//

iphone activatie

iphone activatie discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Gister heb ik een Iphone gehaald bij de phonehouse in combinatie met een t-mobile abonnement die over 3 maanden pas ingaat. Tot die tijd ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-02-09, 13:05
Miguelb Miguelb is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 67
Standaard iphone activatie

Hee,
Gister heb ik een Iphone gehaald bij de phonehouse in combinatie met een t-mobile abonnement die over 3 maanden pas ingaat. Tot die tijd is het de bedoeling me tele2 abonnemt te gebruiken.

Heb me gesealde iphone uit de verpakking gehaald en opgestart. Deze kwam in een menu, waarbij die met itunes aangesloten moet worden en geactiveerd. Nu heb ik dus al op Iphoneclub gezocht na hoe ik dit probleem moest gaan oplossen. Maar wil dus me Iphone jailbreaken om hem vervolgens te unlocken. Met quickpwn is het me nog niet helemaal duidelijk bij welke stap ik dan moet beginnen, kan iemand me dit duidelijk maken?

Of is het verstandiger om hem eerst met een tmobile prepaid kaartje te activeren, en dan de stappenplan volgen om hem te jailbreaken en vervolgens te unlocken met dit prepaidkaartje en daarna me tele2kaartje (wel met pincode) in de Iphone te plaatsen?

MVG,
Miguel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-02-09, 20:12
Akatsuki_Assassin Akatsuki_Assassin is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 33
Standaard

Haha, ik heb precies zelfde gedaan, alleen had ik hem woensdag al. Ook bij phonehouse, 3 maanden etc.

Terug op jouw vraag, ik gebruik nu gewoon T-Mobile pre paid simkaartje en ben van plan om hem te jailbreaken. Ik denk dat je gewoon T-Mobile kaart (pre paid) erin moet doen en daarna pas jailbreaken.
  #3  
Oud 07-02-09, 20:23
Miguelb Miguelb is offline
• iOS 6.1.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 67
Standaard

haha, ja ik heb net een prepaid erin gegooid inderdaad.
Ik ga zo beginnen aan de yellowsn0w. Zal melden of het is gelukt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: activatie iphone 3g 3.1.2 / 3.1.3 wessel77 Jailbreak 0 01-08-10 20:37
iPhone activatie Chane iPhone algemeen 7 27-07-10 14:58
iPhone: Activatie iPhone Novarion Jailbreak 6 14-03-10 19:00
Iphone activatie itune Archief 1 26-06-09 16:03
iPhone Activatie leon Ontwikkelen voor iOS 1 05-07-08 21:43

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:45.