//

Restore geen verbinding Ipod-software-updates

Restore geen verbinding Ipod-software-updates discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn ipod is gecrasht is tijdens een actie om deze terug te zetten naar de fabieks instellingen, hij blijft nu hangen in de boot-cyclus en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 16-03-09, 10:59
twentuh9 twentuh9 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Twentuh
Berichten: 33
Standaard Restore geen verbinding Ipod-software-updates

mijn ipod is gecrasht is tijdens een actie om deze terug te zetten naar de fabieks instellingen, hij blijft nu hangen in de boot-cyclus en komt hier niet uit.

Nu wil ik de custom-firmware terugplaatsen door middel van Itunes maar als ik hem nu in de Recovery modes of de DFU modes zet, ziet hij in windows wel dat een apparaat is aangesloten in recovery modes...maar in itunes(8.1) krijg ik de foutmelding:

"Er kan geen verbinding tot stand worden gebracht met de server voor Ipod-software-updates"

Vervolgens krijg ik in Itunes geen Iphone te zien en kan ik de firmware niet terugplaatsen.

Iemand een idee hoe ik de firmware toch kan terugplaatsen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ipod niet meer te herstellen, geen verbinding met itunes. arjanalkema iTunes 2 08-07-11 08:08
Windows: Geen verbinding met Iphone-software-update-server matias1989 iTunes 5 03-05-11 21:18
Ipod code kwijt. Itunes kan geen verbinding maken Maxpep iTunes 0 04-07-10 13:52
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 19:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:21.