//

update naar 2.2.1:eerst pwn'en, dan updaten?

update naar 2.2.1:eerst pwn'en, dan updaten? discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gezocht, maar niet gevonden. (door de grote hoeveelheid jailbreak-bomen vind ik dat ook eigenlijk niet zo gek). Alvast mijn excuses als dit een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-02-09, 15:07
svan svan is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 13
Standaard update naar 2.2.1:eerst pwn'en, dan updaten?

Ik heb gezocht, maar niet gevonden. (door de grote hoeveelheid jailbreak-bomen vind ik dat ook eigenlijk niet zo gek). Alvast mijn excuses als dit een overbodige post is.

Ik wil updaten naar 2.2.1, vanaf 2.2. Ik heb een jailbreak toegepast, en best wel wat apps en tweaks via Cydia geïnstalleerd. Hoe kan ik nu updaten zonder daarna weer opnieuw te moeten pwn'en en al die zaken opnieuw te installeren? Werkt het om opnieuw te pwn'en met Quickpwn 2.2.5, en dan pas te updaten via iTunes? Of is er een andere manier?

groeten,
Svan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-02-09, 15:17
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Download aptbackup vanuit Cydia, maak een back-up in iTunes, update naar 2.2.1 en dan Jailbreaken.

Good lcuk!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
3gs updaten naar 4.1 dan jailbreaken??? Guest-201204012146 Jailbreak 2 23-09-10 17:39
Updaten naar customfirmware en dan Blackra1n gebruiken Hosley Jailbreak 1 26-05-10 13:26
iPhone: Iphone 3g updaten naar 3.1.3 dan jailbreake? djkavaa Jailbreak 3 24-05-10 13:51
mac: ijailbreak gebruikt en dan updaten naar 2.0 mhoutman Jailbreak [archief] 3 23-07-08 13:13
Eerst updaten naar 1.1.2 of andere guide? jeltsinneckebroek Archief 2 19-11-07 21:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:37.