iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: iPhone werkt niet (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/31038-iphone-werkt-niet.html)

Ton Versteeg 04-03-09 23:25

iPhone werkt niet
 
Hallo,

Ik heb sinds vandaag een iPhone 2G die perfect werkte en simlock vrij was, nu wou ik hem dus jailbreaken, ik weet niet of dat al was gedaan zag namelijk geen cydia/installer er op staan.

Alleen met Quickpwn bij de laatste stap wou het niet lukken, aardig wat keren geprobeerd op zowel Windows als Mac, maar bij de laatste stap dat ie probeert de exploiten gebeurt er niks en kan ik uren blijfen wachten. Ik heb toen dus maar de iPhone ge hersteld via itunes wat blijkbaar een domme fout is geweest.

Ik heb de iPhone hersteld met 2.2.1 en nu moet ik activeren via itunes, maar als ik dat wil doen staat er in itunes dat mijn sim kaart niet word ondersteund.

Wat nu ? Quickpwn wil niet werken, ook heb ik geprobeerd in DFU te komen maar dan krijg ik in itunes zowel windows als mac "wachten op ipod" bij windows stopt die daar niet mee en bij mac geeft ie de foutmelding 21 aan

Ik kan dus nu ook niet de custom 2.2.1 van Michael gebruiken, als ik namelijk in de recovery mode zit krijg ik geen progress balkje te zien op de iphone en krijg ik na een tijd ook een foutmelding in itunes, als ik herstel met de orginele 2.2.1 krijg ik dat wel.

Ik weet niet wat ik fout doe, hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Alvast bedankt.

Michael 04-03-09 23:30

Als je op 10.5.6 van OsX zit gebruik dan een USBhub.

Ton Versteeg 04-03-09 23:32

ik zit inderdaad op 10.5.6 alleen heb ik geen usb hub. Het is trouwens de witte macbook ik weet niet of dat wat uit maakt?

Maar dan zou die het toch alsnog op de pc moeten werken?

Destiny 04-03-09 23:33

Dan moet niet veel uitmaken. Hij moet eigenlijk wel herkend worden op je pc. Misschien op een andere pc proberen?

mullie 15-03-09 08:27

Mijn iphone blijft ook in de recovery mode staan en ook de simkaart word niet herkend als ik 'm in itunes wil herstellen.Ik heb gezocht mara ik heb nog niks kunnen vinden wat me ervan af helpt.heeft iemand een idee
bedankt vast

ButcherJF 15-03-09 09:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mullie (Bericht 266500)
Mijn iphone blijft ook in de recovery mode staan en ook de simkaart word niet herkend als ik 'm in itunes wil herstellen.Ik heb gezocht mara ik heb nog niks kunnen vinden wat me ervan af helpt.heeft iemand een idee
bedankt vast

Voor het recovery-probleem wordt hierboven al de mogelijke oorzaak gegeven: de nieuwste OSX. Gebruik een USB-hub of een andere pc.
Voor het probleem met de simkaart kun je het beste even in het eerste topic hier kijken, download en herstel naar de custom 2.2.1 van Michael. Maar: eerst moet je Mac je iPhone weer 'zien' uiteraard.

Ton Versteeg 15-03-09 13:25

Het was al gelukt met een andere pc alleen wat het topic geblokkeerd waardoor ik dus niet kon melden dat het gelukt was.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:27.