//

Gejailbreakde iPhone 3G 2.2.1 naar 2.1

Gejailbreakde iPhone 3G 2.2.1 naar 2.1 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik ben van plan morgen mijn iphone terug te gaan brengen naar de T-Mobile shop aangezien ik haarscheurtjes heb, maar nu heb ik een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-02-09, 23:20
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard Gejailbreakde iPhone 3G 2.2.1 naar 2.1

Hoi ik ben van plan morgen mijn iphone terug te gaan brengen naar de T-Mobile shop aangezien ik haarscheurtjes heb, maar nu heb ik een gejailbreakde iphone die ik natuurlijk niet zo af kan leveren bij de T-Mobile shop.

Op het moment staat firmware 2.2.1 op mijn iphone met de baseband van 2.2. Kan ik deze downgraden naar 2.2? Dus vanaf custom 2.2.1 naar official 2.2 zodat ze niet zien dat hij gejailbreaked was?

Hoor het graag.

Victor
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-02-09, 23:23
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Herstel gewoon?

Herstel gewoon naar standard firmware?

Laatst gewijzigd door Michael; 12-02-09 om 23:29. Reden: Volgende keer edit knop gebruiken
  #3  
Oud 12-02-09, 23:24
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

kan dat met een custom firmware gewoon naar 2.2 herstellen? Waar kan ik ff snel de 2.2 firmware update vinden?
  #4  
Oud 12-02-09, 23:28
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vsteegman Bekijk bericht
kan dat met een custom firmware gewoon naar 2.2 herstellen? Waar kan ik ff snel de 2.2 firmware update vinden?
In de wiki
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #5  
Oud 12-02-09, 23:29
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

Bedankt voor jullie antwoorden? Maar er gaat dus niets fout als ik vanaf Custom 2.2.1 naar 2.2 (origineel) herstel? Zeker via Shift-Restore?
  #6  
Oud 12-02-09, 23:31
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vsteegman Bekijk bericht
Bedankt voor jullie antwoorden? Maar er gaat dus niets fout als ik vanaf Custom 2.2.1 naar 2.2 (origineel) herstel? Zeker via Shift-Restore?
Nee dat gaat niet fout en inderdaad shift herstel
  #7  
Oud 12-02-09, 23:32
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

Oke maar ik heb geen origineel T-Mobile kaartje, denk je dat ze gaan zeuren bij de shop als er staat connect to itunes op het beeldscherm? En trouwens ik zie dat jij in Den Haag woont, ik was hem van plan daar in te wisselen. Weet jij waar ik dat het beste kan doen of heb jij geen problemen gehad met haarscheurtjes?
  #8  
Oud 12-02-09, 23:49
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vsteegman Bekijk bericht
Oke maar ik heb geen origineel T-Mobile kaartje, denk je dat ze gaan zeuren bij de shop als er staat connect to itunes op het beeldscherm? En trouwens ik zie dat jij in Den Haag woont, ik was hem van plan daar in te wisselen. Weet jij waar ik dat het beste kan doen of heb jij geen problemen gehad met haarscheurtjes?
Je kan gewoon naar de tmob shop in den haag gaan en nee ik heb geen last van haarscheurtjes. Dat je geen sim hebt is geen probleem Je zegt gewoon dat je moet bellen en de sim in een ander toestel heb t gestopt. En ze zullen echt niet je iPhone aan een PC hangen omdat het om haarscheurtjes gaat.
  #9  
Oud 12-02-09, 23:50
Vsteegman Vsteegman is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 156
Standaard

Bedankt voor je antwoorden. HEt is idd gelukt, staat weer 2.2 origineel op. Nu hopen dat ik een nieuwe iphone krijg xD
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPod touch: gejailbreakde Ipod 2g van 3.0 naar 4.1? blokzeil1 Jailbreak 1 05-12-10 20:28
Hoe met iPhone 4 van FW 4.0 naar FW 4.0.1 zonder naar 4.0.2 te gaan? Jensengels iPhone algemeen 7 17-08-10 17:39
Windows: Foto's van PC naar iPhone: naar camera roll ipv naar photo library? ICB iTunes 0 02-07-10 09:58
iPhone: Iphone 3G geupdate naar 4.0 official, hoe kom ik naar 4.0 custom? Tom11 Jailbreak 1 26-06-10 08:06
Gejailbreakde iPhone 1.1.2 herstellen. Kersentaart Unlock [archief] 3 02-02-08 18:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:26.