Oud 06-07-09, 13:17
pieterwillems pieterwillems is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: belgie
Berichten: 573
Standaard

lukt het nu al met itunes 8.2??
  #386  
Oud 09-07-09, 22:04
janbandsma janbandsma is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 20
Standaard Trouble

Ik heb een probleem.
Heb een 3G 2.2.1 2.30.03 5H11

Heb eerst getracht om FW 3.0 geprobeerd te draaien. Aangezien dit niet werkt (waarschijnlijk ivm Baseband 2.30.03) Heb ik besloten om alles terug te zetten naar 2.2.1 zodat ik in iedergeval weer kan bellen.

Eerst de Iphone in de DFU mode gezet omdat ik van Itunes een melding kreeg dat ik een originele simkaart moest plaatsen. Toen met Shift + herstel het gedownloade Quickpwn 2.2.5 geprobeerd om de Iphone te herstellen. Na enkele minuten krijg ik een foutcode 1601. (heb al diverse USB poorten geprobeerd, vlgns forum). Nog een keer geprobeerd te herstellen maar niets werkt. Had al gelezen om gewoon door te gaan maar de Iphone gaat niet werken.

Is er iemand die mij een duidelijke uitleg kan geven wat en hoe ik e.e.a. moet doen. En voordat ik het verwijt krijg dat ik Wiki etc moet proberen. Ik ben al 3 avonden van 19:00 uur tot 23:00 uur aan het zoeken geweest maar ik zie door de forums de Iphones niet meer. Aljeblieft help.
Ik ben je eeuwig dankbaar.
  #387  
Oud 09-07-09, 22:06
janbandsma janbandsma is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 20
Standaard Aanvulling

Eventueel een duidelijke en uitvoerbare mogelijjkheden om de Iphone om te zetten naar een FW 3.0 is natuurlijk ook bijzonder welkom. Zie wel naar de Baseband 2.30.03 en 5H11

Thanks.
  #388  
Oud 09-07-09, 22:07
janbandsma janbandsma is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 20
Standaard Aanvulling 2

O ja ik krijg de Iphone nu ook niet meer uit de DFU mode.
  #389  
Oud 10-07-09, 08:34
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janbandsma Bekijk bericht
Ik heb een probleem.
Heb een 3G 2.2.1 2.30.03 5H11

Heb eerst getracht om FW 3.0 geprobeerd te draaien. Aangezien dit niet werkt (waarschijnlijk ivm Baseband 2.30.03) Heb ik besloten om alles terug te zetten naar 2.2.1 zodat ik in iedergeval weer kan bellen.

Eerst de Iphone in de DFU mode gezet omdat ik van Itunes een melding kreeg dat ik een originele simkaart moest plaatsen. Toen met Shift + herstel het gedownloade Quickpwn 2.2.5 geprobeerd om de Iphone te herstellen. Na enkele minuten krijg ik een foutcode 1601. (heb al diverse USB poorten geprobeerd, vlgns forum). Nog een keer geprobeerd te herstellen maar niets werkt. Had al gelezen om gewoon door te gaan maar de Iphone gaat niet werken.

Is er iemand die mij een duidelijke uitleg kan geven wat en hoe ik e.e.a. moet doen. En voordat ik het verwijt krijg dat ik Wiki etc moet proberen. Ik ben al 3 avonden van 19:00 uur tot 23:00 uur aan het zoeken geweest maar ik zie door de forums de Iphones niet meer. Aljeblieft help.
Ik ben je eeuwig dankbaar.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janbandsma Bekijk bericht
Eventueel een duidelijke en uitvoerbare mogelijjkheden om de Iphone om te zetten naar een FW 3.0 is natuurlijk ook bijzonder welkom. Zie wel naar de Baseband 2.30.03 en 5H11

Thanks.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door janbandsma Bekijk bericht
O ja ik krijg de Iphone nu ook niet meer uit de DFU mode.

Off-topic
Er staat een editknop bij je posts


Allereerst: de baseband is niet het probleem om te upgraden naar 3.0.

Probeer het nog eens door de officiële firmware er via iTunes op te zetten. Geen gedoe met shift/herstel, gewoon op herstellen klikken, je iPhone staat al in DFU, dus dat scheelt. Daarna evt. redsn0w draaien voor de jailbreak en ultrasn0w (installeren via Cydia) voor de unlock. Is echt heel simpel als je je maar houdt aan de voorgeschreven stappen die redsn0w zelf aangeeft.

Wil je echt terug naar 2.2.1, dan moet je even dit topic doorlezen ivm de 1600 error.

Je iPhone uit DFU halen doe je door de home- en de powerknop tegelijk ong. 15 seconden ingedrukt te houden. Even wachten en dan weer aanzetten.
  #390  
Oud 10-07-09, 12:30
janbandsma janbandsma is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 20
Standaard

Bedankt voor de snelle reactie. Ik hoef niet perse terug naar 2.2.1, Liever ga ik gewoon naar 3.0 ben ik namenlijk direct klaar. Begrijp ik het goed dat ik dmv redsn0w en de rest naar 3.0 ga of heb je dit geschreven voor de 2.2.1
Thanks
  #391  
Oud 10-07-09, 15:03
janbandsma janbandsma is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 20
Standaard

Nou...... ik heb eindelijk 3.0 op mijn Iphone. Ontzettend bedankt voor de hulp. Hulde.

Alleen het laatste wat ik moet doen is unlocken. Ik ben al zo´n 10 minuten in Cydia aan het zoeken maar kan daar nergens Ultrasn0w vinden.

Heb in het Jailbreaken wat gemist of doe ik wat fout. Ik heb e.e.a. even gecontroleerd op de diverse forums en in Wiki maar kan er niets over vinden. Ja dat je Ultrasn0w moet downloaden uit Cydia maar die staat er bij mij niet in.

Ik zal mijn profiel ook even aanpassen.

Alvast bedankt.


Sorry, wat te snel een bericht gestuurd. Ben er al achter. Toch niet lang genoeg gezocht.

Laatst gewijzigd door iScorpio; 10-07-09 om 15:31.
  #392  
Oud 16-07-09, 13:29
revl revl is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 19
Standaard

is het nog mogelijk om te downgraden van 2.30 ? naar 2.28 ?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: [3G] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) Michael Jailbreak 354 25-11-09 18:21
iPhone 3G: [1.0] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) Destiny Unlock 80 04-07-09 14:36
iPhone: [3G] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) ArB Jailbreak 203 18-04-09 20:17
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (Windows) ArB Unlock 50 07-02-09 18:45
iPhone 1e gen.: [1.0] Quickpwn 2.1 voor FW 2.1 - Verzameltopic (Windows) Michael Unlock 254 21-11-08 16:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:36.