//

iPhone werkt niet

iPhone werkt niet discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb sinds vandaag een iPhone 2G die perfect werkte en simlock vrij was, nu wou ik hem dus jailbreaken, ik weet niet of ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-03-09, 23:25
Ton Versteeg Ton Versteeg is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard iPhone werkt niet

Hallo,

Ik heb sinds vandaag een iPhone 2G die perfect werkte en simlock vrij was, nu wou ik hem dus jailbreaken, ik weet niet of dat al was gedaan zag namelijk geen cydia/installer er op staan.

Alleen met Quickpwn bij de laatste stap wou het niet lukken, aardig wat keren geprobeerd op zowel Windows als Mac, maar bij de laatste stap dat ie probeert de exploiten gebeurt er niks en kan ik uren blijfen wachten. Ik heb toen dus maar de iPhone ge hersteld via itunes wat blijkbaar een domme fout is geweest.

Ik heb de iPhone hersteld met 2.2.1 en nu moet ik activeren via itunes, maar als ik dat wil doen staat er in itunes dat mijn sim kaart niet word ondersteund.

Wat nu ? Quickpwn wil niet werken, ook heb ik geprobeerd in DFU te komen maar dan krijg ik in itunes zowel windows als mac "wachten op ipod" bij windows stopt die daar niet mee en bij mac geeft ie de foutmelding 21 aan

Ik kan dus nu ook niet de custom 2.2.1 van Michael gebruiken, als ik namelijk in de recovery mode zit krijg ik geen progress balkje te zien op de iphone en krijg ik na een tijd ook een foutmelding in itunes, als ik herstel met de orginele 2.2.1 krijg ik dat wel.

Ik weet niet wat ik fout doe, hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-03-09, 23:30
Michael's schermafbeelding
Michael Michael is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 4.432
Standaard

Als je op 10.5.6 van OsX zit gebruik dan een USBhub.
__________________
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone
Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie.
  #3  
Oud 04-03-09, 23:32
Ton Versteeg Ton Versteeg is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard

ik zit inderdaad op 10.5.6 alleen heb ik geen usb hub. Het is trouwens de witte macbook ik weet niet of dat wat uit maakt?

Maar dan zou die het toch alsnog op de pc moeten werken?
  #4  
Oud 04-03-09, 23:33
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Dan moet niet veel uitmaken. Hij moet eigenlijk wel herkend worden op je pc. Misschien op een andere pc proberen?
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #5  
Oud 15-03-09, 08:27
mullie mullie is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 7
Standaard

Mijn iphone blijft ook in de recovery mode staan en ook de simkaart word niet herkend als ik 'm in itunes wil herstellen.Ik heb gezocht mara ik heb nog niks kunnen vinden wat me ervan af helpt.heeft iemand een idee
bedankt vast
  #6  
Oud 15-03-09, 09:03
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mullie Bekijk bericht
Mijn iphone blijft ook in de recovery mode staan en ook de simkaart word niet herkend als ik 'm in itunes wil herstellen.Ik heb gezocht mara ik heb nog niks kunnen vinden wat me ervan af helpt.heeft iemand een idee
bedankt vast
Voor het recovery-probleem wordt hierboven al de mogelijke oorzaak gegeven: de nieuwste OSX. Gebruik een USB-hub of een andere pc.
Voor het probleem met de simkaart kun je het beste even in het eerste topic hier kijken, download en herstel naar de custom 2.2.1 van Michael. Maar: eerst moet je Mac je iPhone weer 'zien' uiteraard.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #7  
Oud 15-03-09, 13:25
Ton Versteeg Ton Versteeg is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 7
Standaard

Het was al gelukt met een andere pc alleen wat het topic geblokkeerd waardoor ik dus niet kon melden dat het gelukt was.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Home button werkt niet, itunes vind iphone niet keesdr iTunes 2 07-02-11 19:41
iphone 3g werkt niet op Sitecom router, iPad werkt wel?? hans-wouter iPad algemeen 11 04-05-10 13:54
Iphone laadt niet meer op, wel melding, dfu werkt niet iTim iPhone algemeen 4 08-03-10 21:27
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. Peterhercules Archief 1 29-01-10 13:34
Netwerk Selectie werkt na upgrade naar 1.1.4 via Ziphone werkt niet meer. m190677s Unlock [archief] 2 18-03-08 15:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:31.