iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Krijg een Foutmelding als ik mijn Iphone 3G wil Jailbreake!!!! (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/30285-krijg-foutmelding-mijn-iphone-3g-wil-jailbreake.html)

Mipilo12 16-02-09 11:46

Krijg een Foutmelding als ik mijn Iphone 3G wil Jailbreake!!!!
 
Hallo Allemaal.

Ik krijg een "Onbekende Fout" als ik mijn Iphone wil Jailbreake
De Firmware is 2.2.1
Als ik de procedure die op deze site sta voor de betreffende Firmware(2.2) wil uitvoeren. Krijg ik als ik de jailbreak Firmware uitvoer eerst op de status balk "firmware Herstellen" daarna na een kleine 2 min krijg ik als melding Een "Onbekende fout is opgetreden". Ik moet dan mijn Iphone Herstellen.
Dit heb ik al een aantal keren geprobeerd. Ik heb de nieuwste Versie van Itunes.

Alvast bedankt voor jullie Reacties

Gr, Mipilo

King1987 16-02-09 11:49

Er staat een code bij de onbekende fout, welke is dat?
En gebruik je wel Quickpwn 2.2.5 en dan ook de fw 2.2.1?

Mipilo12 16-02-09 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 257265)
Er staat een code bij de onbekende fout, welke is dat?
En gebruik je wel Quickpwn 2.2.5 en dan ook de fw 2.2.1?

Ik kom nog niet eens bij Quickpwn omdat ik eerst de betreffende Firmware erop moet zetten. Dus bij stap 2 van de procedure die op "Wiki" staat loop ik al vast

King1987 16-02-09 11:56

Jij zit al op FW 2.2.1 Toch? Dan mag jij meteen met quickpwn 2.2.5 beginnen. Je hoeft niet opnieuw de FW er op te zetten. Beetje dubbelop ;)

Mipilo12 16-02-09 11:59

Aak ey dus ik hoef die Firmware er niet optezetten de ik moet downloaden van die procedure die op "Wiki" staat.
Ik kan dan meteen beginnen met Quickpwn 2.2.5.
Zit daar dan iets aan vast wat je moet doen voordat heel je Iphone weel kapot gaat of kan je er dan meteen mee werken(ben namelijk nog een noob met me Iphone heb hem pas 2 weken)?

King1987 16-02-09 12:05

Je kan altijd herstellen in iTunes, ben je de jailbreak kwijt. Als je precies doet wat quickpwn vraagt, is het heel simpel. (precies volgen wat hij zegt als hij zegt de powerknop indrukken etc. Zeer belangrijk, maar niet moeilijk)

Succes :D

Mipilo12 16-02-09 12:15

Oké is goed ga het vanavond uitproberen.
Bedankt voor je snelle reactie.

Update: waar kan ik quickpwn 2.2.5 installeren?
OP de Iphoneclub site kan de pagina niet worden weergegeven en op google vind ik alleen voor de mac.
En een .DMG bestand maar daar heb ik niks aan.
Moet ik eerst een vorige quickpwn installeren
ik hoor het wel
gr, Mipilo

Tijn1 16-02-09 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mipilo12 (Bericht 257434)
waar kan ik quickpwn 2.2.5 installeren?
OP de Iphoneclub site kan de pagina niet worden weergegeven en op google vind ik alleen voor de mac.
En een .DMG bestand maar daar heb ik niks aan.
Moet ik eerst een vorige quickpwn installeren
ik hoor het wel
gr, Mipilo

heb je hier al gekeken? even naar beneden scrollen en voilla daarstaan genoeg download linkjes voor de mac en pc!

succes

EDIT

zorg wel dat je .net framework 2.0 hebt want anders gaat quickpwn niet werken!



Mipilo12 16-02-09 18:17

dankjewel ik ben nu bezig met downloaden hopelijk werkt het.

Tijn1 16-02-09 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mipilo12 (Bericht 257442)
dankjewel ik ben nu bezig met downloaden hopelijk werkt het.

ik hoop het voor je anders moet je maar een pm sturen dan kijken we wel even verder!

M.Weberink 25-02-09 23:11

hallo

als ik mijn iphone wil jailbreaken krijg ik steeds een onbekende foutcode (17) of (21)

ik gebruik QuickPwn 2.2.5 en me iphone draait op firmware 2.2.1

weet iemand wat ik fout doe

Marconier 26-02-09 00:29

Probeer de iphone te jailbreaken vanuit de recoverymode.

M.Weberink 26-02-09 13:32

dat heb ik ook al geprobeerd maar niks lukt

het enige wat ik steeds moet doen is me iPhone herstellen naar de back up die ik gemaakt heb

klompie 26-02-09 13:56

hoe kan ik mijn iphone jailbreaken wie kan me helpen

King1987 26-02-09 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door klompie (Bericht 260818)
hoe kan ik mijn iphone jailbreaken wie kan me helpen


Allereerst van harte welkom op het iPhone-forum.

Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.

suzanvanbeurden 03-03-09 16:34

Ik wil mijn Iphone jailbreaken, maar krijg de melding "Er is een onverwerkte uitzondering opgetreden in de toepassing. Als u op Doorgaan klikt, wordt deze fout genegeerd en gaat de toepassing verder. Als u op Afsluiten klikt, wordt de toepassing onmiddelijk afgesloten.
Toegang geweigerd"
Als ik op toepassen klik gebeurt er niets.

Wie kan mij verder helpen????

Tijn1 03-03-09 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzanvanbeurden (Bericht 262602)
Ik wil mijn Iphone jailbreaken, maar krijg de melding "Er is een onverwerkte uitzondering opgetreden in de toepassing. Als u op Doorgaan klikt, wordt deze fout genegeerd en gaat de toepassing verder. Als u op Afsluiten klikt, wordt de toepassing onmiddelijk afgesloten.
Toegang geweigerd"
Als ik op toepassen klik gebeurt er niets.

Wie kan mij verder helpen????

Heb je wel . Net franework 2.0 of hoger geinstalleerd op je comp, dit is de meest voorkommende fout die gemaakt wordt bij het gebruik van quickpwn!

Succes

suzanvanbeurden 03-03-09 21:24

Ik heb het wel geinstalleerd, maar helaas dit veroorzaakt niet mijn probleem?

Tijn1 03-03-09 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suzanvanbeurden (Bericht 262762)
Ik heb het wel geinstalleerd, maar helaas dit veroorzaakt niet mijn probleem?

probeer het eens vanaf een andere account, dus bijv als gast wil nog wel eens helpen, het kan namelijk zijn dat de functionaliteit van quickpwn wordt beinvloed door een (achtergrond)procces op je comp?

suzanvanbeurden 04-03-09 17:41

Dank je wel. Het is gelukt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:07.