iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/)
-   -   iPod touch: iPod touch 1g 16GB Jailbreak problems... (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f65/jailbreak/32822-ipod-touch-1g-16gb-jailbreak-problems.html)

kramstraa 12-04-09 20:03

iPod touch 1g 16GB Jailbreak problems...
 
Hallo,
Ik heb mijn iPod touch 1G 16GB proberen te jailbreaken.
Helaas ging dit niet goed en heb ik hem via iTunes moeten herstellen.
Het jailbreaken heb ik geprobeerd via quickpwn (heb namelijk windows pc' en software 2.2.1 (de officiele door apple uitgegeven). Ik start quickpwn op en volg alle instructies goed, uiteindelijk zegt quickpwn dat ik het goed gedaan heb en dat ik moet wachten totdat mijn iPod weer opnieuw opstart. Ik wacht en de iPod gaat uit en weer opnieuw aan, dat kan ik lang wachten totdat de iPod weer iets doet want hij blijft hangen op het apple logo. Ik heb hem een kwartier laten niksen en heb daarna een geforceerde reboot gedaan (Uit knop + thuisknop) en dan begint hij weer opnieuw met opstarten. Helaas reageert de iPod op niks anders als hij op dat apple logo staat. Ik heb geprobeerd op Cydia alleen te instaleren via quickpwn, alleen installer, niks werkt. Ik kan dan weer herstellen via iTunes, nadat ik in DFU mode gezet heb. Wat doe ik verkeerd.

Stappen verloop van hoe ik jailbreak heb aangepakt.

1. Beginnen met pc op te starten.
2. Quickpwn opstarten
3. stappen uitvoeren quickpwn
4. Wachten. 15 min gewacht.
5. Geforceerde reboot doen en daarna weer wachten.
6. DFU mode en herstellen via iTunes.

Kan iemand mij uitleggen wat ik verkeerd doe want nergens vind ik iets.
P.s. Als dit in verkeerde forum staat graag een mod goed laten zetten.

Groetjes!

iMario 12-04-09 21:22

Misschien dit topic eens doorkijken (iPod touch Fans). Aangezien het daar meer over de iPod touch gaat, en hier juist meer over de iPhone.

kramstraa 12-04-09 21:24

Oke, bedankt! IK zal daar eens gaan kijken en anders daar maar bericht in het forum posten. Hier zijn de reacties ook altijd nog welkom!

King1987 12-04-09 22:52

Ik heb vandaag ook een iPod eindelijk kunnen jailbreaken. Als je een iPod Touch v2 hebt is het heel simpel.

De nieuwe Redsn0w downloaden (kijk even op redsn0w.com). iPod in DFU zetten (kijk in de wiki hoe dat moet, iPod werkt het zelfde als de iPhone). Daarna de redsn0w.exe opstarten en kind kan de was doen.

Succes :D

EDIT
Laat maar, lees net dat jij een v1 hebt, in de topic titel....


iMario 12-04-09 22:53

Hij heeft een eerste generatie iPod touch, King. ;)

kramstraa 14-04-09 16:18

Ja idd! Jammer :( maar kan redsnow ook niet op de 1e gen? Of gaat dat helemaal verkeerd? In ieder geval bedankt voor het helpen alvast!

King1987 14-04-09 21:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kramstraa (Bericht 277588)
Ja idd! Jammer :( maar kan redsnow ook niet op de 1e gen? Of gaat dat helemaal verkeerd? In ieder geval bedankt voor het helpen alvast!

Volgens mij was Redsn0w alleen voor de v2, maar zou het wel durven om te proberen. Je kan altijd herstellen in iTunes, is hij weer fabrieks-af.

5youXpuppet5 14-04-09 22:17

daarjuist mijn 4x gejailbreakt met redsn0w...deze maand


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:11.