iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPhone: 2.2.1 activeren (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/31075-2-2-1-activeren.html)

kevindw 05-03-09 18:56

2.2.1 activeren
 
Hallo,

Ik ben bezig met het jailbraken en activeren van een iPhone die op 2.2.1 zit. Deze heeft een vriend van me zo gekocht, nou hebben hun gezegd dat hij al simlock vrij is (gemaakt?) dan is het alleen de vraag uit welk land hij komt.

Maar nu krijg ik hem dus niet geactiveerd heb bijna alles geprobeerd, voor de zekerheid met Micheal Comstum geprobeerd. Alleen geeft QuickPwn de melding dat de ISPW file niet matcht met de versie die QuicPwn support. Gebruik Quickpwn 2.2.5. Ik krijg hem ook niet gedowngrade via iTunes dan krijg ik de melding als hij bijna klaar is: 1604.

Heb overal gezocht maar kon hier niet echt iets over vinden.

Hoop dat iemand me hier mee kan helpen

Kevin,

Michael 05-03-09 19:08

Kijk in de wiki voor de goed fw 2.2.1 en download die Dan kan je alsnog quickpwn 225 gebruiken.

kevindw 05-03-09 19:15

Ik hem hem al 2 keer gedownload, dus denk dat dit ook niet gaat werken

Ben er inmiddels achter gekomen dat hij uit polen komt, nou ff kijken of ze daar simlock vrij zijn

Misschien een stomme vraag, maar als hij wel oficieel simlock vrij is, dan kan je hem toch met elke simkaart activeren?

Dus dat zou betekenen dat hij opgelicht is. Want hij zit al op 2.2.1

ButcherJF 06-03-09 07:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kevindw (Bericht 263540)
Ik hem hem al 2 keer gedownload, dus denk dat dit ook niet gaat werken

Ben er inmiddels achter gekomen dat hij uit polen komt, nou ff kijken of ze daar simlock vrij zijn

Misschien een stomme vraag, maar als hij wel oficieel simlock vrij is, dan kan je hem toch met elke simkaart activeren?

Dus dat zou betekenen dat hij opgelicht is. Want hij zit al op 2.2.1

Misschien hardwarematig unlocked? Dat kán werken, hoewel de ervaringen nogal wisselend zijn. Als ie 'simlockvrij' gekocht is bij een bedrijf kunnen ze je dat vast vertellen, anders is ie ws. inderdaad vern€&^kt.
Er zijn in dat geval 2 mogelijkheden: wachten op een nieuwe software-unlock of unlocksims uitproberen.

En ja, als ie van origine simlockvrij is, moet je hem met elke sim kunnen gebruiken.

kevindw 06-03-09 08:01

Oke dankje, nou pakt QuicPwn wel de normale ISPW en niet de Custom. Kan ik hier nog iets aan doen? Ik heb die van Micheal ondertussen al 3 keer gedownload voor de zekerheid.

Michael 06-03-09 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kevindw (Bericht 263674)
Oke dankje, nou pakt QuicPwn wel de normale ISPW en niet de Custom. Kan ik hier nog iets aan doen? Ik heb die van Micheal ondertussen al 3 keer gedownload voor de zekerheid.

De custom is niet gemaakt voor gebruik met Quickpwn maar moet je rechtstreeks via iTunes op je iPhone zetten (zie instructies eerste post van custom fw 2.2.1). Quickpwn gebruikt de officiele fw van Apple.

kevindw 06-03-09 08:26

Ja dat is ook zo, niet bij stilgestaan maar nu is er dus maar 1 oplossing zo activeren en dan maar afwachten of er een unlock komt voor 2.2.1.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:19.