iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: Iphone (2g) geen herkenning door Itunes (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/30422-iphone-2g-geen-herkenning-door-itunes.html)

Chahidk 18-02-09 23:48

Iphone (2g) geen herkenning door Itunes
 
Beste mensen,

Al maanden heb ik hetvolgende probleem.

Wanneer ik mijn Iphone (2g), die ik geupdate heb naar 2.0.1, aansluit aan mijn macbook pro dan gebeurt er helemaal niets. Mijn Iphone wordt helemaal niet herkent door Itunes. Dit heb ik ook al getest op een windows computer en daar is hetzelfde probleem. De iphone laadt wel op maar hij geeft niet aan dat hij aan het oploaden is.
Wanneer ik hem in DFU mode zet dan geeft Itunes ook niet de melding dat ik hem kan restoren :s.

Ik ben eigenlijk ten einde raad. Heeft iemand hier ooit last van gehad en dit toch kunnen oplossen?

Programma's zoals Quickpwn kunnen niet gebruikt worden aangezien de Iphone niet herkent wordt door de computer :s.

Tijn1 19-02-09 00:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chahidk (Bericht 258470)
Beste mensen,

Al maanden heb ik hetvolgende probleem.

Wanneer ik mijn Iphone (2g), die ik geupdate heb naar 2.0.1, aansluit aan mijn macbook pro dan gebeurt er helemaal niets. Mijn Iphone wordt helemaal niet herkent door Itunes. Dit heb ik ook al getest op een windows computer en daar is hetzelfde probleem. De iphone laadt wel op maar hij geeft niet aan dat hij aan het oploaden is.
Wanneer ik hem in DFU mode zet dan geeft Itunes ook niet de melding dat ik hem kan restoren :s.

Ik ben eigenlijk ten einde raad. Heeft iemand hier ooit last van gehad en dit toch kunnen oplossen?

Programma's zoals Quickpwn kunnen niet gebruikt worden aangezien de Iphone niet herkent wordt door de computer :s.

heb je al een andere usb poort gebruikt en anders een usb hub er tussen zetten wil ook wel eens helpen!

ik denk dat het te maken met een update die je hebt gedaan op je macbook???

misschien zit er een vuiltje tussen je connectie poort van je iphone?? Dit kan je voorzichtig proberen schoon te maken met een watten staafje en eventueel daar wat contact spray erop( doe die contact spray er als laatste red middel erop, want het kan ook nadelige gevolgen hebben!)

succes

Chahidk 19-02-09 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tijn1 (Bericht 258472)
heb je al een andere usb poort gebruikt en anders een usb hub er tussen zetten wil ook wel eens helpen!

ik denk dat het te maken met een update die je hebt gedaan op je macbook???

misschien zit er een vuiltje tussen je connectie poort van je iphone?? Dit kan je voorzichtig proberen schoon te maken met een watten staafje en eventueel daar wat contact spray erop( doe die contact spray er als laatste red middel erop, want het kan ook nadelige gevolgen hebben!)

succes

Ik heb alle poorten gebruikt en ook geprobeerd het connectie poortje schoon te vegen. Dit alles heeft al geen effect gehad. Ik denk dat ik hem officieel ge****ed heb. Dat wordt dus tijd voor een nieuwe.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.