iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: [3G] Quickpwn 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (Windows) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/29451-3g-quickpwn-2-2-5-voor-fw-2-2-1-verzameltopic-windows.html)

*geronimo* 12-02-09 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 256022)
Uit de wiki :)

Vriendelijk bedankt voor de Tips :) het is gelukt

Nu nog even afwachten dus wanneer ik hem unlocken kan is daar al wat meer over bekend

Of kan dat nog een poos duren

Tijn1 12-02-09 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door *geronimo* (Bericht 256056)
Vriendelijk bedankt voor de Tips :) het is gelukt

Nu nog even afwachten dus wanneer ik hem unlocken kan is daar al wat meer over bekend

Of kan dat nog een poos duren

hou het dev-team in de gaten en de frontpage waar alle nieuwtjes op komen!

nikki_ttb 12-02-09 16:39

Mag ik de moderators er even op attenderen dat de link in het volgende artikel niet meer te gebruiken is -Windows-?

PwnageTool 2.2.5 en QuickPwn 2.2.5 nu beschikbaar [Update] > Nieuws > iPhoneclub.nl

Bruikbare link:

http://quickpwn2-2-1.googlecode.com/...QuickPwn-225-2

Hopelijk hebben jullie er wat aan!

King1987 12-02-09 16:42

Goed dat je het meld Nikki, maar wij mod's kunnen alleen op het forum modereren. Dus misschien dat je dit even meld via de contact pagina van iPhoneclub.nl?

DikkeWim 13-02-09 11:01

Wat ik mis in de discussie hierboven is het feit dat diegenen die de iPhone unlocked hebben met een upgrade naar FW 2.2.1 met QuickPwn 2.2.5 hun unlock verliezen omdat Yellowsn0w deze baseband nog niet aan kan!

U is dus gewaarschuwd!

spf.iphone 13-02-09 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DikkeWim (Bericht 256323)
Wat ik mis in de discussie hierboven is het feit dat diegenen die de iPhone unlocked hebben met een upgrade naar FW 2.2.1 met QuickPwn 2.2.5 hun unlock verliezen omdat Yellowsn0w deze baseband nog niet aan kan!

U is dus gewaarschuwd!


Staat dus wel al in dit topic...

Maar voor somige is het handig dat het er twee keer in staat...:D

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nikki_ttb (Bericht 256130)
Mag ik de moderators er even op attenderen dat de link in het volgende artikel niet meer te gebruiken is -Windows-?

PwnageTool 2.2.5 en QuickPwn 2.2.5 nu beschikbaar [Update] > Nieuws > iPhoneclub.nl

Bruikbare link:

http://quickpwn2-2-1.googlecode.com/...QuickPwn-225-2

Hopelijk hebben jullie er wat aan!


Ik had dit al gedaan in dit topic... niemand leest meer tegenwoordig... je link doet het niet trouwens..!

de mijne nog wel...


:D

ALK 15-02-09 07:51

2x geprobeerd en niet gelukt...
 
Ik heb quickpwn 2.2.5 degownd en heb een 3G met FW 2.2.1. Probeer te jailbreaken, maar krijg 2x een foutmelding 1013 en daarna 13. (Heb niet opgelet wat wat was, maar denk dat iemand dat wel weet)

Wat doe ik fout?

purse-o-nality 16-02-09 07:18

Hallo peeps!

Eindelijk tijd genomen om te updaten naar 2.2.1 en profiel aan te passen. Alles is goed gegaan. Ik heb wel naar wat linkjes moeten zoeken tot ik de goeie had maar alles was echt goed uitgelegd. Good job ya'll :D
Ik heb alleen geen custom .ipsw kunnen gebruiken want dat pakte quickpwn een of ander manier niet.
Ik denk dat ik ook dan geen gebruik van Yellowsn0w kunnen maken toch?....

Iig bedankt voor alle moeite, antwoorden, handleidingen die jullie hebben gepost om het voor ons wat makkelijker te maken!!

iScorpio 16-02-09 07:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door purse-o-nality (Bericht 257212)
Ik denk dat ik ook dan geen gebruik van Yellowsn0w kunnen maken toch?....

Klopt helemaal.

purse-o-nality 16-02-09 07:33

jammer de bummer! ach... komt vast wel ooit weer iets voor :D

NMD 17-02-09 15:28

Na twee dagen lezen dan hier toch maar vragen.

Heb mijn 3G van 2.1 naar 2.2.1 custom geupdate via de shift-herstel procedure in iTunes. Helaas krijg ik QuickPWN niet aan het werk. Hij wil de custom FW file niet accepteren. Iemand nog een idee? Mijn baseband staat nu nog op de 2.1 versie. Kan het daar aan liggen? Zo ja, is er een 2.2.1 custom met baseband naar 2.30.0 of moet ik eerst een update naar 2.2 doen en vandaar naar 2.2.1 custom?

him 17-02-09 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door NMD (Bericht 257742)
Na twee dagen lezen dan hier toch maar vragen.

Heb mijn 3G van 2.1 naar 2.2.1 custom geupdate via de shift-herstel procedure in iTunes. Helaas krijg ik QuickPWN niet aan het werk. Hij wil de custom FW file niet accepteren. Iemand nog een idee? Mijn baseband staat nu nog op de 2.1 versie. Kan het daar aan liggen? Zo ja, is er een 2.2.1 custom met baseband naar 2.30.0 of moet ik eerst een update naar 2.2 doen en vandaar naar 2.2.1 custom?

Als je shift herstel gedaan hebt met custom ipsw is QuickPWN niet meer nodig, in de custom zit al jailbreak en (als het goed is) cydia en installer al included.

NMD 17-02-09 18:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door him (Bericht 257752)
Als je shift herstel gedaan hebt met custom ipsw is QuickPWN niet meer nodig, in de custom zit al jailbreak en (als het goed is) cydia en installer al included.

Dat idee had ik ook, maar krijg geen cydia apps geinstalleerd?

Update: Schiet mij maar in een boom. Reset van de iPhone en de cydia apps vliegen erop! Dank voor de reactie.

gondabouwman 19-02-09 16:09

Hallo,
Ik zie door de bomen het bos niet meer...Ik heb een nieuwe iphone 3G 8 gig bij de tmobile shop weg.Ik heb gisteren begrepen dat ik deze rustig kan updaten via itunes en dan jailbraken met quikpw.Maar met quikpw vraagt hij toch ook om een firmwire en bootloaders terwijl ik hem net heb geudate via ituens??Wat moet ik nu precies doen om mijn iphone te laten draaien op firmwire 2.2.1 en gejailbraked?

Al vast bedankt.

X-Tince 19-02-09 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gondabouwman (Bericht 258645)
Hallo,
Ik zie door de bomen het bos niet meer...Ik heb een nieuwe iphone 3G 8 gig bij de tmobile shop weg.Ik heb gisteren begrepen dat ik deze rustig kan updaten via itunes en dan jailbraken met quikpw.Maar met quikpw vraagt hij toch ook om een firmwire en bootloaders terwijl ik hem net heb geudate via ituens??Wat moet ik nu precies doen om mijn iphone te laten draaien op firmwire 2.2.1 en gejailbraked?

Al vast bedankt.

Volg deze tut gewoon en alles moet goed komen ;):

iClarified - iPhone - How to Jailbreak Your 2.x.x 3G iPhone Using QuickPwn (Windows)

p.s. Vergeet niet je profiel aan te passen ;).

gondabouwman 19-02-09 16:34

dankje wel voor je reactie!!
Maar daar word ook gevraagd om een customfirmwire.Waarom moest ik hem dan eerst updaten via itunes.Plus de customfirmwire heeft geen installer.En welke moet ik dan nemen de unlock of de not unlock versie??
Sorry voor de vragen misschien is het wel heel makkelijk maar ben bang dat ik hem sloop:-(...

al vast bedankt

King1987 19-02-09 16:34

@ Gondabouwman

Tip
lees eerst eens rond op het forum wat nu precies een custom FW is en wat jailbreaken inhoud. Verder, lees eerst een de werking van quickpwn (en dan maakt het niet uit of het nou voor FW 2.0 of 2.2 of 2.2.1 is) door. Dan weet je een beetje hoe het allemaal werkt. Dan hoef je ook niet direct vragen te stellen. Het is allemaal heel duidelijk uitgelegd ;)


gondabouwman 19-02-09 16:39

en dat is de firmwire die je hebt gedownload met itunes??

bedankt

King1987 19-02-09 16:41

Ja, dat klopt :) Gewoon de FW die iTunes heeft gedownload :D

gondabouwman 19-02-09 16:44

king1987 bedankt voor je hulp!!!ben al een tijdje hierzo aan het lezenmaar zag het gewoon niet meer.Maar je hebt me goed verder geholpen!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:22.